Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Equinox

21. 09. 2021
12
15
361
Autor
Kamamura

Inspirováno Aruovou básní věnovanou též podzimní rovnodennosti. 

Equinox

Dnes podzim-jelen sdílí svou moc;

se sklenkou na balkóně sním,

počítám stíny (to snad smím),

když soumraku meč den přeťal v noc.

 

Dvůr ztemněl večerní melasou,

Lunu na rande dnes nechci zvát;

na nočním vánku přilétá Vlad,

a Prágl tepe tou notou svou.

 

Rum dneska ne; whisky on the rocks,

naředí smutek podzimní; přichází Equinox!


15 názorů

Benetka
22. 09. 2021
Dát tip

Pěkně! ;)


lastgasp
22. 09. 2021
Dát tip

Napsáno s citem a bravurou. Bezva. Zavzpomínal jsem si také na Jarreho a jeho podání díky Kočkodanovi, a VHSky z té osmdesátky mi tvrdnou v polici, opráším je jen někdy při digitalizaci. Sakra to už jsem starej kořen.


8hanka
22. 09. 2021
Dát tip

no ale aké pekné...akurát by som na balkóne mala v poháriku Bechera a Vlada sa nebojím...nám tu pred niekoľkými rokmi tiež jeden vládol a prežili sme...síce sme prišli o zopár pierok...


Norsko 1
22. 09. 2021
Dát tip

Váchal


Norsko 1
22. 09. 2021
Dát tip

Kamamuro, nebyls ty ten legendární radioamatér ?


Kamamura
22. 09. 2021
Dát tip

Kočkodan - tyjo, ty mi teda hraješ na vzpomínky - Equinox jsme poslouchali  s ostatními haranty vždycky v létě na chatě na Orlíku v osmdesátých letech, k tomu ještě Mike Oldfield - Tubular Bells a různé disco popíky, které jsme tenkrát považovali za vrchol hudebního umění, a sledovali pořád dokola několik amatérsky nadabovaných "západní" filmů - Fist of Fury s Bruce Leem, Commando a Predátora se Švarcenegrem a Top Gun. Jeden VHS video přehrávač na celou chatovou osadu! Jen já jsem měl ještě ZX Spectrum. To byly časy! No nic...


Kočkodan
22. 09. 2021
Dát tip 8hanka, blacksabbath, lastgasp

 

Po tvém pěkném dílku mi tady zahrál Jean-Michel Jarre stejnojmennou skladbičku.


Norsko 1
21. 09. 2021
Dát tip

Soumraku meč, dobrý


Aru
21. 09. 2021
Dát tip

vidíš ten komentářovej čas? je to pravda ;D


Aru
21. 09. 2021
Dát tip

dracíííííí, Vlad je drak :D


Kamamura
21. 09. 2021
Dát tip

Já to zas musím dát do sbírky o občanu Tepéšovi, jak přikuluje - jinak by se strašně zlobil! Upíři jsou děsní cholerici. 


Aru
21. 09. 2021
Dát tip

čéče, to si musím dát do oblíbených


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru