Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Domov důchodců

20. 09. 2021
23
27
541
Autor
PavelK

Domov důchodců –

znělka televizního

klubu mladých


27 názorů

Alenakar
12. 11. 2021
Dát tip

Chodím do domova důchodců velmi často. Na chodbě v přízemí hraje TV neustále a stejní lidé v křeslech sledují prakticky výhradně Tv šlágr. 

Tip za nápad a pokus o variaci:

 

Domov důchodců -

Na obrazovce smeká

Večerníček


PavelK
22. 09. 2021
Dát tip

atkij:prima komentář.

Dík.


atkij
22. 09. 2021
Dát tip PavelK

Text založený na vtipném kontrastu. Zpracování trochu skicovité...slušelo by i nějaké sloveso, které sluchový vjem uvede.


PavelK
22. 09. 2021
Dát tip

Evženie Brambůrková:

:-D

Neumí přepnout, to je dokonalej senrjúkomentář.


Evženie Brambůrková
21. 09. 2021
Dát tip Gora, PavelK

Jsou tak mladí, jak se cítí. Nebo neumí přepnout. To znám.


PavelK
21. 09. 2021
Dát tip

vesuvanka:

Dík.


vesuvanka
21. 09. 2021
Dát tip

Pěkně a vtipně napsané :-))) ***


Janina6
20. 09. 2021
Dát tip

super :-)


Benetka
20. 09. 2021
Dát tip

...toho všeho výše napsaného se děsím více než čert kříže! A tak nezbývá doufat že umřu dřív než to nastane... :P

Jinak dílko vtipné! :)


8hanka
20. 09. 2021
Dát tip

PavelK, ani nevrav...dosť je staroba náročná sama o sebe, ešte aj podmienky, v ktorých ju človek musí prežiť, bývajú hrozné... keď sa stane ležiacim, neschopným sa o seba postarať, odísť, či aspoň ovládať vypínač, je to ešte život? 

Abakus, verím, ostáva asi len mať so sebou  slúchadlá a mobil...ale z dialýzy aspoň odíde, v DD zostáva na "dožitie"...


Abakus
20. 09. 2021
Dát tip Benetka

Na to nemusí byť ani domov dôchodcov - stačí dialýza - 5 hodín reality show, bez ktorej sa zrejme nedá žiť. Moja mama takto musela vidieť paradadajz, všetky možné varenia, pesničkové kolotoče... Teda keď si človek svoje peklo a  očistec zažije ešte na zemi v priamom prenose  a extra bonus pre pamätníkov. 


PavelK
20. 09. 2021
Dát tip

Díky i všem ostatním.


PavelK
20. 09. 2021
Dát tip

8hanka: představ si, že v tom důchoďáku u tý televize sedí nějaký undegroundový dědeček, sestřička mu ty příšerný komunistický pořady pustí se slovy, "to se vám bude líbit" a on to nemůže vypnout...


8hanka
20. 09. 2021
Dát tip

Luboši, ak dožijem, budem vyrábať praky aj pre bratov v Čechách, či si nezaslúžia aj oni? Ďakujem, že mi veríš...mačka ďakuje, vraj môže byť:) 


Abakus
20. 09. 2021
Dát tip 8hanka, Benetka, Gora

myslím, že musí byť strašné byť v domove dôchodcov, mať pustenú tv a  nemôcť ju vypnúť, stíšiť, zdrhnúť odtiaľ.


Kočkodan
20. 09. 2021
Dát tip 8hanka

 

Hani, ty skor (vokáň si domysli) začneš ve svém bytě praky na vrzajících kolenou vyrábět a tajnými kanály je ještě v devadesáti letech dodávat do domovů pro seniory v celém západním a středním Slovensku.

 

Čus (a podrbaj odo mňa za ušiskami svoju mačku)


PavelK
20. 09. 2021
Dát tip 8hanka, Gora

Děkuji všem.

8hanka: Co je covid, tak v Čechách máme veřenoprávní televizní kanál ČT3 pro seniory. Tam v současnosti opakují mimo jiné i jednotlivé díly televiního klubu mladých ze sedmdesátýchtých a osmdesátých let a Hitšarády. Včera jsem si to večer pustil. Dal jsem jen chvilku.

:-)


8hanka
20. 09. 2021
Dát tip Benetka, vesuvanka

Luboši, kiežby si mal pravdu...na mňa domovy pôsobia smutne, priam bezútešne...obávam sa:

a/ ak tam niekedy budem bývať, tak to obrátim hore nohami a vyhodia ma alebo, čo je horší variant

b/ prispôsobím sa a budem pomaly zaživa umierať...

Klub mladých ešte frčí? To musí byť riadne retro...mne najviac chýba Mladý svět - Sally, fejetóny R. Křesťana, edície LP - Simon a Garfunkel a iné perly...


Kočkodan
20. 09. 2021
Dát tip 8hanka

 

Noční razie

personál kouká všude

celkem pět praků


Danny
20. 09. 2021
Dát tip

vtipné


Norsko 1
20. 09. 2021
Dát tip

Jasné senrjú. Domov důchodců.. seniorů, vole


Abakus
20. 09. 2021
Dát tip

horšie už je iba, keď sa tam zasdtaví na skok major Zeman.


MilanH
20. 09. 2021
Dát tip

Důkaz toho, že  na věku nezáleží :o)


na věku nezáleží....když něco baví:-)))))


annnie
20. 09. 2021
Dát tip

:) :) :)!!! tip a.


Čudla
20. 09. 2021
Dát tip

Retro /*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru