Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskuze klubu: Fantasy a sci-fi

25. 09. 2001
1
0
8486
Autor
Danny

fantasy a sci-fi povídky

V tomto klubu by měla být shrnuta fantasy a sci-fi tvorba na Písmáku
Wasekk
03. 02. 2006
Dát tip
ahoj, v poslednich dnech jsem přidal zatím nedokončenou sérii povídek(Foukačka, Platba, Strom Poznání, Souboj, "Naděje a síla, kde je zlatá víla?") rád bych, kdyby jste se na to koukli

Samnuel
02. 12. 2005
Dát tip
Ahoj lidi, prave jsem pridal jednu ze svych delsich povidek s nazvem "Poprava kapitana Tarkyse". Jedna se o fantasy povidku. Byl bych rad, kdyby si ji pokud mozno precetli hlavne lide z klubu, kteri fantasy ctou a pokud mozno se vyjadrili, jak se jim to libilo a co je treba zlepsit. Diky!

..a comixy:-))

píšu povídky - pozdravy ze mě klokanů - koukni a čti - a chystám další - tak ve středu počítám ho sem dám - apap (tady je všechno jinak - auta sou záhul - těš se dalčí deníková strana)

evalota47
05. 06. 2005
Dát tip
OK musím si to postupně vychutnávat,teď musím honem udělat ještě porotu-tak zatím ..

evalota47
22. 05. 2005
Dát tip
ty taky a napiš jak se mají klokani a jestli tě pustili na net

ahoooooj klubéééé mějtééé séééé

zakovat katugiorii zvláčťt!!!!!!!!!!!!!!! a tady sou avi mých djel co jsem tu mjel - Astronaut Saša M.A.R.Y. POKUS ---------------------ty byli ve sci-fi a teď jedno na fantasy: HLÍDAČI NEBE

oooooooooooooooo djekuji..................

Mortimer
05. 05. 2005
Dát tip
Teda, je normální, že se mi nezobrazuje upozornění na novou zprávu ? Kdyby se tady o tom Danny nezmínil, tak o ní do teďka nevím...

Danny
05. 05. 2005
Dát tip
Mortimer: normální to není, díky za přidání děl

Mortimer
05. 05. 2005
Dát tip
to Danny:Není zač:) Říkal jsem si, kdeže a proč se z hlubin minulosti vynořují prastará díla, tak teď to vím...aspoň si přečtu to, k čemu bych se normálně nedostal...:)

Byl jsem to já kdo smazal ty kategorie. Ani jsem nevěděl ,že jsem ještě po tak dlouhé době členem ,a co víc, ještě správcem. Neměl jsem žádný zvrácený úmysl něco mazat, myslel jsem ,že to jsou povídky ,které chci aby se mi zobrazovali. Já vím, že nyní mi budete psát zprávy typu "myslel a tak to je tvoje chyba" a zcela s vámi souhlasím a tímto se vám všem omlouvám jakou jsem vám způsobil škodu. Dovedu jsi to představit. Ještě jednou se vám omlouvám, ale taky mi mohl někdo něco říci ,že jsem správce a jak jsem se jím vůbec mohl stát (ano je to moje chyba).

Danny
04. 05. 2005
Dát tip
takže přátelé... poslal jsem členům klubu zprávu, že obnovujeme smazané kategorie "z vlastních zdrojů".vycházím z toho, že nikdo nemá čas dlouho hledat na písmáku sci-fi, ale že každý má přehled ve své vlastní tvorbě. proto prosím každého, kdo měl své povídky v kategorii sci-fi a má zájem na tom, aby tam byly znovu, ať je tam prosím přidá. kategorie "mytologie a náboženství" byla rovněž smazána... pár (svých) věcí co tam byly jsem obnovil, ale ptám se: 1) zachovat tuto kategorii zvlášť? 2) přidat tato díla do fantasy? 3) přidat je do scifi? pro Lyryka: možná by stačila jednoduchá věc: pokud někdo (omylem) klikne na odkaz "Smazat" vedle kategorie klubu, kategorie se *okamžitě* smaže - změny: 1) systém by se měl zeptat, jestli opravdu chceme kategorii smazat 2) případně by to měl povolit pouze adminům nejvyšší úrovně (tj. těm, kteří jsou na úrovni zakladatele klubu - mají právo přidávat uživatele atd.) díky za pozornost... uff...

to je písmenek...co to znamená?dyť to ani není podle abecedy:-(

evalota47
03. 05. 2005
Dát tip
A přibíráte taky nové členy?

nevim co se dělo ?

Lyryk
25. 04. 2005
Dát tip
právo mazat odkazy na kategorie prozkoumám, ty odkazy bohužel nejde obnovit...

Lyryk
25. 04. 2005
Dát tip
právo mazat odkazy na kategorie prozkoumám, ty odkazy bohužel nejde obnovit...

Marty73
15. 04. 2005
Dát tip
sorry, ta moje předchozí připomínka trochu mimo mísu. Nějak jsem měl tmu před očima.

Marty73
14. 04. 2005
Dát tip
Nejsem příliš aktivním členem klubu, ale to, že někdo smazal kategorii sci-fi v rámci plejád elfů, slkřetů, vil a utřinosů mě nutí abych z klubu vystoupil. To je opravdu síla. Nicméně hodně zdaru ať vám kouzla kouzlí ostošest.

protože je blb

Danny
13. 04. 2005
Dát tip
lyryk se zatím ještě k problému nevyjádřil ani neodpověděl na mou zprávu (posílám mu avi)

Ne a ne nedělit klubík - to bychom pak mohli dělit i poezii na různé části, nebo dělit povídky na praštěné, zvláštní, normální, krásné, hnusné, perfektní, profesionální, dětinské, chabě slabé atd

pikacu
13. 04. 2005
Dát tip
Danny ... když už budeš s tím Lyrykem v kontaktu, popros ho, aby nějak upravil to, že může kdokoliv (kdo je členem) smazat kategorie v klubu. Takové právo by přece mělo náležet jenom člověku, který klub založil a vede ...

Danny
12. 04. 2005
Dát tip
přátelé! jakási identita Jean_Marllone smazala kategorie sci-fi a mytologie. vykopl jsem ho z klubu a prosím vás, abyste se nějak pokusili kategorie obnovit... ...nechápu proč někdo něco takového dělá, kontaktuju Lyryka

Danny
12. 04. 2005
Dát tip
poprosil jsem lyryka jestli by odkazy neobnovil z databáze

hajdam
12. 04. 2005
Dát tip
Když už tak koukám na tu spoušť, neuvažovalo se o rozdělení klubu na "klub fantasy" a "klub sci-fi"?

pikacu
12. 04. 2005
Dát tip
Jak může někdo smazat kategorii v klubu, který sám nezaložil? Tohle dost dobře nechápu.

Danny
30. 03. 2005
Dát tip
já pro své satirické povídky (s nádechem sf či fantasy) vymýšlím šílená jména jako Efraim Sádlo, Leopold Mrdkin, Věnceslav Ivanovič O'Škvorov a podobně.

sicco_
30. 03. 2005
Dát tip
Do fantasy se snazim pouzivat jmena cesky, nebo staro-cesky, nebo jmena ktery se dobre vyslovujou a ctenar si je zapamatuje. Jako Trojan, Janek, Herold. Taky si davam pozor aby neznely stejne a pokud mozno nebyly v povidce dve jmena ktery zacinaj na stejny pismeno (nekomu se pak pletou). U nekterejch fantasy mi vadej jmena radoby anglicka jako Alierth, Merewien,Vanderhall ... myslim ze neanglicky mluvici ceskej ctenar si na tom pak muze zlamat jazyk.

Hm, ale pak se dá říct, že bys mohl kopírovat i příbjehy, jen změnit dobu a je to... Jo a ta vjeda - je to přece sci-fi, tudíž by neměl být problém to shrnout tak, že jednou třeba půjde všechno

wow wow wow jsem prvním členem od konce - to je ale štěstí

Drž se bratranče...už tě tá proradná Redakce předstihla...GrRr...

Mrakula
13. 03. 2005
Dát tip
Konečně mi svitlo, co znamená zpráva ,,admin odkazů":) (Vymýšlení men je peklo, já je většinou tuneluji ze starých historických. S vědou a scifi je to ještě horší:-)

Ahoj přátelé není tomu ani tak dávno co jsem dokončil svou dvouletou práci na sbírce Nekonečný vesmír - byl bych rád kdybyste se na ni mohli podívat - předem však upozorňuji, že povídky jsou dlouhé - děkuji

Vymyslet jména mi problémy nedělá, ale dělá problém vědecké názory mého kamaráda je astrofyzik - tvrdí že cestování černou dírou není možné

Poor_Boy
31. 01. 2005
Dát tip
Hm, když už si tady děláte reklamu na svoje díla, zkuste se podívat na můj Vítr a Blesk... Uvítám ostrou kritiku. Díky ;-)

Wedge
14. 12. 2004
Dát tip
No já mam taky problém s vymýšlením jmen.

Byl bych vděčný komukoliv. Nemohl by mi někdo poradit jak vymýšlet sympatická Fantasy jména? Já nevím, ale podle mě mi zrovna tohle nejde. Taky bych klidně uvítal kritiku u mého Návratu Teroru (žádné jiné dílo jsem stejně zatím neprezentoval)

Jak se stanu vasim clenem, napsal M.A.R.Y. je to sci-fi a stejne nic ted pisu pokracovani a kdyz uz jsme u toho i hlidaci nebe sou tak trochu sci-fi, nebo fantasy, nebo co to vlastne je

leenai
25. 08. 2004
Dát tip
Zdravím, zdravím... Adhil, slibuju, že se podívám, ale až zítra, páč teď už musim končit... (búúú) OK? Žádný depky, na ty sem tu expert já. A co takhle na oplátku podívat se na mojí povídku Dopis na rozloučenou, nebo na Brát život? Můžeš si vybrat... hehe ;)

Dvoukvitek
21. 07. 2004
Dát tip
Nějak mi zlobí přidávání nových děl do klubu.. Není to nějak omezený na jedno dílko denně? Chtěl jsem přidat dílo 120894 a nějak se mi u toho nechce ukázat odkaz..

Dvoukvitek
21. 07. 2004
Dát tip
Tak už nic ;) přišel jsem na to :) Moc bych chtěl poprosit správce odkazů aby ty tři špatné odkazy umazal. Děkuju mockrát

Adhil
12. 04. 2004
Dát tip
Mám trošku depku z toho, že na písmáku je tolik autorů a proto tolik nečtených děl. Zkuste se podívat na moji scifi povídku Krysa a napsat k ní JAKOUKOLIV kritiku. Uděláte mi radost :-)

Tajpan
28. 03. 2004
Dát tip
Je viem, ze este nie som clenom klubu. Mozno to vyzera, ze sa chcem vnucovat. Ale hladam ludi, ktory by si precitali moje 24 stranove scifi/fantasy dielo. Vy vyzerate ako vhodna cielova skupina.

Indoran
13. 12. 2003
Dát tip
Ehm jak mám vložit dílo do tohohle klubu???

trigate
17. 07. 2003
Dát tip
A sakra. Jsem z toho pridavani odkazu nejak zmatenej, tak doufam, ze jsem neprovedl moc velky zmatek.

Galandri
10. 06. 2003
Dát tip
Četl jste někdo Algar Tarch od Karoliny Francové???

Lowlander
27. 04. 2003
Dát tip
Chtěl bych Vás všechny upozornit, že jsem založil nový klub "Manifest nové fantasy". Předmětem klubu je přinést nové pohledy na svět a vorbu fantasy... (viz program klubu). Úkolem není psát "za každou cenu" jinak a nově, ale psát srdcem, nikoliv klišovitými frázemi a hledat nové cesty...

Cirri
15. 04. 2003
Dát tip
Ako sa mozem prihlasit do klubu ? resp. prihlasuje sa vobec nejako ? ;-)

Dovoluji si upozornit všechny kteří hrají Drd, Magic apod. na nový klubík s názvem Magid Drd, kde by se mohlo Drd online hrát, popřípadě by se mohly organizovat srazy a tak vůbec. díky...

Jsem zpet...a zacnu sem pumpovat vsecko,co mi skoro rok lezi poruznu ladem...vetsinou jde o kratke texto/povidky,tak se nedeste...

Seregil
26. 10. 2002
Dát tip
Tak milí členové, pusťte se do mě, protože jsem vložil dvě dílka a komentář jsem zaslal osobně autorovi... takže si to vylijte na mě tady na diskuzi... :-() Proto avi všem...

Tanaki
23. 05. 0002
Dát tip
muzu se stat clenem pls? fantasy je muj svet, taky obcas pisu basne v tomhle stylu ...

Seregil
08. 04. 0002
Dát tip
Zrušil jsem jedno své dílko. Nebylo myslím moc dobré... Doufám, že se polepším...

Seregil
31. 03. 0002
Dát tip
Rád bych se přidal. Mám fantasy i sci-fi nejen rád.

Anonym
07. 03. 0002
Dát tip
hledám dobrého pisálka fantasy pro nový html stránky o fantasy ozvěte se někdo na shammann@centrum.cz

JDqH
19. 12. 0001
Dát tip
Jak mohu vkladat dila, jsem-li jeden z administratoru? Nejak to nejde... :(

Radost
18. 12. 0001
Dát tip
jasně, to se stává i větším machrům :-))

Radost
05. 12. 0001
Dát tip
já to nechci mazat, Simone, tys to smazal, znova vlozil, tak mi prosim rekni, co je na te basni fantasy??? dik, R.

Radost
05. 12. 0001
Dát tip
a asi bych zmenil pod nazvem klubu "fantasy a sci-fi povidky" na neco vic poetickeho a presnejsiho nic me zrovna nenapada neco jako Příběhy z říší fantazie, snu a přání....nebo tak něco

ja bych rad podotknul,ze mame za cil mapovat prozaickou tvorbu...klub sci-fi a fantasy basnicek muzeme zalozit take,ale kdyz to spojime,za chvili ztrati klub svuj smysl,protoze se v tom ztratime !

ja bych rad podotknul,ze mame za cil mapovat prozaickou tvorbu...klub sci-fi a fantasy basnicek muzeme zalozit take,ale kdyz to spojime,za chvili ztrati klub svuj smysl,protoze se v tom ztratime !

pardon,melo to tu byt samozrejme jen jednou...

mno,tak se nam ten klub pekne rozjel :)

Chlastáč
01. 12. 0001
Dát tip
Taky se hlásím.

Radost
27. 11. 0001
Dát tip
Proč je básen "Smutný je svět" od Erendis v seznamu děl? Na tehle basni nespatřuji nic fantasy... Vysvětlit?Prosim?

Ansuz
25. 11. 0001
Dát tip
Taky se rád hlásím.

Rytíř
21. 11. 0001
Dát tip
Zdravím, přátelé! Nejsem si jist, zda-li se povedlo - chtěl bych totiž rozmnožit Vaše řady... :))) Zatim se chystám jen porozhlédnout. Doufám, že být členem neznamená rovnou nutnost být autorem? :))

JDqH
01. 11. 0001
Dát tip
Opět si trošku přihřeji vlastní polívčičku: Zběsilůstčinec

Queenly
31. 10. 0001
Dát tip
Mám taky sci fi dílko jak ho sem přidám Q

Queenly
31. 10. 0001
Dát tip
Mám taky sci fi dílko jak ho sem přidám Q

Wolfling
25. 10. 0001
Dát tip
To byl plodny dodatek. Basnicek mame malo a tahle je fakt skvela.

Menahen
25. 10. 0001
Dát tip
Ještě jsem přidal jednu básničku od Erendis. Sice jí nebylo dáno moc tipů, ale myslím, že si je zaslouží...

Menahen
24. 10. 0001
Dát tip
Přidal jsem Andelaiinu krásnou Cestu atd. Pokračování na písmáku zatím nené, takže můžete nevštívit www.cswu.cz/jediland

Menahen
24. 10. 0001
Dát tip
Ještě jedna novinka. Tanečnice od Śklebounka-to fantasy

Menahen
23. 10. 0001
Dát tip
Dovolil jsem si přidat dílko(svoje, sorry:))) do náboženství atd.

Menahen
18. 10. 0001
Dát tip
Ahoj:)))

Menahen
18. 10. 0001
Dát tip
Jo, hlásím se:)

JDqH
10. 10. 0001
Dát tip
Zdravim, lehce egoisticky jsem pridal dve sva dilka, jedon do kategorie Mytologie a nabozenstvi, druhe do Fantasy. Budu-li mit vic casu, zaradim i nektera dila svych dalsich oblibencu (tedy mimo ma alter ega ;)

pridan Reistlin,povidka Okouzleny kouzelnicek,sekce fantasy

pridan Hevy_Silverskull a jeho povidka Magie...sekce fantasy pridan Grendel a jeho povidka Jeskyne,kapitola I.,bohuzel nedokoncena...sekce sci-fi

pridana Kasumi a jeji dilko Zkaza Tauri,sekce fantasy

soupnul jsem sem StvNa a jeho Viru v nespravneho boha...sekce fantasy dale pak pribylo me staronove a prepracovane dilko Saga o Haraldovi...sekce mytologie

Cthulhu
08. 10. 0001
Dát tip
No, tak jsem se sem přihlásil taky... Doufám, že mě přijmete. Tak mě napadá, SimontheScimitare, neměl jsi náhodou teď někdy povídku v Dechu Draka? Připadalo mi, že jsem ji tam viděl - byla to jedna z těch o vlkodlakovi. Jestli je to tak, tak ti (opožděně) gratuluji, na to je každá chvíle dobrá.

Cthulhu,jo vysla :) diky za gratulaci,potesi :)

Wolfling
05. 10. 0001
Dát tip
Když už jsem byl tak laskavě začleněn, tak bych se taky rád přiklubil.

Danny
03. 10. 0001
Dát tip
přidána moje novinka Konec monopolu II (scifi)

pridan Wolfling a jeho dilka Guverner;Erkel(vicedilny)...sekce fantasy

pridano dilko Narozeni Arniel od Agerana,takovy maly uryvek z jeho sveta...sekce mytologie

Danny
02. 10. 0001
Dát tip
pridano "Jina realita" od 1917, sekce scifi

pridal jsem sve nove kraticke dilko Okamzik v propasti opovrzeni,sekce fantasy

Danny
28. 09. 0001
Dát tip
pridal jsem svoje dila Spasitel Bill, Zabili ho a Good times, bad times do sekce Mytologie

JDqH
27. 09. 0001
Dát tip
Tož su tu a hlásím se! :))

pridan autor Falcon a jeho dila v sekci fantasy : Hrdina,Trestna vyprava a velmi podarene,ba primo dokonale napsane dilko Legenda o Simonovi z Blat (nebojte,neni to o me)...

pridana Andelain,sekce sci-fi a jeji povidka Cesta Djórgem Utbaian ze sveta star wars...huste :)

pridan LuFi,sekce fantasy,dila : Zlocin a trest (asi nej fantasy,ktere jsem tu kdy na pismakovi cetl),Strach a Msta...prijemne cteni :)

dovolil jsem si přidat kategorii mytologie a náboženství,doufám,že ostatní nebudou proti... :)

dale sem prihodil autory Agerana,Dvoukvítka a Bredyho (ten je už něco kolem 2 let neaktivní,myslím)...

mozna by se hodilo i par veci od clovicka jmenem Drui...a pak jesti neco ma Cthulhu,cimz si ted zrovna nejsem jisty...zitra se na to podivam

pridal jsem Adanedhela a Ansuze do sekce fantasy

navrhuji upozornovat na jakakoliv pridana dila zde,v klubove vyvesce :)))

pridana Lori v sekci fantasy a jeji nedokoncene dilko Draci pani I. az V. dale pak dalsi jeji minidilko Pisen smrti

pridano dilko Bohove jisteho Grandara do sekce mytologie a nabozenstvi

pridana Geneis a jeji dilko Isabella - pani Morrliru do sekce fantasy

a jeste jednou Geneis...tentokrat Takovy maly ulet a sekce sci-fi

ja se hlasim :))))

StvN
25. 09. 0001
Dát tip
taky bych rád do škatulky

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru