Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Posel z nebe

16. 09. 2021
11
17
473
Autor
Sršáň

Posel z nebe

 

Přilétl k nám větroň

v kterém seděl Květoň

každý je dnes velmi rád

že přilétl literát


17 názorů

Aru
17. 09. 2021
Dát tip Sršáň

Květoni, vždyť ty jsi velký Písmácký vzor zábavy, jak tohle můžeš říct? co fejeton od tebe to perla ;)


Kamamura
17. 09. 2021
Dát tip

Není už dnes cestopis samotvorný žánr, který vzniká tak, že omylem necháte u telefonu nebo tabletu zapnutou kameru?!


Květoň Zahájský
17. 09. 2021
Dát tip Sršáň

Květoň se cítí pobaven, ale nenechá se vyprovokovat k žádným větším akcím. Snaží se vypotit další cestopis, tentokrát z Malediv, a je v těžkém literárním útlumu. Sakra, co chcete napsat o ostrově, který je kýčovitě krásný, jeho obyvatelé jsou chudí, ale se vším smíření, nic se tam neděje ale všichni by na něm chtěli žít, kromě těch, co už se tam narodili.


Benetka
16. 09. 2021
Dát tip

Pobavilo! :D


Aru
16. 09. 2021
Dát tip

teda nevím Kamamuro, ale stránky kde dávají návod na zabití draka jsou pro mě krajně podezřelý a nedůvěryhodný ;)


Aru
16. 09. 2021
Dát tip

jo, znám, ale mě se prostě víc libil film Merlin z 98., viděl jsem ho dřív.

no jasně, kolikrát je něco do filmu vloženo, ale člověk to prostě nevidí hned, je to jako mina, když nemáš cvičený oko, zjistí to až tvoje noha na čem si stojiš :))


Kamamura
16. 09. 2021
Dát tip Aru

Aru - BTW teprve teď, po letech jsem si všiml, že Merlin má na konci své hole dvouhlavého draka/hada 

což je symbol pro mágy a magii - jeden had hledí do tohoto mundánního světa, druhý do okultního světa kouzel. Nicméně je to symbol pocházející od Aztéckých kněží. ;-) Neuvěřitelné!


Kamamura
16. 09. 2021
Dát tip

Aru - pssst... něco jsem zaslechl! Jako by jedna aluminiová pletací jehlice takořka neslyšně zaskřípěla o druhou... Je třeba se ukrýt, a bedlivě naslouchat.

Mimochodem - když už mluvímě o těch dracích, scénu z Bormanova Excaliburu, ve které Merlin vytvoří z dračího dechu most přes moře, aby po něm mohl Uther Pendragon přejet na koni a zmocnit se krásné Ygrainne, určitě znáš, že? ;-)


blacksabbath
16. 09. 2021
Dát tip Gora

:-)))))) jeden bodík pro tebe....druhý za koment Gory:-))))))


Aru
16. 09. 2021
Dát tip Kamamura

neboj, Obušku z pytle ven jsem viděl jako dítko ;)

jo jo, úzkosti, strach, deprese, to byl můj denní chleba po celou školu, protože tu máme úžasnej školní systém, kterej staví na tom, aby se dítě dozvědělo hravou formou přijatelnou dítěti vědomosti ze světa dospělých, vůbec ty třídy nejsou dělaný tak, aby tam šikana přímo bujela, vůbec dítě není ocejchováno známkou, kterou je mu sděleno, že on je ten idiot co to nikam nedotáhne a vůbec tam není ta 45. minutová hodina, kdy se předpokládá, že dítě bude držet pozornost jako voják po celou tu dobu, no geniální, vítej v klubu, fakt já bych ty školy zapálil okamžitě, nebo ta zrůdná chemie už od osmičky, kdo a na co to potřebuje ve všeobecným vzdělání? to je předmět jen pro ty určitý konkrétní profese, to nemá na základce co dělat.

teda dneska ten oheň draků ve mě fakt hoří hezky :D

 


Kamamura
16. 09. 2021
Dát tip

Údolí stínů říkáš? Mě to tak nepřipdá! ;-) (My dadaisté vnitru takoví fakt jsme, včetně toho pádu do řeky ;-)

Ne, ale vážně, já jsem strávil tolik let v hrůze a úzkosti, že mi asi už nějak otrnulo, nebo co. Nevím. Čím jsem starší a nemohoucnější, tím jsem paradoxně bezstarostnější, a nemyslím si, že by to musela být vyloženě jen nějaká póza. Nejvíc jsem se bezpochyby bál jako dítě. 

 


Aru
16. 09. 2021
Dát tip

čoveče a to máme štěstí, že už se nedělají olovnatý trubky (snad i příbory frčely jednu dobu), kabely, barvy a benzín, bylo zjištěno, že s tím rostla agresivita a násilí v těch oblastech podle toho jak moc koncentrace olova v okolí rostla, zlatý mikroplasty co sněží už i na Sibiři, ty tak maximálně snižují porodnost, berou mužům mužnost, ale víš co nevezmeš kvůli tomu svůj poolovnatý nůž a nevrazíš ho sousedovi do břicha, ale v klidu si s ním popovídáš, kdo uštrikoval hezčí vzor na dětským svetýrku :D:D

jo jasně, bratři a sestry, ale cestou přes údolí stínů ;)


Kamamura
16. 09. 2021
Dát tip Aru

A dyť já vlastně proti nim nic nemám, já se snažím s každým vyjít, když můžu, pochválím, když nemůžu, snažím se mlčet, ne vždy se to podaří, dyť jsme všichni bratři a sestry na téhle planetě, kterou nějaký sviňský syčák zaneřádil rtutí, arzénem, olovem, oxidy síry, mikroplasty, a dalšími sajrajty, a všichni se snažíme nějak přežít, žejo... ;-)


Aru
16. 09. 2021
Dát tip Kamamura

Kamamuro ať si mudlují

když ti v hrudi plane

oheň dávných draků

je po štrikování

:D


Kamamura
16. 09. 2021
Dát tip

Náhle vše přehluší štěkot pudlů;

neb je tu Sesterstvo Štrikujících Mudlů,

a též vůně Sunaru a vřeštící kojenci.

(Můzám hráblo; jsou zalezlé v kredenci.)


Gora
16. 09. 2021
Dát tip Aru, Alegna, Kamamura, blacksabbath, Hamar, Benetka, Kočkodan

To bude Květoň moc rád... možná lépe, než kdyby k němu na větroni přiletěl sršáň:-)


Kočkodan
16. 09. 2021
Dát tip Hamar

 

Přiletěl k nám Záhajský,

brzy pukne vzteky,

už saháme na rajský,

nahnilý a měkký. ;-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru