Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

3x rozdíl muž a žena

22. 09. 2021
14
10
259
Autor
netWoor

Žena má poslední slovo vždycky.

Ač vám to přijde nelogický,

muž když se v hovoru vrátí zpátky,

je to jen začátek nové hádky.

 

***

 

Rozdíly ženy a muži jsou k nevíře.

Seznámím vás s jedním.

Po jídle ženy vždy umyjí talíře,

no a muži před ním.

 

***

 

Některé rozdíly jsou vážně nepěkné,

Proč ženy nemůžou požádat o paži?

Když žena před mužem s žádostí poklekne,

chlapi se obvykle na to šup obnaží.


10 názorů

síla, zvlášť 3


8hanka
23. 09. 2021
Dát tip

nerada sa miešam do cudzej debaty, ale keďže som žena musím reagovať - ujsť s predavačom šijacích strojov? Takú chcem vidieť...


Kamamuro, já jeden koment....ty jeden koment...fifty-fifty.......další debeta na toto téma je bezpředmětná:-)))))


Kamamura
23. 09. 2021
Dát tip

blacksabbath - tys v tom ale nadělala zmatek, jistě ovšem neúmyslně. ;-)

fifty-fifty znamená v ženském pojetí toto - po rozvodu mi připadně dům a auto, zatímco ty zaplatíš dluhy. A každý měsíc mi desátého pošleš padesát tisíc, a třicátého zase padesát tisíc (odtud pochází ono fifty-fifty). 

Muž a počítač se neliší nijak - většinou si dokonale rozumějí. Ověř experimentálně - dej chlapovi počítač a dost her a filmů, a časem přestane ženské úplně potřebovat.

No a jak se liší žena a počítač? Zásadně! Počítač má narozdíl od ženy predikovatelné výstupy a nevyžaduje ke své činnosti nic jiného než elektřinu. Jo - a neuteče vám znenadání s prodavačem šicích strojů!


Benetka
22. 09. 2021
Dát tip

Proč si muž při žádosti o sňatek kleká? Aby mluvil přímo k věci...


8hanka
22. 09. 2021
Dát tip Benetka

mne sa najviac páči druhá, pretože muži zbytočne nestrácajú čas nezmyselným upratovaním ako ženy ( ja nie)

je skvelé umyť tanier až keď ho potrebujem


Čím se liší muž a počítač? Počítači stačí všechno říct jen jednou.

Jak definují muži vztah "fifty-fifty"? Vy vaříte - my jíme; vy uklízíte - my děláme binec; vy žehlíte - my mačkáme.

:-))))..................*/*************


Evženie Brambůrková
22. 09. 2021
Dát tip netWoor

Ta poslední je opravu velice vyvedená.


bixley
22. 09. 2021
Dát tip netWoor, 8hanka

trefné! Hlavně ta druhá strofa.


Kočkodan
22. 09. 2021
Dát tip netWoor, blacksabbath

 

Obnažil jsem svoje dásně v úsměvu. Asi takhle: :-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru