Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

první povolební úvaha

10. 10. 2021
10
16
386
Autor
aleš-novák

jsem opravdu rád

že končí

Babišova drahota


16 názorů

bixley
11. 10. 2021
Dát tip

Ta nám ještě přijde draho!


Kamamura
11. 10. 2021
Dát tip Aru

ODS se určitě k drahotě postaví tradičním způsobem, to znamená v postoji trochu čelem, trochu bokem, aby pravice dosáhla co nejhlouběji do státní pokladny, odkud se pokusí ukrást, chci říci zachránit co nejvíce peněz, které by jinak stát coby nejhorší myslitelný hospodář zbůhdarma promrhal na investice do infrastruktury, školství a zdravotnictví (to má být podle ODS vše soukromé!), a přesunout tyto prostředky to pytlů patřících spřáteleným úspěšným oligarchům, chci říci podnikatelským vizionářům, kteří si je díky své píli, inteligenci a všeobecnému übermenschovství zaslouží neskonale více. Však jsme měli možnost tento mistrovský hmatochvat obdivovat po většinu let devadesátých, ještě za premiérování tatíčka Klause staršího, než v roce 1997 způsobil v ČR svými "balíčky" lokální, jinde ve světě nevídanou ekonomickou krizi, která ho nakonec připravila i o premiérské křeslo. Nicméně jako správný boss z akčních filmů a počítačových her to zdaleka nebyl jeho politický konec - vybafl na nás o pět let později v přestrojení za prezidenta, kdy oblažil naše dějiny historicky první, a doufejme poslední makroamnestií udělenou svým privatizačním kumpánům chci říci pionýrům reálného kapitalismu v našem státě. 


Uvidíme, jak se k drahotě postaví Fiala...


Musaši
11. 10. 2021
Dát tip

Už brzy nastane Fialova drahota. Úžasná změna. Tip.


Čudla
10. 10. 2021
Dát tip

Já taky /*


Benetka
10. 10. 2021
Dát tip

...spíš jsem čekal že dáš do placu něco o tom že nám po sto letech vypadl z parlamentu kmen komančů... Ale i tohle je dobrý aneb viz Pan kolega Kamamura :D


Markel
10. 10. 2021
Dát tip

ironické :-)) *


Kočkodan
10. 10. 2021
Dát tip

Aleši, napsat něco takového... to ti přijde pěkně draho! ;-)


Norsko
10. 10. 2021
Dát tip

Babišova Dorota. To jsme byli my, občané


annnie
10. 10. 2021
Dát tip aleš-novák, asrar

Jsem opravdu ráda, že voliči nedělali drahoty...


Diana
10. 10. 2021
Dát tip

Taky se obávám, že drahota bude tak jako tak...


Kamamura
10. 10. 2021
Dát tip zvedavec

Alespoň se konečně ukáže, že zmíněná drahota nebyla tak úplně Babišova, ale to ostatně autor, zkušený satirik, sám dobře ví - proto také tuto rozkošnou miniaturu napsal!


voliči přeci jasně rozhodli, že Babišovu drahotu nechtějí :o)


lastgasp
10. 10. 2021
Dát tip

Odvážná predikce


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru