Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bolo mi fajn

14. 10. 2021
15
10
298

Idem na koncert Jarka Nohavicu, mladí sú ešte u nás. V Petrinej izbe sa oblečiem, snažím sa vytratiť, nech ma nehodnotí módna polícia, zať Mišo.

„Gabi, poď sa mi ukázať!“

„No určite, aby si ma celú poprezliekal, ako Monku,“ smejem sa, ale idem.

„Sukňu máš peknú, svedčí ti to. Ale vonku je zima, daj si ešte jedny pančušky.“

„Dvoje tenké? To si dám radšej jedny hrubšie.“ Prezliekam sa.

„Čo si obliekaš na vrch?“

„Čiernu bundičku.“

„Bude ti zima, daj si kabát!“

Obliekam si svetlý kabát.

„Daj si čierny!“

„Ty si vtipálek. Mám jeden zimný kabát. Čierny som nosila Monkin, keď bola ona tehotná.“

„Tak dobre. Ale daj si do neho čierny šál, aby sa ti hodil k pančuchám a ku kabelke.“

„Ha ha ha. Šálov mám asi päťdesiat, ale čierny nie.“

Mišo zvesí z vešiaku svoj čierny šál tunel, vlastnoručne mi ho omotá okolo krku, je spokojný. Ešte skontroluje, čo si za dverami obúvam. S čiernymi členkovými čižmičkami je spokojný.

Cestou sa usmievam. Moji muži mi nikdy neradili s oblečením. Páčilo sa im, čo som si sama vybrala. Obdivovala som Monku, ako sa prispôsobuje a podriaďuje vkusu Miša. On je presvedčený, že vkus je jeden a ten má on. Nezniesla by som to každý deň, ale jeden večer mi bolo príjemné zveriť sa do rúk muža. Ocenila som aj to, že nemyslel iba na parádu, ale aj na zdravie.


10 názorů

hlavu, nohy v teple měj....pak se doktorovi směj:-)))))....občas se vyplatí poslechnout....( i když...já mám všechno černé......já bych se vytratila:-))) )


gabi tá istá
15. 10. 2021
Dát tip annnie

čo je skryté, nekontroluje, ani obsah kabelky, ani kalhotky

zdravím vás, moji milí čitatelia


bixley
15. 10. 2021
Dát tip

No, myslelto dobře.:-)


annnie
15. 10. 2021
Dát tip

Doufám, že sis zastrčila košilku do kalhotek!!! :) Pěkná mikrostory! Tip a.


I chlap může občas poradit. Oni to vidí jinak. :-)))


Benetka
14. 10. 2021
Dát tip

Úsměvné! :D

(Eště že Ti nekontroloval nohavičky či sú tiež čierné... ;)


Kočkodan
14. 10. 2021
Dát tip

Já som trnul, kdy ti Mišo začne kontrolovat, jestli nemáš neporiadok/ti něco nechybí v kabelce... ;-)


8hanka
14. 10. 2021
Dát tip

oceňujem teplé oblečenie, večery sú chladné, ale inak módnu políciu nemusím, celkove, nielen tú Tvoju:)


Presne, Jarko! poznáš ma :) skôr mám sklony robiť mu na truc - obliecť si, čo sa mu nepáči


revírník
14. 10. 2021
Dát tip

Gabo, ty mě překvapuješ. Ale líbí se mi, žes poslechla, i když možná jen z chvilkového rozmaru.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru