Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SOUSEDKA

22. 09. 2021
5
11
287
Autor
Norsko 1

 

 

SOUSEDKA 

 

Bába 

čmuchá za dveřmi

hlučí 

a sere mě 

Mě 

a krásné ráno 

večer 

před prací 

 

 

 


11 názorů

Norsko 1
23. 09. 2021
Dát tip

A co jako? Čím mladší, tím lepší. Ale musí být zralá


Kamamura
23. 09. 2021
Dát tip

Nějakou to pěknou Bětou bych při tom věčném obětovávání nepohrdl... ale s většinou se míjím tak o dvě dekády! ;-)


Norsko 1
23. 09. 2021
Dát tip

Obětovat se je úděl muže. Zvlášť jmenuje-li se Kamamura


Kamamura
23. 09. 2021
Dát tip

Já jsem taky dělával noční, na konci devadesátých let. Od dvanácti do osmi do rána, nebo od jedenácti do sedmi. Když jsem jel ráno domů, tak jsem viděl nasrané, nevyspalé tváře lidí v protisměru na eskalátorech v metru, co trpěli nutností jet do práce. Mě práce nevadila - dělal jsem na helpdesku u ISP, v noci volali sice hlavně šílenci, ale šílenci mě také nevadili, naopak, často budili můj zájem (a mě ze spaní, ale byl jsem za to placen, tak jsem občasné zvonění toleroval).

Po zdravém dopoledním spánku (nerušil mě na chodbě nikdo, protože všichni hákovali v rachotě), jsem se líně zvedl, najedl, a vyrazil za kamarády, něco zagamesil - a večer na koncert, reggae v pražské Roxy, nějaká tancovačka, nebo co zrovna bylo. A když koncert končil (v deset většinou museli, kvůli nočnímu klidu), šel jsem do práce - z Roxy v Dlouhé jsem to měl do Burzovního paláce coby kamenem dohodil.

Veget největší! ;-)

A ještě jsem dostával dvojnásobek (jinak mizerného) platu - z kolegů to nikdo nechtěl dělat, měli doma manželky a mimísky, a já byl svobodný jako vítr, no tak jsem se za ty peníze obětoval!


Norsko 1
22. 09. 2021
Dát tip

Taky.


annnie
22. 09. 2021
Dát tip gabi tá istá, PavelK, Kamamura, Gora

Chápu. Potřebuješ se soustředit, abys dobře uvážil, koho nasrat :)


Norsko 1
22. 09. 2021
Dát tip

Ne. Potřebuji naprosté ticho


annnie
22. 09. 2021
Dát tip

Chudák bába... To si jeden v Norským království nemůže ani čmuchnout zahlučet zaprudit???


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru