Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když poštu něco bolí

15. 10. 2021
17
34
463

Inspirováno Aru.

,,Nemůžete mi dát dopis i pro manžela?"

,,Ne, musí osobně."

Došel tam osobně.

,,Rád bych si vyzvedl doporučený dopis."

,,Tady není."

Po týdnu je dopis jen tak ve schránce, protože to už není tak moc doporučený.

O dva měsíce později zvoní doručovatelka.

,,Prosím vás, nevíte, jak to bylo s tím doporučeným dopisem?"

,,Ano, já to vím a škoda, že to nevěděla i paní na poště."

,,Ale ona by potřebovala podepsané prohlášení, že ten dopis máte. Nemá totiž podepsanou doručenku."

,,Nemůže mít doručenku, když byl dopis vhozen do schránky po uplynutí lhůty pro doporučený dopis."

,,Moc vás prosí o podepsání, že ho máte."

,,Proč?"

,,Protože jinak bude muset zaplatit 1300,- Kč pokutu za ztracený doklad."

,,Vlastně by jí to patřilo."

Podepsala jsem jí ten papír. 

Věřím, že toho mají moc a já bych tam nedělala. Nebylo to poprvé, co něco nebylo i když bylo, nebo naopak zavolali,  že našli zapadlou zásilku a než ji vracet, raději mi jí dají.

Každý dělá, co je v jeho silách, ale pokud nemusím, volím jiný způsob dodání než Českou poštu.

 

 


34 názorů

Ano, už dlouhá léta.


annnie
12. 11. 2021
Dát tip

Ó ano: česká pošta - věčná inspirace... :)

Tip a.


Tu pohádku znám. Já na takové čekala skoro 50 let.


bixley
20. 10. 2021
Dát tip

V té Čapkově pohádce doručoval pošťák rok milostné psaníčko, protože ten zamilovaný tam nenapsal adresu...


Pohádka je, když tam nečekáš hodinu.


bixley
19. 10. 2021
Dát tip

No, už to není jako v Čapkově Pošťácké pohádce. :-)


Je to tak, Janino, ale vánoční pohledy už neposílám :-)))


Hned, jak tě potkám, Luboši, vystavím ti potvrzenku :-)))


Ale tak to dřív nebylo, Aru.


Lidé se snaží, ale někdy jim to za ty peníze asi moc nejde, Jamardi.


A koho najdeš jako viníka, Hanko? I my máme svou doručovatelku a zná nás. Pak je to v pohodě.


Ani ostatní lidé se v práci neflákají, Renato.


Janina6
16. 10. 2021
Dát tip

Česká pošta je opravu katastrofa... bohužel zatím nemá konkurenci. Tedy aspoň ne takovou, která by nebyla taky katastrofa :-)


Kočkodan
15. 10. 2021
Dát tip

Maruško, děláš, co je ve tvých silách, ale pokud nemusím, volím jiná dílka ke čtení než tvoje. A podepiš mi prosím tě doručenku, že jsi můj pokus o humor v klidu (pře)vzala. ;-)


Jamardi
15. 10. 2021
Dát tip

Myslela jsem tím pohledy nebo dopisy bez zpáteční adresy. O balíčkách, že by se je někdo snažil nějak moc doručit, nevím. 


Aru
15. 10. 2021
Dát tip

to je ten oslavovaný systém pro který děláme a který tu usilovně budujeme nějaky to století :D


Jamardi
15. 10. 2021
Dát tip

Je moc drahá. Ale pracují tam lidé, kteří se snaží zásilky doručit, třeba i když nemají adresu nebo špatnou adresu.


8hanka
15. 10. 2021
Dát tip

ani československá pošta nebola ideál, ani naša súčasná slovenská...kedysi mi poštár nepriniesol list z Prahy, mohol byť rozhodujúci v mojom živote, dal ho inej rodine, dozvedela som sa to až po rokoch,  poštár poznal nás všetkých, vedel, že mi z Prahy listy chodia pravidelne...nepríjemných zážitkov s doručovaním zásielok som zažila veľa, momentálne ale máme príjemnú poštárku, je veľmi ochotná, robí aj služby naviac, napr., keď som bola chorá, ochotne zobrala listy na poštu, priniesla výdavok...


bixley
15. 10. 2021
Dát tip

No jo, fakt tohomají moc, co všechno musejí nabízet, aby poště přivydělaly... :-))


No, Ireno! Ty bys ty holuby sedřela. Nedávno mi nesli baterie do pily :-)))


To bude velká legrace, s některými dopravci mám už dnes dohodu, že mi zásilky hodí za plot.


Gora
15. 10. 2021
Dát tip

Možná by nebyl od věci místo drahých dronů návrat poštovních holubů... a souhlas s Dalesem.

Evži, trefná kritika!


Dales
15. 10. 2021
Dát tip

Na pobočkách České pošty obsluhují defektní roboti už dnes. Drony ČP budou pronikat na doručovací adresy především zasklenými stavebními otvory. Za každou oběť doručení se státní podnik veřejně omluví v médiích.


Evženie Brambůrková
15. 10. 2021
Dát tip blacksabbath

Děkuji vám všem, že jste na chvíli zastavili své kroky a zasnili se nad něčím tak prostým, jako je pošta.


dobre***


to mně také dievča....budeme se držet za ruku:-)))


blacky, ja sa bojím!!! ... radšej by som si trénovala empatiu na riešenie problémov, zapríčinených ľudským faktorom ... stále "dokonalejšia" technika mi naháňa strach*


Alegna
15. 10. 2021
Dát tip blacksabbath, Foros

Napsáno s laskavostí a nadhledem


Čudla
15. 10. 2021
Dát tip

Služby pošty pouze v nouzi nejvyšší ./*


nebojte se....za 1.) na poštách budou brzo obsluhovat roboti....a tohle je fakt fakt.....za 2.) časem budou s dopisy lítat drony i u nás...:-))))))))


Dales
15. 10. 2021
Dát tip Gora

Obří státní Česká pošta je tragédie. Nahoře moneyžerové (či -žeři?), dole namnoze po zásluze špatně placení dělníci, kterým někdy trvá celé týdny pochopit, že na některých adresách je víc než jeden vchod s poštovními schránkami.


AU!!! ... tuším to bolí obidve strany ... veru, dnes je potrebné zachovávať pokoj na každom kroku***


Já vím, Ivi, že ty to znáš. Někdy to jde, listonošky jsou hodné. A já taky :-)))


Maruško......v místě bydliště lze převzít dopis i pro manžela...pokud nemá barevnou doručenku/dodejku ( modrou, červenou, zelenou).....Příště neodejít z pošty bez dopisu!!!! Najít ho musí i kdyby měli prohledat celou poštu!!!!

Ty jsi prostě dobračisko....:-))))))

P.S......dopis měl být vhozen do schránky bez doručenky....na té si měla paní doručovatelka zaškrtnout políčko " vhozeno do schránky po uplynutí úložní doby"


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru