Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

To boldly go, where no man has gone before!

13. 10. 2021
9
12
336
Autor
Kamamura

Při průletu Sluneční soustavy selhaly

Enterprise opět dilithiové krystaly.

 

"Bez nich to nepůjde, Jime!"

Scotty ze strojovny hlásí,

"jediné co nás spasí - 

- na Zemi získáme jiné!"

 

Kirk ví, že není co řešit,

"kurz sídliště Jižní Město!". 

Loď klesá do stínu mešit;

S.O.S. vysílá cestou.

 

Mise však končí strašlivým poznáním -

- osudné bylo to místo přistání. 

Než Scotty vyměnil krypton fúzními čerpadly,

Jižní Měšťané do šroubku Enterprise rozkradli!


12 názorů

Dagmaram
15. 10. 2021
Dát tip Kamamura

dobrá legrácka :-)


Kamamura
13. 10. 2021
Dát tip Zajíc Březňák

Zajíc Březňák - neurazil jsi mě vůbec, naopak. A navíc - tip jsi mi dal, a to je přece to nejdůležitější, nemám pravdu?! ;-)

BTW pořád marně přemítám, jestli mě Danny pozdravil signaturní hláškou konkureční frančízy (Star Wars), nebo jestli si to prostě popletl. Nedávno mě tuhle péroval můj učitel hudby: "Zastrč břicho, sedni si rovně!" "Prstoklad, pleteš prstoklad!" "Pozdě, moc pozdě, a teď jsi tam zas brzo!" "Doby, kde máš doby?!" "Počítej, nahlas, ne tak nahlas!" "Nedívej se na mě, dívej se na prsty!", prostě různé pokyny přicházely tak rychle, a pokud se mi náhodou něco podařilo správně, tak přišla okamžitá změna rytmu, nebo nějaký chyták, takže jsem se nakonec začal smát, a on na mě: "Proč jsi přestal? Vždycky ti dojde dech v okamžiku, kdy to začne za něco stát. Čemu se směješ?" Tak jsem odpověděl: "Sorry, nemůžu si pomoci, ale připomínáte mi strašně Mistra Yodu." Načeš přišla odpověď: "To mi nic neříká, Star Trek je pro mě španělská vesnice!"


Zajíc Březňák
13. 10. 2021
Dát tip Kamamura

Kapitán James T. Kirk: Analýzu, pane Spocku.

První důstojník, vědecký důstojník Spock: Velice špatná poezie.

Kapitán James T. Kirk: Praktičtější analýzu, pane Spocku!

---

Snad jsem tě neurazil, Star Trek mě fakt baví a při čtení jsem si vzpomněl na tenhle dialog... :)


8hanka
13. 10. 2021
Dát tip

stále viac ma bavíš:)

Všetko rozkradli...aspoň nenechali tony odpadu ako u nás:)


annnie
13. 10. 2021
Dát tip Kamamura

Jean-Lucu Picarde,

opravte hlášení:

byli to klingoni,

a k tomu barevní!

A radši nám tu moc necourejte mezi paneláky,

nebo vás dozajista sejmou taky!


Kočkodan
13. 10. 2021
Dát tip

 

Kritiku přeháníš, češi jsou zlatíčka,

posádce zůstala blýskavá matička.


Danny
13. 10. 2021
Dát tip

May the Force be with you! :) tip


Kamamura
13. 10. 2021
Dát tip

Aru - proč jako?


Aru
13. 10. 2021
Dát tip

jasně že vypadá hodně legračně, já na to taky koukal někdy na základce spolu s Hvězdnou bránou :D

na YouTube by neměli dovolovat vkládat videa každýmu :))


Kamamura
13. 10. 2021
Dát tip

Aru - náhodou, mě se nejvíc líbila série Next Generations s kapitánem Picardem ;-) Ten herec, co ho hrál, byl naprosto dokonalý. Původní série už dneska vypadá hodně legračně. 

Navíc - díky Picardovi vznikla řada neuvěřitelných amatérských počinů, jako video "Data and Picard" od mého oblíbeného hudebního experimentátora jménem Pogo!

A než se budeš divit, "co to je za divné video", tak pomni - celá skladba je tvořená samply z toho TV seriálu, posbíranými, namodulovanými a přehranými tak, aby tvořily poslouchatelnou melodii a rytmus. Další úžasná věc je fakt, že autor údajně sehnal jenom červenu uniformu posádky Enterprise, takže ta žlutá byla vytvořená ručním dobarvením každého snímku (!) ručně v postprodukci (totéž platí o Datových žlutých zornicích). Dokážeš si představit, kolik to muselo být práce?

Pogo, to je tanec krystalicky čistého talentu multiversem skladu popkulturních rekvizit!


Aru
13. 10. 2021
Dát tip

kterou že Enterprise myslíš? USS Enterprise? nebo tuhle Enterprise? :D

čéče Star Trek si tady asi nikdo pamatovat nebude, myslím tu původní sérii z 66 až 69, to ostatní je odpad, řek' jsem to, smiřte se s tím jak chcete : D:D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru