Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nově zvolení poslanci již stihli odhlasovat některé změny v překladech evangelií

10. 10. 2021
5
4
316
Autor
supizmus
ANO - čápi mají hnízda, krysy doupata, ale syn Slováka nemá, kam by prachy ulil
Spolu - Topkaři, Lidovci a ODS vás budou předcházet do vládního království
Piráti a STAN - Jdi, prodej všechno co máš, a rozdej svůj majetek na kampaň Starostům, odejdi ze sněmovny. Pak přijď a následuj mě!
SPD - Slyšeli jste, že bylo řečeno: Milovati budeš bližního svého a nenávidět nepřítele svého. Já však vám pravím, mějte v nenávisti úplně všechny a nikdo po vás nebude nic chtít.

4 názory

.. .

 

Já bych spíše napsal, že evangelia jsou svědectví těch, co s Ježíšem zde dole po Zemi  chodili (případně byli někde blízko), než životopisy :),..., a je to snad nejinspirativnější četba již po cca 2000 let, kterou tu dole můžeme najít;.. .

(( ...)).

(pro ty, co je snad budou hledat poprvé -tzv. synoptická evangelia -čtyři -  jsou nejpodstatnější částí tzv. Nového zákona,..., a ten se v Bibli nachází až za tzv. Starým zákonem, ..., tedy někde ..až za prostředkem svazku :) (Nový zákon je ale možno sehnat i samostatně)  )


Dales
10. 10. 2021
Dát tip supizmus, Gora

Snáze projde velbloud uchem jehly, nežli by ČSSD vešla do království vládního.


supizmus
10. 10. 2021
Dát tip

Zásadní Biblické knihy - životopisy Ježíše Krista, základ Nového Zákona.


lastgasp
10. 10. 2021
Dát tip

Co jsou to evangelia?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru