Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TD : Nikdykde 55.

19. 09. 2021
8
7
323
Autor
Benetka

Možná to bude vypadat jako drzost ale... Pro mě je KAŽDÝ den jako nový začátek. A tak zařazuji do TD následující zpotvořeninu......

https://www.youtube.com/watch?v=S5DdV9MCZtE&ab_channel=Janinek23

Ako už napísal hen ten oný súdruh Jirásko: Proti všem!

A stejně tak i Slávek navzdory stále stupňující se bolesti těla staví se rázně proti všem protivenstvím světa vůkol. I když jako už mnohokrát předtím má před sebou otázku co bolí více? Duše nebo tělo?! No jo no... Diagnóza od dochtora zní skříplý nerv v páteři. A tak poslední cca. tři týdny jsou... Peklo? Na to nezabírá prostě nic... Téda - hašiš maryjánku LSD e.t.c. nezkoušel... Ale možná... Možná trochu Lásky...? Aneb ZA TROCHU LÁSKY ŠEL BYCH SVĚTA KRAJ......

Ono nakonec... Co je bolest těla proti bolesti duše? Nic. A v tomto jsou spolu se ZLATOHNĚDOU zcela zajedno. Příjde a zeptá se Slávi - co zádíčka? No co? Bolí. To ma mrzí. A pohladí ho. Nemusí SEDMIKRÁSKO. A co Ty? Jak je? Dobre Slávi. Ale protože si z blízka hledí navzájem do očí tak oba vědí. Na hovno Slávi opraví se nakonec. Pohladí Ji po vláskách a Ona sklopí zrak. Lásko moje - vzpomeneš si někdy až umřu? Optá se Jí. Ano. Ale ty neumřeš Slávi... Ach!!!  Já budu žít na věky na druhým břehu řeky......

Mezitím mu v soukolí života navíc ještě prokluzuje Lvice. Nemá to v životě holka lehké. Snad ještě víc než mnoho jiných. Snaží se ze všech sil aby jí alespoň částečně byl ku pomoci. A tak když mu před týdnem napsala že je o dvě vesnice dál na koncertě nazvaném Obětem tornáda a že se nemá jak dostat domů a jestli pro ni nepřijede tak_! Jo sakra! I přes bolest co má jej nakonec přinutila s ní tančit až do tří do rána a pak ji vezl domů. A prý že: Pojď! Zahrajem si spolu šachy! To nevymyslíš!!! Atraktivní mladá krásná milá vtipná chytrá blondýnka zve vyjímečně střízlivého Slávka ku hře! LoL!

Takže to neklaplo.

Ale včera jí psal že se mu o ní zdálo:

Její dům a její kožená sedačka. Jako ta Eva mu podává jablko. Je obrovské! A on jako ten Adam přijímá. Pak si všimne že má až na jeden jediný pramínek zcela vyholené vlasy. Ty ses ostříhala?! Proč sakra!? Odpověď zněla: To je teď kůl a sexy.

Když jí o tom napsal tak v reálu odpověď zněla: A kde jsem měla ten kůl? :o

Včera taky hned za bytovkou kde Slávek přežívá konal se Guláš Cup Hrušky 2021 s mottem Dolní Krčma BUDE STÁT! Čili veškerý výtěžek z akce jde na obnovu dolní hospůdky. Slávek šel. Slávek přispěl. Slávek trpěl jako zvíře lapené v pasti x 3. Jo. Potkal spoustu lidiček které zná. Ale u stolu seděl sám. Kroutil se bolestí x 2. Prostě... Je to svinský introvert a děsně náladový živočich a tak... A tak to tak taky vypadalo. Kde kdo byl s někým jen on sám se sebou...

Dnes byl na "tradiční" nedělní procházce. Jel na kole. Sám - jak jinak. Adámek už dávno není a... A ani 1/3 Hrušek už není... Nevěrník pak zakotvil v horní hospůdce hned vedle stolu štamgastů. A slyší jak jeden řiká:

Hned po sametovej revoluci zme s firmů jeli do rakúska na kúzelníka. Kolegovi vzal hodinky z ruky hodil ich do černého pytlíka a kladivem do teho mlátil. Hodinky zmizly. A druhý deň v rakúsku zme si na benzínce dávali kafé a koblížek. A ten kolega vzal ten koblížek kúsl do něho a co myslíš že v něm bylo? Dotázaný celý doblblý odpověděl: Ty hodinky?! Nééé!!! Marmeláda!!! A celá hospoda se dala do smíchu... No a... Kde skončily ty hodinky? To do fčílku nikdo neví......

Toš tak.

A zítra začíná

DEN NOVÝCH ZAČÁTKŮ

A ten den bude i navzdory tomu že už třeba Slávek nebude...

 


7 názorů

annnie
21. 09. 2021
Dát tip Benetka

Posílám opožděně kus lásky expresní poštou!!! A tip a přání, ať to přejde. Pá a.


Kočkodan
20. 09. 2021
Dát tip Benetka

 

Bene, drzostí by bylo, kdyby někdo označil tvůj příspěvek jako drzost.


blacksabbath
20. 09. 2021
Dát tip Aru, Benetka

Bene....skvělé!!!.....(až na ten skříplý nerv samo)...parádně jsi uchopil téma....*/****************************


Gora
20. 09. 2021
Dát tip Aru, Benetka, Zeanddrich E.

Přeju úspěšný Den nových začátků! /bez ústřelu/...


dievča z lesa
19. 09. 2021
Dát tip Benetka

ako zvyčajne krížom cez srdce ...***


Alegna
19. 09. 2021
Dát tip Benetka

Nový den, nový začátek a Slávek se z něho asi nevykroutí


Aru
19. 09. 2021
Dát tip Benetka

přesně, každý den je nový začátek... v přítomnosti.

výborně ti to píše ;)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru