Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povolební

16. 10. 2021
13
14
429
Autor
Nami 99

Malý Pepíček špatně vyslovoval "č". Když se vraceli s babičkou z volebí místnosti, kde babička odevzdala svůj hlas panu Babišovi, potkali Pepíčkovýho kamaráda ze školky. " To je tvoje maminka?" Zeptal se kamarád. "Ne , to je babiška." Odpověděl Pepíček.


14 názorů

Nami 99
17. 10. 2021
Dát tip

 Spolu s babičkou. Ano.


Zbora
17. 10. 2021
Dát tip

A koho by volil, kdyby mohl?


Nami 99
17. 10. 2021
Dát tip

Pepíček ještě sám volit nemohl, tak volil spolu s babičkou.


Zbora
16. 10. 2021
Dát tip

Koho volil Pepíček?


K3
16. 10. 2021
Dát tip Nami 99

Milý úsměv na dobrou noc.


Nami 99
16. 10. 2021
Dát tip blacksabbath

Děkuji moc za návštěvu, tipy, hezké komentáře a milé přivítání.

Děkuji a vážím si Vaší společnosti.


Hamar
16. 10. 2021
Dát tip blacksabbath, Nami 99

Je fajn, tě zase vidět!


Kočkodan
16. 10. 2021
Dát tip blacksabbath, Gora, Nami 99

Nami... Nami... mám takový pocit, že je mi tenhle nick nějaký povědomý... Nebyls už kdysi dávno tady? ;-)


blacksabbath
16. 10. 2021
Dát tip Gora, Nami 99, Aru

Hurá...jsi zpět:-))))))))

Ptá se otec syna: „Víš, jaký je rozdíl mezi politikem a blbcem?” „Tak to nevím, tatínku.” „Chlapče, chlapče, ty raději ani nechoď k volbám!”

Jeden den se skutečně cítit Člověkem a o půlnoci se znovu proměnit v bezvýznamné, nikomu potřebné a opovrhované stvoření - to se neděje jen Popelce, ale každému člověku - v den voleb.


supizmus
16. 10. 2021
Dát tip Gora, Kamamura, Alegna

Ve volební místnosti umístěné v církevní škole naopak vyhráli Piláti


Kamamura
16. 10. 2021
Dát tip Aru, Nami 99

"Miláčku, ty ses vrátil, po dlouhých dvou letech! Viď, že už se na tu fuchtli ani nepodíváš, a že už mě nikdy, nikdy, nikdy neopustíš, slib mi to, Rudo!"

"Slibuji, milá Rozárko, že jsem životními obraty zmoudřel a nahlédl, že na celém světě mám jen a jen tebe. Ještě si teď zaskočím k volbám - a potom už budeme, jak hlásá plakát na obecním úřade -  NAVŽDY SPOLU!!!"


Gora
16. 10. 2021
Dát tip

Perfektní, Nami... a MOC ráda tě tu zas vidím!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru