Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlekař 2

15. 10. 2021
1
2
216
Autor
Clear

 

 

O víkendovém dobrodružství jsem hned ráno řekla vše svým kolegyním v práci. Andrea slintala nad tajemným vlekařem ještě do oběda. Přemlouvala mě, ať jí další sobotu vezmu sebou, že to musí taky zažít. Trochu mě mrzelo,že jsem jí to řekla. Má doma manžela ať si šuká s ním. Ale, co žijem jenom jednou. Navíc jsem na tu vášnivou zrzku zvědavá. Andrea má krásný prsa a ta její ohnivá hříva ...Určitě to bude nevšední zážitek. Její manžel nic nenamítal. I když je dost žárlivej, myslí si, že na lyžích můžeme narazit tak na zajíce a srnky. Jo, přesně tak. Andy chce narazit na „zajíce“ aspoň třikrát.

 

 

Můj „sexuální zážitek“ se už zdálky culil u kotev. Andy na něj dělala oči a trapně se nakrucovala. A na Richarda to zabíralo.

Po šestnácté hodině jsme se navoněly a pod zimními bundami svůdně oblékly. K horní stanici vleku je to od naší chalupy pár metrů. Moc dobře jsme viděli, že tam Ríša právě zaparkoval skútr.

Osmělily jsme se a zaklepaly na dřevěný domeček.

Nazdar krásky, co vy tady?“

Já jsem Andrea. V chalupě nejde roztopit oheň, tak hledáme šikovného chlapce, abychom nezmrzly,“ řekla dýchtivě.

Aha, ale já moc šikovnej nejsem, my tady topíme elektrikou.“

Podíval se z okna.

Hele vždyť se vám kouří z komína. Aha,

takže jste přišly na trojku, to mě těší,“ samolibě se usmál.

To zrovna!“ řekla jsem.

Trojku jsem dlouho neměl, bude sranda.“

No, já myslela...“ klopila zrak Andy.

Já vás chci obě.“

Podívaly jsme se po sobě. Prostě rychlá domluva a rychlý sex. Proč by jsme trávili hodiny u vína a trapné konverzace, když si můžeme zašukat hned.

Tak fajn, přijď za deset minut k nám na chalupu,“ vyhrkla jsem.

Ok, a né aby jste si to rozmyslely, vy divošky.“

 

Ty chceš vážně trojku? Já nevím.. myslela jsem, že s ním budu o samotě.“

No, tak nebudeš,“ řekla jsem lakonicky.

Chci ho mnohem víc než minule. Třeba se bude jen koukat, to bylo mé přání. Vzbudila se ve mně velká žárlivost.

Seděly jsem v sametových župáncích u krbu. Andrea se nervozně posilňovala tatranským čajem.

Jéžíš, už klepe,“ vyskočila z gauče.

Ale Andy, můžeš mi říkat Ríšo,“ pohladil jí po zadečku.

Přistoupila jsem k němu a začala ho svlékat. Nehnu se od něj, budu na něj celou dobu přisátá. I kdybych ho musela znásilnit.

Chci tě strašně, strašně tě chci.“ Vášnivě jsem ho líbala na ústa a přitom mu rozepínala kalhoty. Byl ve mně trumfialní pocit.

Lehni si na postel ty bejku.“

Doslova jsem ho strčila, vytáhla jeho velký péro. Teď si ho můžu plně prohlédnout.

Ach.“ Držěla jsem ho v ruce, aby mi ho náhodou nechtěla Andrea ukrást.

Klouzal mi po vlhké kundičce. Pěkně jsem si ho osedlala.

Jo....jo!“ Už je ve mně. Začala jsem hlasitě sténat. Andrea mě se studem pozorovala.

Šukej mě, ach..., ty bejku!“

Ty rajdo, to ty šukáš mě.“

Chytnul mě za boky a chtěl si mě překulit na záda. Nepovolila jsem. Pevně jsem na něm rajtovala co nejhlouběji.

Sakra, takhle už brzo budu.“

Ano, ano, vystříkej se do mě...ano...“ Zaklonila jsem se dozadu. Bylo to úžasný. Mnohem lepší něž ta rychlovka na sjezdovce.

Oooo, sakra... počkej zlato, vytáhnu ho, chci se ti vystříkat do obličeje.“

Ach... ano.. byla jsem tak omámená, že jsem mu to dovolila.

Andrejka koukala s otevřenou pusou a ani nemukla.

Uf, ty si ale divoká. Ty si si mě utahala, nevím zda budu mít sílu na další kolo.“

Neboj to půjde,“ řekla Andy.

Andy schodila župánek a mířila svojí kundičkou na Richardův obličej.

Z toho divadýlka jsem pěkně vlhká, podívej se jak teču, vylízej mě do sucha.“

To teda jo, tečeš jak horskej potok.“ Mumlal a jazykem slízal její čerstvě vyholenou broskvičku.

Chutnáš božsky.“

Jeho pták se začal zvolna zvedat. Využila jsem toho a vzala si ho do ruky.

Andy, hlasitě sténala a zavřela oči.

Hrála si se svýma tvrdýma bradavkama. Richardova hlava byla uvězněná mezi jejímy stehny. Nevydržela jsem to a začala jsem lízat jeho pij. Ach, je úžasnej. Prsty jsem mu mnula kouličky. Tahala za ně. Jemně jsem ho kousla do jeho chlouby. Slabě vykřikl a Andy taky. Že by jí taky kousnul... V duchu jsem se usmála. Olizovala jsem ho jak nanuk a v nejlepším ucukla. Richard si toho všimnul.

Vzal Andy za boky a sunul si jí ke svému kopí.

Kuř mi ho dělej,“ říkal ochraptěle. Vzal jí hlavu do dlaní a tvrdě jí ho vrazil do malé pusinky. S rozkoší jsem je pozorovala a roztáhla nohy, abych mohla poskytnout Richardovi ten nejlepší výhled do mé růžové svatyně a upřeně jsem se mu dívala do očí. On Andy tahal za vlasy a nepustil dokud se Andy nenaplnila pusinka jeho lepkavým spermatem.

Ooooo...ach....jo...,“ vydechl. Andy se od něj odtáhla a vyprskla mu sperma na břicho.

Co děláš ty krávo?“

Andy odběhla. Nejspíš si jde vydezinfikovat ústa. Nesnáší sperma.

Já toho využila a zamkla pokoj. Jo, jsem hnusná. Ale chci se s Richardem milovat sama. Snad to dvacet minut v koupelně vydrží.

Ty rajdo, to se dělá zamykat kámošku.“

Onhul mě přes postel a plesknul mě přes zadek.

Auu, to bolí.“

Plesknul znova.

Kůže mě pálila.

Ty kurvo, ty děvko.“

Pleskal mě a já už nekřičela bolestí, ale rozkoší.

Narvi mi ho tam dělej. Pěkně do zadečku.“

To si piš, nic jinýho si nezasloužíš.“ Surově mě zatahal za vlasy.

Padla jsem na všechny čtyři. Chtěla jsem se na něj otočit, ale držel mě za zátylek. Strčil mi do zadečku nasliněný prst. Rozkoší jsem vydechla. Slyšela jsem za sebou jak si ho honí a nedočkavě čekala až ztvrdne.

Auu,“ vzlikla jsem. Tvrdě mi ho tam vrazil, cítila jsem se tak naplněná jako nikdy. Ani jsem se nehla. On devětkrát se skučením přirazil a po chvíli můj zadeček pokropil svýma teplýma perličkama.

Já vyčerpáním padla na podlahu. On vstal a zamířil do koupelny.

Po pár minutách jsem slyšela Andiny vzdechy. Fantazie mi pracovala na plné obrátky. Šuká jí, nebo lízá, že by byl tak výkonej?

Sebrala jsem z podlahy jeho mikinu a dala si jí mezi nohy. Třela jsem se o ní svým naběhlým poštěváčkem. Sahala jsem si na prsa. Celá jsem se kroutila. Cítila jsem jak jeho mikina vlhne, jak šíleně mě dráždí a já nemusím vůbec používat prsty. V tom se otevřely dveře. Ano, ano, ať mě vidí v milostných křečích.
„Ach, ano, ano...“ Kroužila jsem boky čím dál rychleji. Richard s Andy mě mlčky pozorovali.

Achh.. vydechla jsem a úplně znehybněla.

Tedy...tedy... to si děláš srandu...to ses fakt udělala jen tak s obyčejnou mikinou? To jsem ještě neviděl,“ koktal úžasem.

Jo, ten nejlepší orgáč dne.

A co vy hrdličky?“

Ty... proč si mě zamkla?“

No, princ tě,ale vysvobodil a nejen to,“ ušklíbla jsem se.

Teda, vy jste ale čísla. Jsem hladovej. Zvu vás dolů do hospody na večeři. Večer ještě nekončí...“

 

  •  

2 názory

Gora
15. 10. 2021
Dát tip

kolegyním se píše s y... Po šesnácté hodině - šesTnácté, rychlí sex. - rychlý, hrubky jsou i v erotické literatuře nepovoleny:-) 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru