Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Překvapení proměny

25. 02. 2000
4
0
2408
Autor
ParOdér

Ať také máte co parodovat :-))

V minulém životě jsem byl/a kámen na kameni Za větru zdarma držel/a rovnováhu A silueta mého úskalí Se viklala V tomto životě mám výhodu zkušeností Směji se snadné nejistotě V sobě Když někdo vystřelí V příštím životě chci být kometou Prolétat stesky nadějemi Zanechat život kde to půjde Za nejasnými účely Životy mé se propletou A nezmění…
dierana
22. 03. 2004
Dát tip
Pěkné, T*

Laďa
04. 04. 2000
Dát tip
Že by tohle byl vážně Lyryk? Proč ne.

Rivka
26. 02. 2000
Dát tip
Zaujímavé... Velmi a velmi...

Ramona
26. 02. 2000
Dát tip
Zalíbil se mi tvůj nápad, snad byl můj první život taky život kamene :-)Rozhodně bez lásky. Dám ti tip, protože píšeš moc hezky. Divím se, že tě chtěli kamenovat. Za co? Možná mi tvoje zlomyslnost v parodiích unikla. Ne že se necháš vyviklat :-)
~ ~ ~

Šílená
25. 02. 2000
Dát tip
Nechci! nevidím smysl v pokusech parodovat něco co se mi líbí a co ke mě promlouvá. Je to krásné a prosím použij zkušenosti a moudrostí z minulých životů k tomu aby tenhto svět byl krásnější. Píšeš hezkou podmanivou poezii a tohle mě zahřálo. Opravdu. Dík

Laďa
25. 02. 2000
Dát tip
Hezký, nevim proč. Vzletný.

Šílená
25. 02. 2000
Dát tip
a ještě typ a ještě...životy tvé se budou vyvýjet... stálá proměna.

Lyryk
25. 02. 2000
Dát tip
Má to zajímavě fatální energii, takovou bych potřeboval.. překvapilas mne!!

Miroslawek
25. 02. 2000
Dát tip
propletou a nezmění... héský, hoďte na něj/na ni deku nebo ho/ji zabiju ;o))) Máš povolení k mému odstřelu.

Anonym
25. 02. 2000
Dát tip
Možná budu tentokrát příliš protivná, když ostatní chválí, ale mě to l/a příliš ruší ve čtení, v rytmice, prostě si myslím, že to tam nemá být, a když chceš být anonymní, tak to vyjádřit jinak, abys nemusel(a) použít osobu.

Jinak se mi to líbí a dost a nemáš za potřebí parodovat, ale neutíkej od toho, pusŤ se i do ostatních, já se těším!

Šílená
25. 02. 2000
Dát tip
"vyvíjet" - už jsem si s tou gramatikou sama protivná asi s tím začnu něco dělat, doufám že vám nenarušuji moc kruhy:-(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru