Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskuze klubu: TO JE SPROSTÁ PROVOKACE!!!

26. 04. 2001
0
0
4696
Autor
hermit

Název tohoto klubu nemá než reklamní význam. Nic víc se za ním neskrývá.

Pojďte, zkusíme si spolu napsat básničku bez konce. Kdo se přidá? Kdoví, kam dojdeme... P.S. Mám dojem, že tamhle za tím nárožím se ozývá podivný lomoz...
Tajpan
26. 03. 2004
Dát tip
kľud rozorvávajúci srdce ticho nevinnej samoty svet sa prepadá kto ho zachráni? nie ja, nie ty. anjel umiera, boh už nežije diabol dožíva, len človek sa stáva zmarom nezmara či nezmarom zmara?

nin
07. 02. 2003
Dát tip
hopky hopiky eště dvě hoďky kalhotky doufám, že to jako příspěvek stačí :-) tohle je báseň o tom, že půjdu na oběd.

nin
07. 02. 2003
Dát tip
hopky hopky eště dvě hoďky kalhotky doufám, že to jako příspěvek stačí :-) tohle je báseň o tom, že půjdu na oběd.

nin
07. 02. 2003
Dát tip
to první byl přeťuk

Bacil
07. 02. 2003
Dát tip
co si ani neťuk

hermit
07. 02. 2003
Dát tip
nic moc ani min, nin, ale aspon neco, kdyz ne to. :o) co si mělo obědvat, nino?

Wopi
07. 02. 2003
Dát tip
hopky hopky pod kalhotky (co tam asi bude?)

Wopi
07. 02. 2003
Dát tip
tohle je o tom, že nepůjdu na oběd

nin
07. 02. 2003
Dát tip
no uznávám, že to byl slabší kousek :-)))) právěže na oběd jdu za ty dvě hoďky Wopi, ty vtipálku, co by tam asi bylo? bagr, ne? :-) ale druhou hláškou jsi mě pobavil velice hermit: vymysli začátek, budem pokračovat :-)

hermit
07. 02. 2003
Dát tip
tady máš začátek, nin: žádnej začátek nebude, nin, omyl, šeredně ses spletla, zrovna jím povidlovej koláč a neskafíčko k tomu srkám, myslíš, že zrovna teď mám chuť vymejšlet nějakou básničku jen proto, aby s TY v ní mohla pokračovat, nenenenenenene, to po mě přece v tomto - ó jak nádherném skorojitru chtít.... mám fakt už dost hlad, nin, ráno jsem byl u advokáta, pak hovor se šéfem, teď veselej rozhovor s kolegama o tom, co se mi zdálo vnoci, a proč mi bylo špatně a proč jsem sez toho divnýho snu probudil.... vinná klobása... vážně ji to chce nechat v mikrovlnce dýl než tři minuty... fakt.... opravdu... :o)

Wopi
07. 02. 2003
Dát tip
bagr tam nebyl a zvláště ne puntíčkovanej zrovna nejím povidlovej koláč a neskafíčko k tomu srkám, mám fakt už dost hlad, nin, ráno hovor se šéfem, teď veselej rozhovor s kolegama o tom, co se mi zdálo vnoci, a proč mi bylo špatně a proč jsem sez toho divnýho snu probudil.... nevinná klobása... fakt.... opravdu...

Bacil
07. 02. 2003
Dát tip
Nevinná klobása, nebo vinná klobása?

hermit
07. 02. 2003
Dát tip
vinná :-))

Wopi
07. 02. 2003
Dát tip
nevinná... vina byla jinde :)

Bacil
07. 02. 2003
Dát tip
A byla to nevinná vinná klobása, nebo nevinná ne-vinná klobása? ;-)

hermit
07. 02. 2003
Dát tip
byla nevinná vinná, ale málo opečená, v tom to je, holoubci! :o)

nin
07. 02. 2003
Dát tip
Záleží na tom, jestli byla klobása z Twin Peaks nebo ne... v tak nádherném skorojitru marno se pídit po chytru ze mě taky nic nevypadne v noci se mi zdálo, jak jsem dělala do novin rozhovor s paní, co si ke čtyřicátým narozeninám přála smrt všech kuřáků ve svým okolí

Bacil
07. 02. 2003
Dát tip
Měla jsem holoubka v truhle zavřeného On si dal klobásu, co mi zbylo z něho? ...

Wopi
07. 02. 2003
Dát tip
skutečnost se rozlomila na dva nepravidelné střepy z nichž jeden je hermitův s vinnou klobásou a druhý je můj s nevinnou klobásou a svědomím vyžraným od červů pochybností kdo ty střepy naklání pod slunečními paprsky, zahlédne barevné záblesky nebo taky ne

Wopi
07. 02. 2003
Dát tip
nin: mně se ještě nezdálo, jak jsem dělal do novin :))))

hermit
07. 02. 2003
Dát tip
Wopi: mě se zase zdálo, že jsem do nich nedělal... krásnej sen.... ;-)))

nin
07. 02. 2003
Dát tip
Wopi, tohle byl jeden z těch normálních snů, poslední dobou se mi zdají strašlivácký věci, chodíme kvůli tomu s Majkle pozdě do práce, protože mu to vždycky musím vyprávět, než je zapomenu... Předevčírem mě ve snu chtěl opíchat homosexuál! Jestli chceš taky takový, tak se vždycky před spaním najez, myslím, že je to z toho. (a o novinách se mi zdá od tý doby, co jsem před pár lety dělala asistentku v reflexu a párkrát obvolávala slavný do různých anket a ták... blééé) Wopi má skutečnost rozlomenou - do pěkně bezpečný cely s dobře polstrovanou stěnou by ho asi dáti měli ba né, ba né, úplně jste to tu s Bacilem rozbásnili :-))))))))))

Bacil
07. 02. 2003
Dát tip
Wopi: a když si naděláš do novin, čím se pak utřeš? :)))

Bacil
07. 02. 2003
Dát tip
Nin: lepší dobře polstrovaná žena, než stěna :-))

nin
07. 02. 2003
Dát tip
do bezpečný cely s pěkně polstrovanou ženou? :-))) no teda! hi hi hi

hermit
07. 02. 2003
Dát tip
no tak přátelé, tato zprvu seriosní diskuze se nám svrhla do necek nestydatosti, styďte se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . . . . .... .. . . .. :o)

Wopi
07. 02. 2003
Dát tip
já se stydim, to zas jo, ale sen, jak mi to chce udělat homosexuál zrovna nemusim - to radši nebudu večeřet...

nin
07. 02. 2003
Dát tip
no to byl za poslední dobu ten nejpodivnější :-) Bacil s Wopim ať se styděj, já tu chtěla děsně básnit

Wopi
07. 02. 2003
Dát tip
tak básníme! honem!

Wopi
07. 02. 2003
Dát tip
ukliď přistávací dráhu dobře vyždímaným steskem čekáme totiž přílet čtvrtého anděla

Wopi
07. 02. 2003
Dát tip
šedého anděla nemohoucnosti

nin
07. 02. 2003
Dát tip
a těch pár vteřin dokud ještě smíme obemkni nohama a karmínovou stužkou křiku úplně nahoře pomaluj sluníčky

hermit
07. 02. 2003
Dát tip Delfín
já básnit neumím. umím si jenom rvát vlasy flákat se chlastat bejt nervní třást se v prstech bát se injekcí milovat tě stačí?

Bacil
07. 02. 2003
Dát tip
a já jen zírat milovat svět pomalovávat sluníčky občas - většinou trochu nestíhat a občas - většinou vést nestydaté řeči jako právě tady stačí?

nin
07. 02. 2003
Dát tip
sta pohledů nestydatých čí jsou tihle psi ?

Wopi
07. 02. 2003
Dát tip
bubákovo

hermit
06. 02. 2003
Dát tip
ani ťuk .o)

Bacil
23. 09. 2002
Dát tip
Však taky spousta bažin byla vyhlášena za národní přírodní rezervace ;-)))

hermit
23. 09. 2002
Dát tip
já tomu nerozumim, já jsem z rezervace...:-))))

Bacil
23. 09. 2002
Dát tip
.../---/---/...

hermit
22. 09. 2002
Dát tip
Bacile, pokud spatřuješ interesantnost v bažině stojatý vody, tak jistě. :-))))))

Bacil
02. 07. 2002
Dát tip
Jejku, až dnes jsem to tu objevil! Takový interesantní clubík!

Jitran
19. 05. 0002
Dát tip
návrat FANTOMASE, :-p je tu tolik krasne mezi vami lidskymi stvorenimi...... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Helča
17. 05. 0002
Dát tip
Něco zkusím

hermit
16. 05. 0002
Dát tip
Maldist ým adětem nelejváme, ale musí ukázat strašidelkněj obličej. :o) Helčo, tak jo. Jenže já už nějak nevím.... jak sem tu druhou korporátivní dostat? Ty víš? Čítače a já, my jsme dva.

hermit
16. 05. 0002
Dát tip
Ani psát už neumím. Nevíte, kde je na klávesnici písmosled?

hermit
13. 05. 0002
Dát tip
Přišla dara. Ještě ji neznáte, já taky ne, ani nevím, jestli pije vodu, nebo vodku, nebo obojí zvlášť nebo dohromady. Jak je to? Cink!

Helča
13. 05. 0002
Dát tip
Vítame jaro, vítame tě daro :) hermite, nemyslíš že nadešel čas pro druhou korporativní...ono už ta doba zobrazení...navíc ten dostavník může jet po dvou kolejích

dara
13. 05. 0002
Dát tip
Díky Díky za milé vítáníčka, nebo svítáníčka? Zatím jsem u vodičky,zítra u ..... podnapilým a osobám pod 18 let alkohol neprodáváme!!! :-)

zoo
08. 04. 0002
Dát tip
Šance máme všichni bezesporu velký, ale já mám domluvíno už vod listopádu s tamtím s šachovnicovým práporkem, že mi bude počítat pomalejš...

hermit
04. 04. 0002
Dát tip
no... tak nějak... a poslední vyhrává, ale vypadá to, že šanci máme všichni velkou... :-))

hermit
28. 03. 0002
Dát tip
Přišla sem za náma ňáká Rebecca. Čau Rebecco, co si dáš? Teče tady už jen rezavá voda a čistá vodka. Vodka je z toho lepší.

zoo
23. 03. 0002
Dát tip
Nastolil, to bezesporu. Jenom jestli tomu tvoru, co si poet v koutku duše praví, přínosem to bude jeho zdraví. :-)

hermit
21. 03. 0002
Dát tip
Teď de vo to, esli je to JUPÍ*****:-)))), nebo JUPÝ:´-((...? ..ehm, takže k těm básničkám...;o))) ...DAV jsme my, snad nás neuDÁVí.... rýmujem, nebo na rýmování kašlem? Je to skřipec, mor a choleru naňho!! :o)) (nastolil jsem vážné, abych tak řekl, téma, že...)

hermit
28. 02. 0002
Dát tip
ne, tady nikdy! :-)))

zoo
28. 02. 0002
Dát tip
A no jooo - mělo bejt v horších... Se jedna uklepne a DAV kritizuje. Jasně. Ach, ta Vaše ega... Vo pojézii ne, hermi? Takže jsem se nemýlila. Jupí. JE to celý vo SEXU!

zoo
16. 02. 0002
Dát tip
V lepších časech, hermitku. Přeci si nebudu hanobit ohanbí v lepších, kdy se eště dá stavět na teriérech, popřípadě na rentiérech. Logicky. Boga jevo - nebavili jste se tu původně vo pojéziji? :-O

hermit
08. 02. 0002
Dát tip
mrousky mrousk... zo-o-o-o-o o-o-o tak kde? ;-)))}

zoo
26. 01. 0002
Dát tip
To je fajn, Jitran, že ses stavil, ale kdybys eště tak zavíral dvéře... tejky máme všici vofouklý krční páteře a můžem nanejvýš slabá a nezřetelná "ne". TO by mne teda zajímalo, kdy si zamrouskám... :-(

Jitran
09. 01. 0002
Dát tip
Byljsem zde!!!!!!!!!!!!!! FANTOMAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

zoo
13. 12. 0001
Dát tip
A heléééé, uááááá /klid, to se protahuju a ukládám na druhej bůček/, Kááááááša se mi tu stavila přihodit krbu, děvenka moje starostlivá! :-)))

Kašika
09. 12. 0001
Dát tip
Byla, viděla.......a zvítězila :-))) Teď se jdu koukat na film "ZOO postrach ulice" :-))))))))))))))))))

zoo
06. 11. 0001
Dát tip
Do jara Ti budu zamyšleně přežvykovat palec. Snad /Ti/ ho neucicmám až na kloub. ;-)

hermit
05. 11. 0001
Dát tip
zoo, dobře: oceňuji tě řádem svinování a všech různých kožek! a do jara! :-)

zoo
23. 10. 0001
Dát tip
No sem aspoň čekala vocenění, že jsem opravila před odesláním tu předkožku, ale zdá se, že kolik višní, tolik vskutku třešní. :-)))

zoo
19. 10. 0001
Dát tip
Dobrá, šéfe: svinuji se na předložku u Tvýho ušáku, hotova vyčkat do jara bez svalu cukem, oka mžikem, slechu třepem. :-)))

hermit
17. 10. 0001
Dát tip
vedení samo sebe vyloučilo z klubovní činnosti, protože byla příliš vyhraněná... ;-)))) tohle není ani tak klub, jako klubovka, spíš se tady zatím spí...;-)

zoo
15. 10. 0001
Dát tip
Zcela nevýrazně a nevýznamně se tváříc vyčkávám napjatě pobídky k aktivitě. Můžu bejt buď nahóře nebo dóle nebo na nic. To jak poví vedení... ;-)

zoo
15. 10. 0001
Dát tip
Nesouhlasím s tím, že mi ŇÁKEJ nafrněnej optickej kabel rozpoltil úškleb a opakuji. Ghrrrrrrrrr! :-((((((((() ;-)

Helča
20. 09. 0001
Dát tip
Tady se hraje zpívá, tak to chci k vám :-))))

Jolie
09. 07. 0001
Dát tip
lusk... pane vrchni, jednu rundu na me :-)))) Plati se usmevem :-D a vyznamnym zamrkanim ;-))) Je dost i na spropitne.

hermit
20. 06. 0001
Dát tip
no... zase taková švanda tady není...:-))) ZŮSTAŇ!!! :-))))) VÍTEJ!!! co si dáš? když tak si luskni na číšníka... :-)

Jolie
19. 06. 0001
Dát tip
tady je svanda, tady zustanu. :-P

kafka
30. 11. -0001
Dát tip
Já! Já se přidám! *******!!!!!!! tak to bychom měli začátek*!

hermit
30. 11. -0001
Dát tip
tak už jsme tři, to se nám to pěkně v Oldově chaloupce povede... ;-))

Climaster
30. 11. -0001
Dát tip
..a jéje...Hermit s pomočeným prkýnkem..:)))))))))))))))))))

Wopi
30. 11. -0001
Dát tip
Já bych vstoupil, kdyby to šlo...

Anonym
30. 11. -0001
Dát tip
Já se asi taky přidám, ale až se vrátím.:)))

crayfish
30. 11. -0001
Dát tip
jaksi se nelze přihlásit do klubu! Není to doufám uzavřená elitní společnost!! :))))

crayfish
30. 11. -0001
Dát tip
ááááá, už vím! :)))))

hermit
30. 11. -0001
Dát tip
Tak co, jak si vyzdobíme klubovnu, drahé Rychlé šípy? :)

hermit
30. 11. -0001
Dát tip
Jo: Mirku, Červenáčku, Rychlonožko, ano, i ty, Haha-Bimbi: mrkněte, prosím, na auditko www.pismak.cz... :-)

Climaster
30. 11. -0001
Dát tip
Už jsem tam byl Jindro, no a u Jihlavy toho moc nepořídim...jak je odtamtud daleko Havl. Brod??? Tam máme kdyžtak chatu...tak pro 15náct lidí,ale asi to je z ruky...

Print
30. 11. -0001
Dát tip
Ještě počkáme a pak začnem!:-)))

Janis
30. 11. -0001
Dát tip
jůůůůůůůůůů.....helééé....tak...můžu tááákííííííí.....(?).....sím sím..... :)) *!

Vojtek
30. 11. -0001
Dát tip
Juchá už jsem tady taký :-))) *

hermit
30. 11. -0001
Dát tip
... a teď koukejte všichni navalit členský příspěvky, jasný....?? ):o* :-)))))))))))))))))))))))

Janis
30. 11. -0001
Dát tip
......jůůůůůů...já jsem tu už tááákýýýýý!!!!! (chjóó to je úúžasnýýý.....a co teda budem dělat?) ..jenom malinkatej technickej dotázek...za případné zodpovězení předem děkuji:)) *! (že vás tak nějak fšechny aj laf juju!!!!)

Štěstík
30. 11. -0001
Dát tip
Janis: ale jsi tu 2x, která z nich nás laufuje? Ostatně, když Janus měl dvě tváře, co by Janis neměla dvě osobnosti :o)))

Wopi
30. 11. -0001
Dát tip
Janis musí platit dvoje členský příspěvky! Nezapomeňte na to! :)))

Janis
30. 11. -0001
Dát tip
Zbabělci!!!Zrádci!!!! a to je jen kvůli tomu že jsem něžná slešna!!! :-))))))))))) (jen tak mezi námi...Janis mám víc tvářiček něž dvě:-:-):-):-) ajlafjuju fšechny kdo mluví sprostě(alespoň jedno slovo týdně..píšou úžasný eklefrchy ..nebo duševní potraty...ehm..kouří..no dobře..tak aspoň ty cigarety...chlastají..a občas se taky namočí v bahně...běhaj nahý po náměstí...v noci lezou.(oblečený)po střechách..koukají se na večerníčky..a jsou platonicky zamilováni do Broučků...a tak nějak:-)))))

Vojtek
30. 11. -0001
Dát tip
Jsem nekuřák...mluvím POUZE slušně...nesnáším večerníčky...miluju Esmeraldu...lezu nahej po střechách..oblečenej po náměstí...v bahně se nemáčím...Zásadně NEchlastám...potraty-noehm....a tak vůbec :-) Janis..Aj lafjuješ mě?????

crayfish
30. 11. -0001
Dát tip
Děkuji ti, náčelníku, že jsi mě zařadil do klubu. Jen se kamsi vytratila společná básnička bez konce... PS - zavedeme bodování a klubovou kroniku? :)))

hermit
30. 11. -0001
Dát tip
jsem pro bodování i kroniku - body budu udělovat sám sobě a kroniku může pro změnu vést někdo jinej, aby taky všecko nezbylo jenom na mě, že jo... :o)))) jo, básnička bez konce je v odkazech coby 1. písmácká korporativní...tak se do toho křepce pusťme... jo, crayi, ty budeš platit příspěvky třikrát, nevadí ti to??? :-))))) mě to teda nevadí... ;o)))

crayfish
30. 11. -0001
Dát tip
Hermit: budu platit 3x - ale Vojtek i Janis musí platit 2x! :))) Náčelníku, zamýšlel ses nad podobou pravidelných klubových schůzek? :)))

Vojtek
30. 11. -0001
Dát tip
jo a nesmí se mluvit sprostě...to si vyprošuju.. a vůbec já jsem chudý student...já nemůžu platit dvakrát

Vojtek
30. 11. -0001
Dát tip
jo a nesmí se mluvit sprostě...to si vyprošuju.. a vůbec já jsem chudý student...já nemůžu platit dvakrát

crayfish
30. 11. -0001
Dát tip
Vojtku, nás neošálíš! :)) Kdo byl zvolen nejsprostším členem třídy, co? Já jsem chudý alkoholik, taky nemůžu platit dvakrát!

hermit
30. 11. -0001
Dát tip
Pánové, platit!! Bude to za celej stůl? :o)))

crayfish
30. 11. -0001
Dát tip
Hermit: my ti s Vojtkem zahrajem a zazpíváme, jo? Místo placení...

hermit
30. 11. -0001
Dát tip
...dobře, prosil bych něco od Newgrass Revival, jestli můžu... ;-)) (nebo Knopflera, možná bych bral i Claptona.., domluvte se... :)))

crayfish
30. 11. -0001
Dát tip
Claptona jóóó! Jenže se budeš muset smířit s Mertou nebo Vlastou Redlem! Vojtek: Přejeli jsme slepicíííííííííí!!!!! :)))))

Vojtek
30. 11. -0001
Dát tip
Claptona taky jóó´ Mertu ještě radšii A Redl ??? To nám ten víkend pěkně začíná... Mihl se trambus hore u kravína tohle to as cos dobrého věstí srazil jsem slipku vběhla mi do cesty Já za to nemohl a ona taky néééé dotlouklo srdce srdce nevinnéééééééé ...

crayfish
30. 11. -0001
Dát tip
Brzdím a kvílí guma o vozovku kráčím k té slepici, v ruce pětistovku pantáta přibíhá, hrozí mi pěstí jednička, dvojka, vskutku jsem měl štěstí. a sto deséééééét a sto dvacééééét a stotřicetpětkou jedu po okresééééééééé ... (myslím, Vojtku, že se nám tenkrát holky smály :)))) ) a co takhle: leží a spí tam slabounká, tichá a já ji mám vzít a nést. Koberci květů někam do jiných světů jen pryč z těchto měst a hvězd. Kde zas bude tančit a na zlou si hrát od smíchu uplakaná a kde vlasy si nechá zas divoce vlát ve větru, co po ní vůně pak uklidí rád...

Vojtek
30. 11. -0001
Dát tip
Cray a co tahle: Jsem ryba chycená na suchu bledý Měsíc hledá svou Zem spoután sám se sebou za ruku objekt za polopropustným sklem Dolehnou ke mně občas otázky ale nevím zda ten za sklem uslyší oblázky házené z nelásky proti zdi nářků která vše utiší Hledíme navzájem na sebe bílé myši za polopropustným zrcadlem cvíli jsme tiší a chvíli řvem né na ty venku...na Boha a na nebe atd....

Janis
30. 11. -0001
Dát tip
Vojtku.......týýý...lháří..... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)))))

Vojtek
30. 11. -0001
Dát tip
Janis...cooo???? já jsem od svejch pěti let ani jednou nelhal :-)))))

Jarodějka
30. 11. -0001
Dát tip
kolik tady máte Vojtků ? kolik může vstoupit Jarodějek ? kocour chce do klubu zvířat, tak ještě nevíme, ale budeme sem chodit koukat na lidičky, které máme rádi :o) + : # ]]]

Vojtek
30. 11. -0001
Dát tip
čím víc Vojtků...tím hůř :-))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru