Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Miluji

26. 09. 2021
11
10
408
Autor
Benetka

...a každýmu tadý na tý točně sem to řikal. Ale je to marný je to marný je to marný. Je to marný nemyslet. Je to marný zapomenout. Je to marný nemilovat... Je to marný.

https://www.youtube.com/watch?v=pLIu3ahDiy8&ab_channel=RodStewart

Miluji

Tvoje vlásky

Zlatohnědé

Asi z lásky

Miluji

Tvoje obočí

Dva srpky měsíce

A možná nejvíce

Miluji

Tvoje oči

Kočičí

Miluji

Tvoje prsa

Jako žížala

Když prosí kosa

Miluji

Tvoje boky

Na břehu řeky

Marné touhy toky

Miluji

Tvůj klín

Ač jej nikdy nespatřím

Miluji

Miluji

Miluji


10 názorů

Kamamura
09. 10. 2021
Dát tip Benetka, Bubulína

Jestřábí žena - pohádka, která na mě v dětství udělala velký dojem. Jednoho z hlavních protagonistů hraje Rutger Hauer, můj oblíbený herec (Blade Runner, Maso a Krev), nedávno jsem si to pouštěl v rámci soukromého vzpomínání na Heuerův odkaz poté, co herec umřel (jeden z posledních projektů, na kterých spolupracoval, byla polská počítačová hra Observer, kde už působí hodně unaveně a texty opravdu jen čte, místo aby hrál). Nicméně jeho monolog v roli replikanta Roye Battyho je dnes naprostou klasikou.

No a Jestřábí žena? Teď po letech působí trochu legračně, především po kostýmové stránce (uniformy vojáků vypadají, jako z prostěradel a plastu narychlo spíchnutá improvizace nějakého cosplayera z Youtube) a po stránce hudebního doprovodu (agilní disko plné levných syntezátorých samplů, což ovšem byla móda v době natáčení filmu). Nicméně příběh a herecké výkony pořád nejsou špatné, pouze čas nebyl k tomu filmu příliš shovívavý. Takový Blade Runner zestárl mnohem lépe. 


Evženie Brambůrková
28. 09. 2021
Dát tip Benetka

Tolik lásky.


Alegna
27. 09. 2021
Dát tip Benetka

Krásné vyznání


Dagmaram
27. 09. 2021
Dát tip Benetka

Bublino, dopadlo to dobře. Byli spolu:-)

Benetko, já střídavě miluji a nesnesu. A to pořád dokola. To je taky do úmoru. 

Přeji nesužující milování, co pohladí


annnie
27. 09. 2021
Dát tip Benetka

Milovat je určitě vždycky lepší než nemilovat... Tip a.


blacksabbath
27. 09. 2021
Dát tip Benetka

parádní prolog.....miluj a maluj.....*/****************


Bubulína
27. 09. 2021
Dát tip Benetka

Jestřábí žena se ten film jmenoval (  https://www.csfd.cz/film/2437-jestrabi-zena/prehled/  ).


Bubulína
27. 09. 2021
Dát tip Benetka, Kamamura

Krásné něžné toužení soužení. Líbí se mi výstižně originální obrat ... touhy toky... . Proč kategorie MIMO? To je zcela vážná poezie na zasloužený tip.

Básnička vyvolala vzpomínku na film nebo to možná byla pohádka, nevím, ale princip byl, že dva, kteří se milovali, se se soumrakem a rozbřeskem měnili vždycky jeden v nějaké zvíře a druhý v člověka a naopak, bez šance potkat se oba jako lidé. Nedokážu si vybavit, jak to nakonec skončilo.


Čudla
26. 09. 2021
Dát tip Benetka

Miluj... /*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru