Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Své lásky neopouštím

23. 09. 2021
15
13
288
Autor
Zimní kral

Když klopýtneš

pomůžu Ti vstát.

Když všichni opustí Tě

při Tobě budu stát.

 

A postavím se před Tebe

Navzdory všem spouštím.

Ne nejsem hrdina !!

Jen své lásky neopouštím.!


13 názorů

Musaši
24. 09. 2021
Dát tip

Dovedu si to představit jako textík. Tip.


Jamardi
24. 09. 2021
Dát tip

Pěkně zformulované. Představuji si situaci takovou i úplně jinou....Včera jsem to četla a nevěděla, co napsat, dnes v noci se mi zdál sen, při kterém jsem nadýchala čerstvého čistého horského vzduchu. Děkuju moc. 


Abakus
24. 09. 2021
Dát tip

No a budeš pri mne stáť aj vtedy, ak mi bude dobre? 


povedená, lehká a čtivá báseň, líbí se mi.


vesuvanka
23. 09. 2021
Dát tip

Pěkné :-))) ***


8hanka
23. 09. 2021
Dát tip

veľmi pekné, hm, takto nejako by to mohlo znieť pri oltári či pred sobášiacim úradníkom, keď sme zamilovaní, nasľubujeme hory-doly, ale splní nás to len zopár, aj to asi  zďaleka nie všetko...


Teda pane kolego....hmmmm......*/**********


Lami
23. 09. 2021
Dát tip

Možná by šlo vynechat v posledním řádku slůvko - své.


MilanH
23. 09. 2021
Dát tip

To je dobře 


Norsko 1
23. 09. 2021
Dát tip

Pěkně. Tak to má být


Benetka
23. 09. 2021
Dát tip

Pane kolego! Jak řikáš... :)

Jenže já peníze nikdy neměl nemám a...Pan ví snad ani nikdy mít nebudu...... :p


Kamamura
23. 09. 2021
Dát tip Benetka

Benetka - to je tím, že šel kolem alfovější samec, nebo moulovatější moula (dva žádoucí archetypy). Anebo jsi neměl dost peněz - pamatuj, co ti chybí jinde, vyfutruješ v lásce šrajtoflí! Nejlepší je bejt továrník, ropný šejk, uhlobaron, nebo finanční magnát - samá zábavná povolání. 

Vezmi si, kolik měl takový Donald Trump nádherných ženských, a to vypadá jako bachratý oranžový papouch nafouklý hustilkou na pneumatiky. Peníze jsou univerzální lubrikant mezilidských vztahů - proto se vyplatí jich mít co nejvíce!


Benetka
23. 09. 2021
Dát tip Zbora

Hmmm... To je sice všecko pěkné akorát že všechny mé lásky opustily mne... :D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru