Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klavírní přídavek

19. 10. 2021
20
30
621
Autor
bixley

Klavírista se po virtuózně zahraném klavírním koncertu b moll od Petra IljičeČajkovského za bouřlivého potlesku klaněl publiku. Když přišel na pódium už potřetí, usedl opět ke klavíru a chvíli přemýšlel. Potom mistrně vystřihl Let čmeláka od Nikolaje Rimského-Korsakova. Ovace nebraly konce. Opět několikeré klanění. A klavírista opět přichází a opět usedá ke klavíru. Ale ruce nepokládá na klávesy. Místo toho si bere na koncertním křídle položený talíř s jídlem.

„Omlouvám se, ale nestačil jsem se navečeřet, tak jako další přídavek zařazuji jitrnicový prejt, který jsem dostal od jedné ctitelky. Výbornej!“ Klavírista se s chutí pustil do jídla.

V sále se na chvíli rozhostilo ticho. Většina posluchačů z toho měla trapný pocit a nevěděli, jak reagovat.

Potom se ozval výkřik: „Tak dobrou chuť!“

„Dobrou chuť!“ ozývali se další a další a začali skandovat. Klavírista je z pódia s vidličkou v ruce začal dirigovat. Nakonec se uklonil a s prázdným talířem odešel do zákulisí.

Ve frontě k šatně si poté posluchači vyměňovali dojmy:

„Koncert byl pěknej, ale ten závěr stál opravdu za to!“


30 názorů

Kytička
26. 09. 2022
Dát tip

To je naprosto geniální!!! To bych také chtěla moc zažít, i když je to asi nevěrohodné .-).

TIP

 

Kočkodan: Moc pobavil!!! :-). Housle miluji!!

Tlačenka z houslí padá mě rozsekala. Asi budu muset dorazit někdy na Jardu Svěceného do Prahy :-)))

Zlatý: :-))) 

 


Kytička
23. 09. 2022
Dát tip

To je naprosto geniální!!! To bych také chtěla moc zažít, i když je to asi nevěrohodné .-).

TIP

 

Kočkodan: Moc pobavil!!! :-). Housle miluji!!

Tlačenka z houslí padá mě rozsekala. Asi budu muset dorazit někdy na Jardu Svěceného do Prahy :-)))

Zlatý: :-))) 

 


bixley
17. 09. 2022
Dát tip

Kytičko, dík!


Kytička
17. 09. 2022
Dát tip

To je naprosto geniální!!! To bych také chtěla moc zažít, i když je to asi nevěrohodné .-).

TIP

 

Kočkodan: Moc pobavil!!! :-). Housle miluji!!

Tlačenka z houslí padá mě rozsekala. Asi budu muset dorazit někdy na Jardu Svěceného do Prahy :-)))

Zlatý: :-))) 

 


bixley
05. 11. 2021
Dát tip

Tak to jsem ráda, že jsem ti udělala chutě... :-)))


Zeanddrich E.
05. 11. 2021
Dát tip blacksabbath

Já bych byl, jako divák (podluchač) naštván možná proto, že se se mnou nerozdělil:)

((teď jsem si uvědomil, že prejt jsem už dlouho, dlouho nejedl, a že bych to možná měl napravit (ovšem v pátek ne, to je stále ještě, u nás na jihomoravském venkově,  (pokud možno) bezmasý den :) ) ))


bixley
22. 10. 2021
Dát tip

Díky, zeledo. Proto je to taky v Blbůstkách. :-)


zeleda
21. 10. 2021
Dát tip Zeanddrich E.

Napsáno je to hezky, leč příběh silně nevěrohodný. Ale pobavil.


bixley
21. 10. 2021
Dát tip annnie

:-)))


annnie
21. 10. 2021
Dát tip Kytička

Pokud mlaskal do rytmu, chápu spokojenost publika :)


bixley
20. 10. 2021
Dát tip

Chichi!


To muselo být skvělé.


bixley
19. 10. 2021
Dát tip

alegno,možná by tě strhl dav...

Čudlo, souhlasím.

Norsko, to nevím, nevím.

Ireno, díky. Původně to bylo drabble na slova čmelák, prejt a trapný, ale trochu jsem to rozšířila.

blacki, ZATÍM se to nestalo. :-)

zzlatý, máš pravdu, proč se týrat suchým chlebem...

Jardo, hlad je možná nejen nejlepší kuchař, ale i nejlepší interpret. :-)


revírník
19. 10. 2021
Dát tip

Asi už měl doopravdy hlad.


zzlatý
19. 10. 2021
Dát tip Kytička

Nejen chlebem živ je člověk...... ale i jitrnicemi...hi 


a to se fakt stalo??????..............tak si představuju, že by si Joakim Brodén dal po koncertu buřty s pivem na dělu....ale je to dobře napsanej postřeh....votomžádná..:-)))))).


Alegna
19. 10. 2021
Dát tip

zajímavý zážitek, ale jsem konzerva, takže bych asi přídavek neocenila :)


Norsko 1
19. 10. 2021
Dát tip

Hodné tohoto serveru


Gora
19. 10. 2021
Dát tip

Možná jsem podobnou historku někde slyšela:-), třeba je to teď běžné ukončení klavírních koncertů:-)... vtipné!


Čudla
19. 10. 2021
Dát tip Gora

Dadaistické/*


bixley
19. 10. 2021
Dát tip

Nápodobně. :-)


MilanH
19. 10. 2021
Dát tip

Dobrou chuť :o)


bixley
19. 10. 2021
Dát tip

Kočkodane, uznávám, že klavír je praktičtější. :-)

aleši,díky


Kočkodan
19. 10. 2021
Dát tip Gora, Zeanddrich E., Kytička

 

Tak ještě že publikum neudělalo prejt i z umělce.

Klavír je velmi praktický nástroj, Jardovi Svěcenýmu jeho oblíbená tlačenka z houslí furt padá.


bixley
19. 10. 2021
Dát tip

:-))


Aru
19. 10. 2021
Dát tip

no prosím, pohotová hlava půl zachráněné situace


bixley
19. 10. 2021
Dát tip

Jasně. :-)


krásny zážitok ... a virtuózny klavirista má zmysel pre humor ... našťastie aj diváci*


bixley
19. 10. 2021
Dát tip

Díky. :-)


a2a2a
19. 10. 2021
Dát tip Kytička

Absurdní, ale přece jen dobrá sonda.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru