Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nebe a Země

01. 10. 2021
1
17
500
Autor
Ozzozorba

 

NEBE PADÁ NA ZEM

A ZE ZEMĚ ROSTE NEBE

 

 

 


17 názorů

Ozzozorba
12. 10. 2021
Dát tip

... anebo se na všchnno vykašlat a jít si svou cestou. 


Musaši
11. 10. 2021
Dát tip

Ano, Ozzy. Dokonce už dneska je všechno úplně jinak. Proto musíme klást otázky Tarotu nebo knize I ťing znova a znova.


Ozzozorba
10. 10. 2021
Dát tip

Už zítra může být všechno jinak. TO SE MI MOC LÍBÍ 


Ptakopysk
05. 10. 2021
Dát tip

Kanimůra .- notoricky známá je leda tak Honzíkova cesta. Ta čínská věštecká kniha je notoricky známa tak 0,005 promile populace. Ale aspoň jsem se poučil. 


Ptakopysk
05. 10. 2021
Dát tip

ptakopysk je jako tvor co má drzej pysk


Ptakopysk
05. 10. 2021
Dát tip

na dva řádky hodně reakcí


Musaši
04. 10. 2021
Dát tip

Ozzy,

děkuji ti, že jsi sem svůj textík dal. Beru to s několikadenním odstupem jako poselství pro sebe. Právě nyní jsem už dlouhodobě v situaci, kterou hexagram 12 a nechtěně i tvůj text zobrazují.

Kniha I Ťing(nejslavnější orákulum na světě spolu s Tarotem) zobrazí vždy momentální životní situaci tazatele. Už zítra může být všechno jinak.

Dávám tip dodatečně za zprostředkování okultního poselství. Budu se jím řídit.


Kamamura
02. 10. 2021
Dát tip

No, kdyby, to jsou chyby, kamaráde, jak říkal Švejk. Tím, že nazveš prase orlem ho ještě nanaučíš létat. Kládu v oku rozhodně nemám, je vidět, že kromě sluchu ti už vynechává i zrak. To je napováženou. 


Ozzozorba
02. 10. 2021
Dát tip

psal jsem ti "kdybys měl hoks Kamakura ... a tak dále." Kážeš o třísce a kládu máš v oku. :) 


Kamamura
02. 10. 2021
Dát tip

Já ale nejsem Kamakura, ale Kamamura, víš? Páté písmenko je jiné. Musíš dávat při chůzi pozor, jinak na něco šlápneš a vrazíš si to do nohy. 


Ozzozorba
02. 10. 2021
Dát tip

Já legraci miluji :) a kdybys měl hoks Kamakura byly bychom v Japonsku. Apropó v Kamakuře jsem byl - krásné místo. 


Kamamura
02. 10. 2021
Dát tip

Ptakopysk - faktická poznámka - I Ting, nebo-li kniha proměn, není kniha japonská, ale čínská, takže Musaši tentokrát skutečně až do Japonska nedošel, a odkazem na text tradičně používaný k věštění, o kterém je notoricky známo, že jeho legendární nesrozumitelnost je pravděpodobně zcela úmyslná, zřejmě chce dát Musaši najevo, že si dělá z autora toho kapitálkami psaného aforismu legraci.


Ozzozorba
02. 10. 2021
Dát tip

Neznám hexagramy knihy Pchi. A taky na to můžu pčíknout. NESOUHLASÍM s tím, že ušlechtilý člověk nic nezmůže!


Ozzozorba
02. 10. 2021
Dát tip

Hexa, plexa nádoba pink, cink. Máš dobrou přezdívku. Je ptakopysk pták anebo je to plaz?


Ptakopysk
01. 10. 2021
Dát tip

spojení nebe a země vysvětluje a popisuje kde co a nemusí se chodit až do japonska

origoš to ozzorba sice nemá ele hexa pink cink pshi z toho dělat je pěknej úlet


Musaši
01. 10. 2021
Dát tip

Myslím, že se velmi nešťastným způsobem pokoušíš objevovat už dávno objevené.

Spojení Nebe a Země vysvětluje 12. hexagram knihy I ťing: Pchi - překážka.

V případě, že by tě házení mincí nebo stvoly řebříčku přivedly k heagramu Pchi (= nahoře Nebe - čchien, tři čáry jangové, plné, dole Země - kchun, tři čáry jinové, prázdné), pak by výrok orákula zněl takto:

 

V cestě stojí špatní lidé.

Ušlechtilý člověk nic nezmůže.

Dobré se obrací ve zlé.

Velká ztráta, malý zisk.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru