Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NOC

23. 10. 2021
23
19
577
Autor
Lili.

Srpky rozhodíš,

po stropech pokojů,

o vlasech nemluvě,

Když čas pozbyl (s)vědomí,

Seber ten výkvět nespoutaných myslí,

smysly života,

Tenhle polštář snese totiž více,

slzy mu už nedávej,

ne,víc neříkej,

...seber si svých pět švestek a spi!

Spi...

...probudíme spolu draky a princezny.


19 názorů

Philogyny
před 4 týdny
Dát tip Lili.

Nahodila mi obraz. Mám ráda pohádky pro dospělé... 


Craerassy
před 2 měsíci
Dát tip Lili. , Philogyny

Lili, já nikdy nebyla lepší, ale jen ta, co si ráda hrála se slovíčky. Už to neumím. Utěšuju se tím, že to třeba "naskočí", když budu číst místní výjimečné. Ale takových vás je tu zatraceně pomálu. :-)


Lili.
před 2 měsíci
Dát tip

Děkuji, je to moc hezké číst taková slova od lepších.


Craerassy
před 2 měsíci
Dát tip Lili.

a2a2a mi vzal slova z úst. Možná bych jen kritiku napsala jinými slovy, ale vyzněla by stejně. Jsi můj šálek kávy. :-)


Lili.
před 2 měsíci
Dát tip

Děkuji za obsáhlou kritiku. Velmi si Tě vážím. Moje průměrnost nevybočí, ale hřeje ji, že někdo schopný napsal takový názor. Díky.


a2a2a
před 2 měsíci
Dát tip lawenderr

Přivedla mne zde tvá návštěva u mé básně Dolores, za kterou děkuji, a vidím,že mám tu čest se zručnou básnířkou. Velmi hezké verše, a přesto, že si dovolím dva postřehy, neznamená to ani na okamžik, že bych ze svého dojmu cokoliv slevil. První poznámka se týká s(vědomí). Na jednu stranu smysluplná slovní hříčka, na druhou stranu bych napsal pouze ...vědomí..., protože síla verše spočívá v ...čas pozbyl... vědomí a to ...s.... to nádherné echo z verše svádí jinam, nenechá ho doznít, nemluvě, že v kontextu verše je vědomí totéž, co svědomí.  Druhá poznámka se týká ...slzy už mu nedávej... Veš má smysl, ale také je dopovídající. Tyto hezké verše jsou vypovídající natolik, že berličky jim nepomáhají.


Lili.
před 3 měsíci
Dát tip

Děkuji všem, cením si Vás.


LaBruja
před 6 měsíci
Dát tip

Tohle je hodně originální, líbí se mi ty obrazy, tip.


kadeřavá
před 7 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

To je můj šálek výborné kávy:-)


Alenakar
před 7 měsíci
Dát tip

Když jsem před časem napsala trochu podobnou básničku (jmenuje se Epizoda a zveřejním ji příští týden), myslela jsem, že nikdo nic podobného asi napsat nemůže. Teď vidím, že může. Tip.


Lili.
před 8 měsíci
Dát tip

Děkuji s pokorou. Od lepších platí kompliment vždy za dva.


od půlky pěkně graduje, hezky posledními verši uzavřeno


Zeanddrich E.
před 9 měsíci
Dát tip

 

Je to hezké a zajímavé...


Lili.
07. 12. 2021
Dát tip

Díky.Díky.Díky.


Kamamura
24. 10. 2021
Dát tip

Jo, to se musí líbit Aruovi! 


Lili.
24. 10. 2021
Dát tip

Tedy...s pokorou díky.Jak říkám:nenapodobuji.Já jsem originální vůl.

Takže co píšu jsou originální voloviny...pokud se zalíbí,je to pro mě pocta.Vážím si Tě.


jo-jo....tahle se mi líbí....dokonce moc!


Lili.
24. 10. 2021
Dát tip

Opravdu?Děkuji!I když...pořád se učím...pořád...


Aru
23. 10. 2021
Dát tip

dost zajímavý!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru