Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskuze klubu: Klub jedno(d)uchejch

24. 01. 2002
1
0
4971
Autor
Aki

...pro všechny přátele poezie, nad kterou nafouknutý rádoby intelektuálové ohrnou frňák, ale bude jí rozumět i traktorista Vocásek z Kunratic... :o)

...v jednoduchosti je síla! ...umlátíme je srandou!
Chenoa
22. 08. 2003
Dát tip
Zdraví Tě krtečkoložka!! /To Tě napadlo hezky, zasmála jsem se/ Zapojuji se do diskuze, ale jelikož už tady dlouho nikdo nebyl, tak taky už jdu....

Jo, terminál! Ach jo! To je takový to, jak tim projdu a ono to píská?

Aki
14. 07. 2003
Dát tip
od pána Boha? ale já si fakt nepamatuju, že bych ti někdy udělil titul Královna... :o))) samopaly já neé... měl jsem ho v ruce asi 3x a stačilo bohatě... s mečem jsou ty rvačky daleko férovější :o) ...a mimochodem... už jsi někdy viděla barbara se samopalem? :o))

No, vidíš, dokonce se i zbožňuješ. To mi připomíná Caligulu :-) A barbara se samopalem jsem viděla, fakt, neznáš několik dalších dílů Barbara Conana? Myslim díly Terminátor :-)

Aki
14. 07. 2003
Dát tip
Caligula byl srab, já jsem tvrdší :o) a ten terminátor... to je přece úplně něco jinýho... to je takový to na letišti, jestli se nepletu... :o)

Ne. Takovýto na letišti je Letiště. Terminátor je takovýto v budoucnosti :-)))

Aki
14. 07. 2003
Dát tip
a nebo takový to na letišti je taky terminál třeba :o) to je skoro jako terminátor, ne? :o))

HA HA HA............... přirozeně, jako od pána Boha! Slušelo by ti to i se samopalem :-)))))

Aki
11. 07. 2003
Dát tip
samopal? blázníš? takovýhle hračky patřej dětem... já se oháním jedině mečem... :o) p.s. máš tam překlep, přirození se píše s "í" na konci :o)))

Aki
10. 07. 2003
Dát tip
čekanka: ve svých klubech si zaváděj, co je libo, tady ale vládne pevná ruka totalitní... NDR taky byla demokratická, tak tam mohli klidně demoktaricky střílet do lidí, který se provinili jen tím, že se vraceli do dětských let a lezli přes zeď... :o) demokracie je na prd, kampak bysme to došli, kdyby si dělal každej co chce? žádný takový... hezky poslouchat se bude... aspoň tady... :o))

Noooooooooo joooooooooooo......... Ale v tom je právě rozdíl mezi náma, já jsem královna přirozeně, ty se samopalem v ruce, mě milujou, tebe se bojej :-PPPPP

Aki
09. 07. 2003
Dát tip
čekanka: ne, tady seš jenom článek... nebo možná členovec... plnoprávnej člen jsem jenom já :o))

Aki: Nooooooooo, ty seš teda monarcha! To v mým čekančím klubíčku je větší demokracie! :-)))

Jé, já jsem tady člen???

Mám pro tebe tip :-))) Katerina a její dvě básně o králíčkovi, tomu bude jistojistě traktorista rozumět! :-))))) chceš avi? :-)))

Aki
30. 05. 2003
Dát tip
jasnačka :o)

Máš to tam :-))) mám chuť založit na to extra klub :-)))))

Yfča
30. 05. 2003
Dát tip
Děkuji za přijetí do klubu, už jsem si začínala myslet, že mne nechcete... ;o))

tak jo, jsem náročná :-))) navíc si myslim, že ženská musí bejt náročná, protože čim víc chce, tim víc dostane, ale vždycky je to maximálně půlka z toho, co chce :-)))))

Aki
26. 05. 2003
Dát tip
áha... já myslel konkrétně tomu sosáčku... :o)) takže... drobečkování... :o)))

:-))))) to bych teda nechtěla, abys mi.....drobil :-)))))

Aki
26. 05. 2003
Dát tip
vy nemáte doma vysavač? :o))

UUUUUUUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! :-))))) máme čtyři :-)))))

Aki
26. 05. 2003
Dát tip
cekanka: šmarjá, na co tolik vysavačů? my máme jeden a úplně stačí :o)

já nevim, my měli jeden starej a pak jsem k Vánocům dostala takovou velikou krávu a byla jsem nasraná, tak mi pak manžel sehnal jeden malej na burze a tak jsem řvala, že starej zavšivenej nechci, tak ho vyčistil a pak koupil ještě jeden novej. Tak máme čtyři a neluxujem :-)))))

Aki
26. 05. 2003
Dát tip
:o))))) já to říkám pořád... smeták je smeták.... :o)))

když koberec s vysokým vlasem se zametá dost blbě :-)))))

Aki
26. 05. 2003
Dát tip
musíš počkat, až tam bude dostatek smetí, oni si ty chlupy lehnou a pak už to docela jde... :o))

no ale já enchci, aby si chlupy lehaly! :-)))

Aki
26. 05. 2003
Dát tip
čéče, ty budeš asi nějaká pěkně náročná ženská, co...? stačí, že tam jsou, ne? důležitý je, aby stálo něco jinýho... :o)) p.s. nemusíš mi posílat avízka, mně se to objeví mezi novýma kritikama :o)

Jo, dobře, já si neuvědomila, že to je tvoje :-))) A pleteš se, nejsem náročná :-)))

Aki
26. 05. 2003
Dát tip
nejseš jo? vyžaduješ, aby u vás stály i chlupy a snažíš se mi namluvit, že nejsi náročná...? to ti nesežeru :o)))

Aki
26. 05. 2003
Dát tip
cekanka: já sosáčkem nejím, sosáčkem dělám úplně jiný věci :o)

předpokládám, že sosáčkem sosáš :-)))))

Aki
26. 05. 2003
Dát tip
cekanka: každej tomu říká jinak... :o))

a jak tomu řikáš ty? :-)

Aki
26. 05. 2003
Dát tip
třeba "drobeček" :o))

nerozumim, myslela jsem, že řešíme, jak se jinak řiká "sosání" :-)))))

Aki
23. 05. 2003
Dát tip
cekanka: to s tou deflorací... jenom jestli... bych si to radši zkontroloval... :o)

nemusíš, kontrolovalo jich to hodně před tebou :-))))) leda že by to bylo nějaký samoregenerativní :-)))

Aki
23. 05. 2003
Dát tip
cekanka: to by moh říct každej... pro jistotu na to mrknu... :o))

mrk, jako mrk? No, to nevim, co teda zjistíš mrkem :-)))

Aki
23. 05. 2003
Dát tip
cekanka: no... kdyby jeden nestačil, tak bych se třeba zdržel i dýl... :o)

Já se nechávám okukovat jen ve zcela výjimečných případech (gynekologem a tak) :-)))

Aki
23. 05. 2003
Dát tip
cekanka: já jsem gynekolog-amatér, to by neprošlo? :o))

ne, amatéři neprojdou, těch by bylo! :-)))))

Aki
23. 05. 2003
Dát tip
cekanka: za takový řeči bys taky mohla vyletět z klubu... :o))

ty si řikal, že můžu řikat všecko, až na to, že Aki je vůl!

Aki
23. 05. 2003
Dát tip
cekanka: nojo, to jsem ještě netušil, že se tak vehementně budeš bránit tělesný prohlídce... tou musej projít všechny členky klubu... :o))

to ale nebylo ve stanovách! To se mělo říct, bejvala bych na vstup do klubu rezignovala!

Aki
23. 05. 2003
Dát tip
cekanka: srabe :o)))

Nejsem srab, jen mám zásady :-) takže jsem zásaditá :-))) no, neni to lepší, než bejt kyselá? :-)

Aki
23. 05. 2003
Dát tip
cekanka: určitě! :o) ikdyž... kyselý vokurky taky nejsou k zahození... každopádně lepší, než něčí kyselej ksicht :o)

nejsem okurka :-))))) jsem bramborka :-)))))

Aki
23. 05. 2003
Dát tip
cekanka: taky hezký... k pečenýmu kuřátku neznám nic lepšího :o))

k pečenýmu kuřátku jim jenom pečený kuřátko, nekazim to bramborama :-)))

Aki
23. 05. 2003
Dát tip
děláš chybu :o)

mám to vyzkoušený :-))) brambůrky jim druhej den se sosíčkem :-)))

Aki
22. 05. 2003
Dát tip
cekanka: oki, vítej u nás :o) a můžeme hned začít... Ema mele maso. Má máma mísu? :o)

To je klub pro mě!!!!! Všude mi nadávaj, že nemluvim k věci (k jaký neřeknou) a že chatuju! Koukám, že tady se k věci nemluví (a je jedno k jaký) a chatovat vám dělá radost! :-))))) JUPÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ!!!!!!!!!!!!!!

Aki
22. 05. 2003
Dát tip
cekanka: u nás si můžeš říkat co chceš... kromě toho, že Aki je vůl, páč za to je defenestrace (vyhození z windousu) :o))

No jo, ale mě jednim voknem vyhodíš a druhým se vrátim :-))))) takže já můžu řikat i to :-))) pokud teda se mi bude chtít :-)))))

houmles
22. 05. 2003
Dát tip
takze deflorace, kdyz defenestrace nema efekt ;-)

Já myslim, že deflorace je ještě blbější nápad :-))))) kde nic neni, ani smrt nebere :-)))))

houmles
22. 05. 2003
Dát tip
:-) co na to rict.. tak snad jen esli este koste mete nebo tak neco. a vubec, jsem nejakej nasranej tejkonc, radsi nic psat nebudu jinac to z toho bude cejtit jako kraaava..

to máš recht, nic nepiš :-)))))

Kde je tu nějaká diskuse? Já potřebuju velmi jednoduchou diskusi! Tak už mě koukejte pasovat na člena a pojďte diskutovat!!!!! :-)))

posádka
23. 02. 2003
Dát tip
taky trochu na pikaču

Aki
17. 02. 2003
Dát tip
kimune: Ležce nezmá, já znám akorát polohu ležmo... ale to asi nebude ono, co? :o)

kinume
17. 02. 2003
Dát tip
Přečti si třeba: Řasa -autor Ležec a dej mi vědět co ty na to...

Aki
17. 02. 2003
Dát tip
kinume: jo, Řasa je fajn :o))

kinume
16. 02. 2003
Dát tip
Četli jste něco od Ležce? jestli si myslíte, že to patří sem, patřím sem i já :)

posádka
15. 01. 2003
Dát tip
hořet! hořet!!!

Aki
15. 01. 2003
Dát tip
posákda: fajn, tak my vás eště dodatečně menovat i vrchní hasič požára... tak běžela, běžela a hasila... a informovala nás, až dohořela...

Aki
14. 01. 2003
Dát tip
posádka: výborně!! taková lidy my potřebovala jako cukr! vy být za odměna jmenována jako hlavní hlásič požára

posádka
07. 11. 2002
Dát tip
naše posádka být jednouchá! i jednoduchá!

houmles
10. 04. 0002
Dát tip
Pryc s intelektem! Burana do kazde rodiny! Hura. Jsem primitivem z vlastni vule. Schvalne jak prijdes na kloub tomuhle :-) Napoveda: tatranka, lemurska poezie a kupa stoceneho dratu.

Aki
10. 04. 0002
Dát tip
houmles: to vypadá jako tvoje hodnocení mý poezyje... přeslazená, příšerná a patří do šrotu...? :o) kápnul jsem na to? :o)

houmles
10. 04. 0002
Dát tip
moc hledas :)

Aki
09. 04. 0002
Dát tip
Tak nějak... ještě se nenašel problém, kterýmu bych na kloub nepřišel :o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru