Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stáří

22. 09. 2021
9
15
346
Autor
Ráček

Není ztracených snů,

jen marně darovaných.

kamarádi mých dětských let

se vytratili,

každý z nich zvolil

jinou cestu.

Život nás utvářel dle neznámých receptů

a daroval nám chvíle společného snění.

Teď vrásky pokrývají naše tváře.

Naštěstí jsou vidět jen zrcadlech,

v duších máme stále ten stejný smích. 

 

 


15 názorů

Martyska
24. 09. 2021
Dát tip

Krásné


Jamardi
24. 09. 2021
Dát tip

Ano, to je pravda. Říkají to i století.


annnie
23. 09. 2021
Dát tip

Pěkné, tip. A ať se ti v Písmákově líbí!


Musaši
23. 09. 2021
Dát tip

Tip za nevšedně optimistické pojetí stáří.


Aru
23. 09. 2021
Dát tip

se závěrem absolutní souhlas, moji veselost mi nikdo nevezme a že se pokoušeli za ty léta mě rozdrtit, uctívat systém, nebo dohnat až k sebevraždě, ale nepodařilo se. jsem jako skála, která přes věky odolá :D

je vidět, že text byl napsán s moudrostí, i když to tak nemusí připadat každému, nebo na první zhlédnutí.

a vítej na Písmáku, tady si užiješ kopec srandy, pokud se nedáš ;)


Kamamura
23. 09. 2021
Dát tip

Safián - pořád jsi mi nenapsal, která byla podle tebe ta povedená. Ergo, jsem pořád zmatený. Jo, něco jsem mazal, ale už fakt nevím, co to bylo. Děje se pořád tolik věcí. BTW Četl jsi od mě Equinox? Podle mě je to dobrá báseň, a rozhodně se za ní nebudu stydět, tedy rozhodně ne na Písmáku a rozhodně ne před tebou. ;-)

BTW kvalifikuje se jako sonnet, nebo ne? Čistě formálně by skoro měla. Mám v tom pořád zmatek, a čekám, až mi někdo, "kdo se vyzná", jako ty, a posvítí mi lucerničkou literární erudice. Ale ty nic, padají z tebe jen posměšky... jako z dítěte, hehe! ;-)

Jinak tadyhle Ráčkovi nebo Ráčce se omlouvám, že si tu pereme prádlo - to víš, téměř už důchodci, pud sebezáchovy zastlaný kdesi v duchnách, a jak na sebe narazí v parku při sypání ptáčkům, hned je oheň na střeše a dojde na kordy, tedy na ratanové hůlčičky a sýpavá invektiva! Don't mind us one bit, young man/lady...


Safián
23. 09. 2021
Dát tip

Ale Kamamuro, to říkáš ty, který maže věci, které se mu povedly a nechává ty nepovedené. Nebo jsi tu podařenou opálil?


Kamamura
23. 09. 2021
Dát tip

UVM - ... pokud nám ovšem nebude vadit, že nás bude Musaši nazývat "přerostlými dětmi, se kterými nestojí za to ztrácet čas." ;-)


Alegna
22. 09. 2021
Dát tip

Pěkné, ráda jsem si přečetla



vesuvanka
22. 09. 2021
Dát tip

Pěkně vyjádřené, líbí se mně optimistický závěr :-))), TIP 

Vítej na Písmáku!


Štírka
22. 09. 2021
Dát tip

Smích - to nej v životě - ještě, že zůstal... Verše nové autorky mě oslovily, dík a tip.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru