Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsem hluboká

26. 09. 2021
4
26
485
Autor
Eternitas

mám krásné tělo

ale nikomu o tom neříkám

jsem roztomilá

ale nikomu to neukazuju

v kuchyni mám několik robotů

ale žádný z nich mi to neudělá...

 

https://www.youtube.com/watch?v=Px_KohohYT8


26 názorů

Morticia Adams
07. 11. 2021
Dát tip Eternitas

Diskuzi moc nerozumím, ale básni ano, hih. 


Eternitas
01. 10. 2021
Dát tip Benetka

Děkuji všem za plodnou diskusi k tématu. 

Evženko, jsi skvělá! Díky za zastavení 


Evženie Brambůrková
28. 09. 2021
Dát tip Eternitas, Benetka

Určitě nejsem taková kůstka jako ty, ale robota neberu. Chlapi ještě nevymřeli :-)))


Dobré, má to myšlenku. Zvýraznění části dvou slov jsem nepochopil. Za mě by tam být nemuselo.


Aru
27. 09. 2021
Dát tip

jistá kontrola tu je, to ano, a jsou tu tendence plně ovládnout a zahltit mysl, přesto ve světě plně vnořeném do světa robotů bych být nechtěl, to prostě není pro mě, už jsem se rozhodl ;)


Kamamura
27. 09. 2021
Dát tip

To už ale jsi stejně. Máš počítač, mobilní telefon, používáš google, jsi připojen k internetu - jsi pod neustálým dohledem. Sice se možná kukátkem zrovna nikdo nedívá, ale v univerzu metadat zanecháváš zřetelnou stopu, kterou je možno kdykoliv vyfiltrovat a analyzovat s přesností, která by tě možná šokovala.

Dělej to jako já, sázej na absolutní bezvýznamnost - po mě nikdo nejde, protože netvrdím nic nebezpečného, nejsem s nikým spiknutý a nic neskrývám a nadšeně konzumuji! ;-)


Aru
27. 09. 2021
Dát tip

já bych tedy ve světě robotů žít nechtěl, bez emocí a pod neustálým dohledem, nic pro mě


Kamamura
27. 09. 2021
Dát tip

Aru - neříkej prosím, že na tvoje slova dojde, to říká pořád dokola moje matka, a na většinu jejích slov nedošlo - tedy ještě jsem neumřel, všichni mě neopustili, nejsem ještě bezdomovec, ještě jsem špatně neskončil. Může se to stát, ale já nechci, aby se to stalo! ;-)


Aru
27. 09. 2021
Dát tip

vím, vím Kamamuro, ale jak s oblibou říkám, nic není takové, jak se na první pohled jeví, uvidíš na moje slova dojde ;)


Kamamura
27. 09. 2021
Dát tip

Norsko - nemůžu je právě devět hodin ráno, musím začít pracovat. Tak zdar zase večer!


Musaši
27. 09. 2021
Dát tip

Vzhledem k obsahu básničky mi dodatečně její název začal připadat velmi vtipný. Tip.


Norsko 1
27. 09. 2021
Dát tip

Tvůj filosofický postoj k problému je víceméně úsměvný. Dej si víno


Kamamura
27. 09. 2021
Dát tip

To je ovšem schizofrenní postoj - najednu stranu prohlašuješ, že je něco pravda, nebo jsi o tom přesvědčen, a na druhou stranu tě nezajímají relevantní fakta k tomu samému tématu? Osobně to nechápu. Buď se člověk něco dozvědět chce, nebo nechce. Zmíněný půlitr piva taky můžeš buď vypít, nebo nevypít - ale ne obojí zároveň. 


Norsko 1
27. 09. 2021
Dát tip

Dej mi pokoj. Vůbec to nebudu sledovat, mám svý projekty


Kamamura
27. 09. 2021
Dát tip

Pivo mi nechutná, je hořký, otec ho do mě lil násilím, když jsem byl dítě, abych usnul a dal mu pokoj - tím mi pivo znechutil na celý život.

Hele - tady je video přesně pro tebe, o lidech, co žijí s roboty, protože robot ti nikdy nemusí nadávat, vždycky si pro tebe najde chvíli a má pochopení a vlídné slovo - kam se hrabe člověk! Je neuvěřitelný, jak Češi v téhle hobití kotlince strašně zaspali - neumí jazyky, a vůbec netuší, co se ve světě za humny děje. 

https://www.youtube.com/watch?v=RaTG9-oNmiU&t=21s


Norsko 1
27. 09. 2021
Dát tip

To se nevylučuje. Proč mám avi? Chceš pívo ?


Kamamura
27. 09. 2021
Dát tip

Psal jsi, Norsko, že robot je "troska na vyhození". Tak ti to vyvracím a dokazuji, že troska na vyhození je tak 80 procent lidských obyvatel planety Zem. Tvrdá realita, kámo! 


Kamamura
27. 09. 2021
Dát tip

Nebo online roboprávník, který ti najde precedentní případy a vyřídí všechny papíry daleko lépe než ti nenažraní z masa a kostí - to všechno zadarmo, čímž se právo dostává opět do dosahu chudých lidí (v USA obrovský problém). 


Norsko 1
27. 09. 2021
Dát tip

Proč mám avi, kamamuro


Kamamura
27. 09. 2021
Dát tip

Aru - vidíš, Aru, v tom se taky neshodneme. U nás roboti ještě nezačali, ale zkus se podívat třeba na takové modernizované čínské skladiště.


Aru
27. 09. 2021
Dát tip

nee-ee Kamamuro, roboti končí, stejně jako celá jedna éra ;)


Kamamura
27. 09. 2021
Dát tip

Robot sice asi neumí milovat, ale brzo se bude umět tvářit tak, že bude v lidech vzbuzovat dojem, že je miluje. Což bude okamžik, kdy dá signifikantní část populace přednost vztahu s robotem před vztahem s člověkem. V Japonsku, které je v některých věcech napřed, se to už děje. Obrovsky populární je tam třeba virtuální zpěvačka Hatsune Miku, která není ani robot - je pouze hologram. Přesto vyprodává koncerty. 


Norsko 1
27. 09. 2021
Dát tip

Robot není člověk. Robot neumí milovat. Je to troska na pokraji vyhození a veřejného zájmu


Eternitas
26. 09. 2021
Dát tip Benetka

Jen ty víš jak hluboká jsem... 

Y o u  M - D e e p- B me



Benetka
26. 09. 2021
Dát tip Eternitas

Ach!

Věčně nadržená...

Jak jinak...?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru