Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Inktober 2021 - Suit

01. 10. 2021
3
6
276
Autor
Madla_G

Potkat Tě náhodou, v sáčku a kravatě

Je to tak sexy, když působíš upjatě

Podat Ti ruku a najít Tvé oči

Odolat chuti hned na Tebe skočit

Zeptat se, jak se máš, jaký máš dneska plán

Usmát se na Tebe. Upřímně, bez zábran

Po hřbetu ruky Ti přejíždět dlaní

Konec je práce a začíná hraní

Ukončit polibkem rodící debatu

Rozepnout knoflíčky, sundat Ti kravatu

A pak se přitisknout k Tobě, v tom obleku

Jak tu teď o tom sním, tak je mi do breku


6 názorů

atkij
04. 10. 2021
Dát tip

Sympatické veršování...


Kamamura
04. 10. 2021
Dát tip

Madla_G - pěkná, dynamická odveta z krytu povolem, jako starý šermíř to musím ocenit tipem! ;-) V milostné poezii se příliš nevyznám, ale dojem je veskrze autentický. Ať se ti tedy poštěstí proměnit sen ve skutečnost!


Madla_G
04. 10. 2021
Dát tip Kamamura

Ingastatlatla, tady ještě nikdo. Ale předpokládám, že lidé odsud jsou i na sociálních sítích, tak se to asi občas stane. Btw zkus si to pilovat ve vlaku, u stolu se dvěma uřvanými dětmi. Se sluchátky na uších, ve snaze je trochu přehlušit. Beru to tak, že i chyby mohou podtrhovat krásu. ;)


Už ti dneska někdo řekl, že tě zná z Twitteru?Když se to povídá nahlas, občas člověk škobrtne o slabiku navíc. A zvláštní taky je, že debata rodí, místo aby se rodila. Dalo by se to zkrátka popilovat, pomilovat a poškrtit. Jen nevím, jestli by to neztratilo bezprostřednost, která je na tom textíku asi to nejvíc.


Martyska
01. 10. 2021
Dát tip

pěkné


Lili.
01. 10. 2021
Dát tip

To je ono,nenosím kravatu,proto se mi tohle už dlouho nestalo...:-)

Rozverné verše,kdybych to tak pěkně uměl taky.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru