Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyvrhel

25. 10. 2021
16
14
362
Autor
Norsko 1

 

 

Vyvrhel 

 

Vyvrhel, 

takové pěkné slovo 

a skrývá tolik 

zákoutí 

Tolik 

temných stránek 

lidské bytosti 

která 

ač to neví 

každým činem 

volá druhé o pomoc 

 

 

 


14 názorů

Alenakar
26. 10. 2021
Dát tip

Myslím, že vyvrhelů, kteří volají o pomoc je velmi málo. Naopak většina vyvrhelů, třeba sériových vrahů, je závislá na pozornosti lidské komunity. Chtějí být středem pozornosti, i kdyby kvůli tomu měli být sériovými vrahy.

Za básničku dávám tip. Její závěr je svým způsobem tak nějak optimistický.


Vyvrhel pěkné slovo? :))) Ale se zbytkem básně nelze než souhlasit.


Čudla
25. 10. 2021
Dát tip

Přesně  /*


Norsko 1
25. 10. 2021
Dát tip

Promiňte, tělíska, že už si nepamatuju váš přesný odborný název (latinum foliculum)


Norsko 1
25. 10. 2021
Dát tip

Sympózia. To je něco pro mě, zmizím a v suterénu chlastám s kotelníkem


Kamamura
25. 10. 2021
Dát tip Aru, Dagmaram, Abakus

Ne každý vyvrhel, Norsko, volá o pomoc. Někteří, stejně jako kojenci v děcáku vědí, že jim nikdo nepomůže, a tak nemarní čas a síly zbytečným řvaním. 

Někteří, jako třeba já, se už nařvali dost, a když s úžasem zjistili, že jsou pořád naživu, tak se rozhodli naopak zkusit pomáhat ostatním. 

Existuje mnoho typů, tříd, kategorií a kast vyvrhelů, podobně jako mravenců - pro laika jsou to prostě všechno breberky, ale to je zcela nepřípustné zjednodušení.

Jsou vyvrhelové dobrovolní, takzvaně poustevničtí (Outcastus Hermitus), dále vyvrhelové emergentní (Apostatus Accidentalis), vyvrhelové ekonomičtí (Hobo Vulgaris), i takzvaní falešní vyvrhelové turističtí, které nikdo nevyvrhnul, pouze vyhledávají společnost autetických vyvrhelů ze záliby, sympatií, potřeby změny nebo vzrušení, či následkem dočasného či trvalého pomatení smyslů (Singulus Confusaris), a další, a další, přiznám se že vyvrhelové nejsou striktně vzato můj obor, takže tady tě musím odkázat na odbornou literaturu a pravidelná vědecká sympózia. 


Norsko 1
25. 10. 2021
Dát tip

Pěkný nepěkný, hlavně že se líbí. Jinak nemá smysl psát


Dagmaram
25. 10. 2021
Dát tip

vyvrhel není pěkné slovo, zbytek tvé básně je pěkný ..


vesuvanka
25. 10. 2021
Dát tip

Norsko, díky :-)))


Norsko 1
25. 10. 2021
Dát tip

Dík vesu. Pozdravuji tebe a tvé milé obrázky


vesuvanka
25. 10. 2021
Dát tip

Je to tak, TIP


Norsko 1
25. 10. 2021
Dát tip

Dík. Mám vás rád, mé milé čtenáře


Alegna
25. 10. 2021
Dát tip

tip


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru