Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sklizená pole

30. 09. 2021
14
11
403
Autor
PavelK

padl výstřel –
na sklizených polích
ani kukačka


11 názorů

PavelK
05. 10. 2021
Dát tip atkij, Gora

Atkij: Rozumím Ti. A máš pravdu. Musí to být obraz aby to bylo haiku, musí to obstát samo za sebe v první rovině. Mívám v haiku alegorie, dá se to chápat jako vrstevnatost textu. Symbolismus je taková moje úchylka. Jako haiku to ale může obstát jedině, když to obstojí samo za sebe v první rovině.

Dík.


atkij
05. 10. 2021
Dát tip

Chápat haiku v přeneseném smyslu jsem se dost dlouho odnaučovala...takže co teď s tím...když už hledám spíše čirý obraz. V básni jako takové naopak metafory, metonymie a další básnické figury radostně vítám. 

Takže  - líbí se mi tak jak je...


PavelK
01. 10. 2021
Dát tip

Děkuji všem.

Báseń je třeba chápat v přeneseném smyslu a je o smrti. Jednou budou naše pole sklizena, žádná kukačka nebude věštit zbývající roky. Výstřel je zlom meti životem a smrtí. Smrt patří k životu a jako tématu se jí nevyhýbám.


atkij
30. 09. 2021
Dát tip

K myslivosti mám blízko. Tudíž se mi nelíbí její odsudky, což ale  není obsahem Tvého haiku. Je to otázka pár minut, než se přiroda ve stavu bdělosti opět postará o základní potřeby a instinkty. 


Lovec taky nejsem.


vesuvanka
30. 09. 2021
Dát tip

Pěkně napsané, TIP.  Jinak ty výstřely také nemusím...


annnie
30. 09. 2021
Dát tip

Smutno je mi s těmi výstřely... Velmi pěkné. Tip a.


Kočkodan
30. 09. 2021
Dát tip blacksabbath

 

Váňo, vy mistře

fakt se vyznáte v koních

Taxis brnkačka


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru