Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poslední Manifest

11. 10. 2021
0
0
107

Čaroděj, nebo li Mágus, vědec, bojovník Ducha je ten, kdo dokáže čelit a bojovat s neviditelnými silami a Mystik, neboli Apoštol, Kazatel, Posel božích pravd, zpěvák, básník...je ten, kdo dokáže rozdávat, léčit a tím sbližovati a spojovati bližní své, dobrým mravem, skutkem, zpěvem, slovem….

 

Podsatou Esoterního, Evolučního, Tradičního a Prastarého, Pradávného učení je státi se tzv. Adamem Kadmonem, Hermesem Trismegistem, Budhou , Svatým atpod… Jak vědcem, tak i umělcem, jak materialistou, tak idealistou...PanSofistou…

 

Toto je skutečným smyslem a podstatou Veškerenstva….už jen co se logického uvážení o Evolučním vývinu týče…

 

,,Tak pravil bůh, Má vůle, Synu Můj, je i vůlí tvou¨

 

Neboť jedině cestou nekonečného růstu a sebezdokonalování se umožňujeme a napomáháme tím i růstu Všeho Veškerenstva…

 

Nikdo se nikdy nemůže stát Bohem, protože Bůh je původní praprincip, archetyp, podstata a Zákon sám o sobě a již jen tím, že existujeme, lépe řečeno, jsme, naplňujeme Poslání Boží…

A proto je Vším ve Všem..

 

Cesta Osvícení, cesta inteligence, magie, Mistrovství sebe sama není ničím jiným, nežli Volbou, Svobodnou Volbou každého Sebe vědomého tvora jest, Mohu zbožňovat jistoty a pohodlí, marnivost a lačnost po krvi neustálého chtění a žádostí, nebo svoje skutečné nesobecké sny začnu odvážně a vytrvale plnit s neochvějnou vírou avšak ne za každou cenu!!!…..

 

Je to něco jako zvolit si bycikl na cestu do trafiky, než jíti pěšmo…

 

Cesta pozemské materiální ctižádosti, sebejistoty v Království Sobeckém, se dopuští jediného omylu v osobním pojetí a nesprávného výkladu cesty Skutečně Mistrovské…

 

Touha po pozemské moci, osobním zisku, člověku nic nepřinese, protože skutečný smysl cesty je v ovládnutí a absolutním poznání sebe sama...Ve snaze o nekonečné sebezdokonalování se…

Snaha a touha po neustálém sebezdokonalení je vždy krokem vpřed.

 

 

Tajemství skryté v Tarotu, podivohudné to knize života a smrti našich dávných předků nám poskytla jasný a stále jediný a nezvratný důkaz o nutnosti lidského růstu a neustáleho sebezdokonalování. Je to onen Soud, Rozhodnutí,Svobodná volba živená nekonečnou vírou a touhou tudíž světlem, nadějí měsícem, fantasii...která spojuje vše a vše taktéž v nekonečném proudu pohybu utváří..Tvoje vlastní rozhodnutí, tvá zodpovědnost sloučeno v nutnost je tvůrcem světa okolo tebe, jehož následkem je kvalita a kvantita tvého života dnes tady a teď…

    Volba, vůle, myšlenka….čin..neustále opakovaně poháněný silou vůle jako pára pohání lokomotivu…

A je jedno kterou cestou se vydáš, padavane, Všechny životní cesty, světy, sféry i dimenzejsou v sobě dokonale propleteny vláknem života, vírou v něj...a všechny cesty se zákonitě vždy společně různorodě střetávají… Celý tento dokonalý proces řízený  jedinným tvůrcem v nitru procesu samotného….se věčně odehrává v cyklech, okruzích a zároveň spirálách...a stupňovitě….Tak jako jsou ve vesmíru hvězdy, stálice, oběžnice, komety, mlhoviny apodobně...jsem my v tom nejhustším provedení, v té nejpomalejší zvukové frekvenci a vibraci plátnem celého kosmického dění všeho dění … Vydat se a rozhodnout se žít v bohu neznamená nic jiného, nežli se ubírat cestami intelektuálních směrů a kvalit...obohacovat se krásou, milovat poznání pro krásu poznávaného současně s poznáváním samotném. Zvolit si vždy to co chce celek a ne to co chi já sám bezvýhradně pro sebe sama….ještě to dokázat realizovat….hehe…

 

Nikdy nesmíš ani jednou zapochybovat o svém úmyslu, podstata tvé touhy a tvých žádostí totiž pramení vždy v jediném absolutním...ona stojí Nad vším dobrým i zlým...jinak se necháváš svést cestou zla a pokušení , které tě svrhne hříchem,pochybuješ li o své vizi, své touze či žádosti,svrháváš tím víru v sebe do horoucích pekel, stvořených jen tebou samým pro Tebe samotného a jelikož jsi vším ve všem, zákonitě tak svrhuješ do pekel i vše s sebou. 

 

Ale zapochybuješ li však, věz, že tvou jedinou záchranou je jen a pouze tvá vůle a víra , kterou musíš následkem jediné pochybnosti na třikrát zesílit. A trpělivě věřit, odhodlaně jednat a setrváváním růst.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru