Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskuze klubu: Písmáci dětem

21. 07. 2001
1
0
2922
Autor
Tynic

Povšiml jsem si, že zde chybí klub, jenž by sdružoval lidičky, kteří píšou pro děti. Voala ! Založil jsem KLUB :o)

Dětem pro radost !
Sarrah
08. 03. 2005
Dát tip
Díky

Sarrah
07. 03. 2005
Dát tip
Tak nevím, jsem již členkou...nejsem...jsem...nejsem...jak se ještě přičiniti? :o)))

Tynic
05. 10. 2004
Dát tip
Káj : Jojo...doplním...jen co Lyryk zpřístupní FTP přístup na písmáka...

KayTee
01. 10. 2004
Dát tip
Ty odkazy na knížku nefungují :-(

leenai
23. 08. 2004
Dát tip
Narwen: málo nás neni, ale chybí originalita. Často se mi stane, že narazím na knížku plnou stejnýho témata: zlobivá princezna/princ je potrestán/a ale v průběhu příběhu se napraví a dostane za to odměnu. Jedinej problém mi z toho plyne, že samotný mi originalita dává děsně zabrat. Nejhezčí jsou vtipný pohádky, nemyslíš? Když se při tom můžeš aspoň trochu zasmát.Moudra pro děti už ani nejsou až tak čtivý, i když poučný. A co říkáte na pohádky pro dospělý?? Nemyslím tim sprostý nebo tak, ale pohádky, který mají svou hloubku....

hippiesanda
22. 04. 2004
Dát tip
jé, mně pro radost:) tp je fajn věc:c)

Blackened
22. 02. 2004
Dát tip
Knížka je moc pěkná, držím palce, ať narůstá :-)

Tynic
12. 01. 2004
Dát tip
Kastel : nojo no :o))) Nemám teď bohužel čas. Ta holčina, co dělá ilustrace je na tom bohužel podobně. Zkusím s tím ještě pohnout v létě. Uvidíme. Buďte trpěliví :o)

Kastel
05. 01. 2004
Dát tip
Knížka je fajn - ilustrace tomu dávají další rozměr. Škoda, že spí.

Já taky a móóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóc :))

Lunka
19. 10. 2003
Dát tip
Jsem ráda, že jsi tenhle klub založil... :o)

Narwen
23. 04. 2003
Dát tip
Nemyslite si, ze hrozne malo lidi pise pohadky? :)

Yenn
11. 02. 0002
Dát tip
Kategorie Pismaci detem chybi pri uvadeni tematu sbirky. Mozna by bylo dobre presvedcit Oldu (nebo to muze udelat i nekdo jiny? nevim...), aby to umoznil. Ja bych to u svoji sbirky Uspavanky vyuzila rada, a urcite nejsem sama. Najde se mezi vami nejaky vlivny primluvce? :-)

Bříza
01. 11. 0001
Dát tip
K dnešnímu dni Tyndo 46 kousků !!! Nechceš začít uvažovat o publikaci ? Zkus se případně spojit za tím účelem s Pavlem (Zazoo, Jet) - on to plánoval už před rokem ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru