Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Theia

09. 10. 2021
11
24
464
Autor
Aru

Blíží se noc,

jak špatný sen

...

Svůj osud

držíte v rukou.

Vaši bohové

nepovedou vás za ručičku,

sami jste tvůrci...

chcete-li...

(když se svět otřásá, padají iluze)


24 názorů

Aru
11. 10. 2021
Dát tip

možná, že noc bude mít hvězdy i měsíc a nebude tak špatná, díky ;)


bixley
11. 10. 2021
Dát tip

Ano.


Aru
10. 10. 2021
Dát tip

no ano, psal jsem o absolutním klidu, být nezůčastněným pozorovatelem, sny jsou od toho, že nějaká část nás samých nám má co říct. v podstatě člověk bez snů je člověk bez problémů :))


Kamamura
10. 10. 2021
Dát tip

Kočkodan -  i když si nerozumíme, cítím, že mi rozumíš! ;-)


Kamamura
10. 10. 2021
Dát tip

Aru - ve snu platí stejná pravidla jako na gandže nebo na LSD tripu: "když se začne dít něco fakt divného, čemu vůbec, ale vůbec nerozumíš, tak hlavně nic nedělej, na nic nesahej, protože bys mohl dělat něco jiného, než si myslíš, že děláš (třeba chodit v pyžamu po vsi, nebo po jezerní hladině), jenom se dívej a nepropadej panice, ono to nakonec vždycky přejde a zmizí."

;-))))


Kočkodan
09. 10. 2021
Dát tip

Kamamura – gut, pokusím se o zakopání válečné širočiny. Bude to nejspíš husarský kousek, když předtím nebyla vykopána. ;-)


Aru
09. 10. 2021
Dát tip

však jo, iví, nikdy nejsme sami, jen aby nám tu nevznikla nějaká Theina církev :D

tak aby lidi věděli, že síla je v nich samých, to neznamená, že musí být na všechno sami ;)

kujííííí :))


Aru
09. 10. 2021
Dát tip

Evži, Evži, ve snu platí jiný pravidla, je potřeba zachovat a b s o l u t n í klid a zeptat se sebe, co mi tím chce podvědomí sdělit, protože ve snu komunikuješ sama se sebou defakto, člověk je víceúrovňová bytost, je to cesta za poznáním do neznáma ;)

děkuju :)


no ale ze známosti.........nemusíš mě vodit .......ale vobčas bys mi ruku podat mohl.......škádlící úsměv


Evženie Brambůrková
09. 10. 2021
Dát tip blacksabbath

Za ručičku ne. Zdálo se mi, že jsem ze skříně , z bundy, vyndala mrtvou ruku. Děsně jsem řvala.


Kamamura
09. 10. 2021
Dát tip

Kočkodan - v roli manželky, která nepustí muže ke slovu, vůči tobě tedy vystupovat asi nechci ;-) Tak sorry. Rozumíš tomu asi víc než já, protože jsi starší a velmi skromný, tak mír, okay? ;-)


Aru
09. 10. 2021
Dát tip annnie

super annie ;)

díky :)


annnie
09. 10. 2021
Dát tip Aru

Cítím se být - s veškerou pokorou - spolutvůrcem...


Kočkodan
09. 10. 2021
Dát tip

Kamamura – Noam tomu asi rozumí víc než já. To je vše, co si tu dovolím kuňknout.


Aru
09. 10. 2021
Dát tip

děkuju Milane a Alegno ;)


Aru
09. 10. 2021
Dát tip

to je přesný dievča, díky ;)


Aru
09. 10. 2021
Dát tip

to sedí Kamamuro, ale můžeš zodpovědně ze své strany říct, že nějaká duše existuje? :))


Alegna
09. 10. 2021
Dát tip

pravdu má


Kamamura
09. 10. 2021
Dát tip

Kočkodan - a co pravíš na tezi Noama Chomského, že osmdesát procent lidí v té nižší příjmové skupině (čti - ne těch 20 procent nejbohatších) nemá naprosto žádnou faktickou možnost, jak změnit společenské uspořádání, ve kterém jsou nuceni žít. Výrok se opírá o známý fakt z amerického volebního systému, který funguje tak, že ačkoli mohou nominálně volit všichni, kdo mají americké občanství, peníze na volební kampaně kandidátů (bez nichž není úspěchu) platí pouze asi 40 subjektů, soukromých i korporátních. Praxe ukazuje, že úspěšný kandidát po svém zvolení neposlouchá voliče, který mu dal svůj hlas, ale sponzora, který mu platil volební kampaň.

Nominální demokracie je tak vlastně faktickou plutokracií. 


MilanH
09. 10. 2021
Dát tip

Přesně, tak :-)


dievča z lesa
09. 10. 2021
Dát tip Alegna, Aru

za ručičku nie ... iba krok do neznáma prináša zmeny a úsmev a život*


Kočkodan
08. 10. 2021
Dát tip

Takhle zajímavou výzvu, aby lidi chodili k volbám, jsem asi ještě nečetl... ;-)


Kamamura
08. 10. 2021
Dát tip

Já jsem měl vždycky noc radši než den, planeta vypadá úplně liduprázdně. 

Pamatuju se, že jsem se jednou vracel z Haagu v rámci civilní služby z nějaké konference (dost komplikovaně, protože jsem dostal peníze jen na cestu tam, a nazpátek mi nestačily, takže jsem cestoval jak se dalo) a uvízl jsem na několik hodin uprostřed noci myslím v Hannoveru, a bloudil jsem hypermoderně vystavěným centrem kolem nádraží, samé elegantní kvádry z betonu a oceli... ale pod nimi bylo ještě jedno patro plné nějakých malých obchůdků, a tam pospávali bezdomovci a nějaké existence, a tak jsem si říkal, jak je to město výbornou alegorií nalidskou duši - navrch huj, vespod fuj, všechno nevábné nahnáno dolů pod úroveň vozovky, do ne/podvědomí, kde si to žije vlastním životem, out of sight, out of mind, a nahoře jen sterilní shopy pro upper class, restaurace a pyšné pomníky reálného kapitalismu. 

Nakonec jsem se domů dostal vlakem s rusky mluvícím personálem, ke mě nějaká babka nechala v kumbálu s košťaty a kýbly, ale musel jsem jí dát všechny české peníze, co jsem měl ještě po kapsach. ;-) Když jsem dorazil do Práglu, málem jsem líbal ten špinavý chodník. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru