Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hygiena vnitřní i vnější

01. 10. 2021
13
13
459
Autor
Kamamura

Mám takový obyčej, že si mydlím obličej. Když jsem se dal na mydlení, tak se dám i na modlení. Neb s každou další mydlinou, hříchy mé se rozplynou. Vnitřně jsem pak očištěný, ač navenek jsem namydlený!


13 názorů

MilanH
04. 10. 2021
Dát tip

:o)


annnie
04. 10. 2021
Dát tip Aru, Kamamura

Výbornej návod! A až se celá namodlím, zmodlím všechny okolo! TIP a.


Kamamura
03. 10. 2021
Dát tip annnie, Kvitravn

Slůvka "neb" a "ač" jsou synkopickou ornamentací ozvlášťnující čtyřdobé metrum básně, a jejich úloha je zde tedy kruciální (pun intended!)


Benetka
01. 10. 2021
Dát tip

MTD (Mám Takový Dojem) že prožívám něco jako zjevení svaté Kláry nebo tak... Ještě že mám tak kravskou vobrazovku že se mi to tam dalo! :D


Čudla
01. 10. 2021
Dát tip

Mě to přijde vtipné. /*


8hanka
01. 10. 2021
Dát tip

keby to bolo také jednoduché...umyť sa zvonku ide ľahko, len  na to vnútro bublinky nepomôžu...

ale inak fajn, máme tu poeta:)


Aru
01. 10. 2021
Dát tip

aha, tady vypukla grafická revoluce na Písmáku a my jsme toho svědky, ale to tam máš ještě málo křížů, abys byl čistej jako lilium :))


Gora
01. 10. 2021
Dát tip Benetka

NEB  a AČ jsou slabiky navíc, jinak fajn...


s.r.o. Volej/ník - Praha - Hloubětín


Norsko 1
01. 10. 2021
Dát tip

To se bude líbit! V Ráji blbůstkářů ano! Že ?


Kamamura
01. 10. 2021
Dát tip

Teda, pane Volejníku, vy jste rychlý jako blesk! Vy jste si ten věnec i to šampaňské zasloužil! ;-) BTW dík za puntik!


Kamamura
01. 10. 2021
Dát tip

Kočkodane, přečte ta tvoje čtečka text toho obrázku z popisku (argument ALT z tagu IMG), nebo sem mám ten text ještě dopsat? Buď do pošty, nebo sem, je to jedno. Díky. 


blacksabbath
01. 10. 2021
Dát tip annnie

Pepíček říká mamince:,,Mami, já už umím vyjmenovaná slova po ,,M'', a to jsme se učili teprve ty po ,,B''!!! A spustí:,,Mýt, mydlit, omyvatel..."


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru