Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Teď a tak dávno

17. 09. 2021
6
6
312
Autor
Katariina

zatímco jsem dnes snila

o našich cestách, setkáních i zastaveních

noční déšť vybrečel všechny moje slzy

 

ty už nejsi

 

já nevím, jestli je to prostě, zkrátka nebo jednoduše

ale celou mnou zní tvoje slova

Kat, cítíš ten život kolem nás?


6 názorů

guy
12. 10. 2021
Dát tip

smutná ..


Musaši
20. 09. 2021
Dát tip

Zeanddrichu,

součástí filmového příběhu bylo i to, že malířova manželka měla milence už dávno před mužovou dobrovolnou smrtí. Věřím v zákon karmy a tak jsem si jistý, že takováto žena bude v příštím životě opakovaně podváděna a krutě zrazována.


(Musaši, manželka se možná bude divit ..pozdějšímu ..nebeskému rozhovoru, jelikož ti, co jsou spolu dole, bývají většinou spolu i ..tam nahoře :) )


Žije se snad i jinde, než jen ..zde dole na Zemi :)

((...)).


Katariina
17. 09. 2021
Dát tip

Děkuji, Musaši, to je krásný příběh. Beru si k srdci... 


Musaši
17. 09. 2021
Dát tip

Každý, kdo žije ve vzpomínce, žije dál.

Utkvěl mi v hlavě jeden fantasy film, ve kterém neznámý malíř uzavřel smlouvu s čarodějem, že dobrovolně zemře, aby se po smrti stal slavným a že ho vmág po roce oživí. Malíř byl oživen, jeho obrazy po jeho smrti získaly obrovskou cenu a jeho manželka velmi zbohatla. Součástí smlouvy ale bylo, že malíř bude žít tolik dní, kolikrát jeho milovaná žena vysloví jeho jméno. Umělec žil jeden den, protože manželka jeho jméno vyslovila jen jednou, při vyřizování pozůstalosti u notáře.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru