Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ROZHÉLÁM SE . . .(rozléhám se)

27. 10. 2021
33
63
1050
Autor
blacksabbath

Kreslím křivky holých korun
tahy táhnu spleenem

větronoši barvy víří
- lámou se i paprsky.

Než čas si přisedne k času
než dovykrájí do jadřinců hvězdy

rozlehnu se
do bylinkových odvarů . . .


63 názorů

Morticia....prostě děkuji :-))))))


Prostě *


blacksabbath
04. 11. 2021
Dát tip annnie

ann., neboj...tip se rozhelnul:-))))))..díky!


annnie
04. 11. 2021
Dát tip

Tak konečně to dolehlo i ke mně. Báseň líbí, komenty pobavily. Opožděný tip dávám tiše, aby ti nezalehlo v uších :)


Peter....bylinek nám na podzit třeba...:-)))) ....voní a ještě léčí.....vďaka:-)))))


rozlehnu se do bylinkových odvarů - to mi učarilo


cassy.....já je piju....až když je  nehůř..:-))).....děkuji a přeji krásný podvečer!


cassy
29. 10. 2021
Dát tip

konečně budu pít něco výživnějšího než je víno...!


Díky:-)))).....hezký den přeji z Budějc


:-))))))))))))))))))))))))))))))).......vzdychám po tobě - Medium rare......:-))))))))))))))


Janina6
28. 10. 2021
Dát tip

Já miluju překlepy! Ten můj nejslavnější "vzdychám steakem po tobě" už tuším zlidověl :-) A rozhélání se mi fakt líbí, je zvukomalebné. Já vím, možná se úplně nehodí právě do této básně, ona není moc "hlasitá", nikdo tam nehaleká. Tak ho někde použij třeba příště :-)


blacksabbath
28. 10. 2021
Dát tip Gora, Janina6

Janino...."překlepově-elegantně" jsem to tam vrátila (do závorky)..:-))))).....důležité je se bavit!


Gora
28. 10. 2021
Dát tip

Klidně... rozhélá se přitáhne další čtenáře:_) a je to romantika...


blacksabbath
28. 10. 2021
Dát tip Janina6, Gora

Hahahahaha........Já to tam snad vrátím......:-))))))))........


Janina6
28. 10. 2021
Dát tip Gora

Ježiš... dyť to tím získalo takové kouzlo... :-) Tedy, trošku jsem tě podezírala, že to nebyla schválnost ale překlep, a že jsi z toho prostě elegantně "vybruslila"... škodáááá... chci zpátky rozhéláníííí...


v máku......děkuji moc za tvůj komentář...udělal mi radost.....fakt!...přeji krásný večer!


Dohok.....díky za tvou stopu zde :-)


Abakus...mám radosť, že sa ti páči....želám krásny jesenný deň!

 

Nikolasi, MarK........děkuji za zanechanou stopu!!!!

 


Jani....koukám, že si každý našel a vypíchul svou část.....to se mi líbí a velice mě to těší!!!!....:-)))))...děkuji a přeji krásný den z Budějc!


Sade, Zeanddrichu E. ..... děkuji za hezká - milá slova:-))))) užijte si krásný den!


blacksabbath
28. 10. 2021
Dát tip Gora

Irčo....."causa přehazovačka"...hihihihahaha....to se tady asi rozhelne:-)))))....jsem ráda, že se ti "zbytek" líbí:-)))))....přeji klidný den!!!!


blacksabbath
28. 10. 2021
Dát tip atkij

atkij, Maruško....když vínem  - tak svařeným....s hřebíčkem a skořicí a citronovou kůrou.......myslím...vlastně už vím...že jsem na něj dostala...po vašich komentářích..... chuť:-)))))))

(P.S. mohl by to být i námořnický grog....to se udělá karamel a pak se do něj vlije rum....doporučuji ..... připravit si před vlitím rumu pokličku....nebezpečí vyprsknutí!!!!! )


Abakus
28. 10. 2021
Dát tip

páči sa mi.


hezké


vesuvanka
27. 10. 2021
Dát tip

Ivi, báseň je moc hezká, větronoši barvy víří - lámou se i paprsky - to nemá chybu :-))), TIP


Sade
27. 10. 2021
Dát tip

:) Milé


Gora
27. 10. 2021
Dát tip

Ivi, v cause "přehazovačka" jsi mne taky zmátla, že je to tak správně:-) - a nic by se nestalo...

Pěkné, početla jsem si!

 


Já na bylinky moc nejsem. Rozlehnu se asi s vínem.


atkij
27. 10. 2021
Dát tip Abakus

Kreslím křivky holých korun

tahy táhnu spleenem 

a červeným vínem. 

Splynem. 

Proč brát ohled na dekorum:))

 


Al. ......děkuji pěkně...užij si klidný večer!...:-))))))


Alegna
27. 10. 2021
Dát tip

jojo,  moc pěkně jsi vykreslila, až se to rozléhá do okolí


F,R,M,C, ... přišel jsi....četl jsi a viděl jsi.......už opravený název....díky němu se bude na Písmákovi ještě dlouho rozhélat (čti rozléhat)....:-)))))děkuji ti :-)))))))

 

Jene Dvorský.....děkuji za tvou stopu zde...:-))))))


Lili.
27. 10. 2021
Dát tip Aru

To je poezie,tak to má vypadat.Krásná báseň.Bravurní volba slov,lepší by to ani být snad nemohlo.No a verše máš poskládané "jedna báseň",což je u básně to podstatné.Precizně vykreslené,skoro jako kdybys to coby malířka přenesla štětcem na plátno.To je drahokam tahle báseň.Rozléhá se po Písmáku a dlouho bude.


Aru
27. 10. 2021
Dát tip

(^_^)


jjj...ještě by si všici mysleli...že piju bylinky a současně.....h(a)elekám v helmě...:-))))


Aru
27. 10. 2021
Dát tip

byla to hezká přehazovačka, jsme odsouzeni žít ve stále víc šedivějícím světě plným pravidel, nepřipouštějícím odbočení od nich, iví (-_o)


to nebyla oprava.....jen přehazovačka na druhou stranu, Aru..:-)))))))


Aru
27. 10. 2021
Dát tip

ach jo, zase opravený nadpis, ivíííííííííí :))

nikdy nic neopravuj :D


Jarmilo .... děkuji... jjj...k podzimu patří ....vůně bylinkových odvarů:-)))))))


Jamardi
27. 10. 2021
Dát tip

Pěkně jsi to všechno zachytila a do bylinkového odvaru pro jistotu schovala. :)


děkuji za tvou stopu zde:-))))


blacksabbath
27. 10. 2021
Dát tip dievča z lesa

Tedy Jardo, já tady bránila celou dobu přehazovačku.....už jsem opravila a moc ti děkuju!!!!!!Jjjjjchytrému napověz - hloupého trkni!...trkni???.....))))))))))))))))))))))

fusko, děkuji za kulturní vložku:-))))

Aru, ty skřítku---také jsi mi mohl napsat "polopatě"...ale jak říkáš ty a Bob Ross...."Chyby neexistují, jen šťastné nehody"....

Janino ....a je po....záhadě novotvaru:-))))))

Lubošku...křivice je z nedostatku vitamínu D....v zelenině a ovoci je ho nejvíce.....bylinu na křivici neznám. Smajlík s úsměvem

dievča...mám nasušeno....šípek, lipový květ, mateřídoušku a jitrocel

Renato ....ano, ano rozlehnu - nikoliv rozhelnu nebo co to tam bylo

DĚKUJI VŠEM i těm, kteří přehozku viděli-neviděli:-)))))

KRÁSNÝ DEN!!!!!


bixley
27. 10. 2021
Dát tip

Tentokrát se mi líbí zajímavá slovesa dovykrájí a rozlehnu...


revírník
27. 10. 2021
Dát tip

Já ti nevím, Ivi, ale přesto soudím, žes ty slabiky v nadpisu nepřehodila schválně, jenom sis toho ještě přes všechny narážky komentátorů nevšimla. Pletu se?


cez holé koruny žiaria jadierkové súhvezdia ... jeden veľký hrnček bylinkového denne ... koľko hrnčekov do vianoc?


Norsko 1
27. 10. 2021
Dát tip

Nakvasit a vypálit. Vypálit z děla. Naprosto souhlasím, fus


Kočkodan
27. 10. 2021
Dát tip

Ivi, z těch tvých křivek jsem celý divý. Asi budu muset vypít odvar z nějaké bylinky, která uklidňuje.

Ale zde je náznak i serióznějšího komentáře – vypichuji si pro sebe stejnou pasáž jako kolegyně fuska.


Janina6
27. 10. 2021
Dát tip

Krásný novotvar. Představuju si, jak někdo zahlaholí na vysokém kopci: "Hééé! Hééé!" a ono se to rozhélá krajem. A kdyby to ke všemu ještě byla Helena... :-)


Aru
27. 10. 2021
Dát tip blacksabbath

líbí, to je běžné slovo, slýchám ho denně :))

např. před spaním: běž se větronošit, nebo na snídani si přejem: dobrý větronoš, nebo když čekám na výplatu: kdy dorazí ten větronoš :D:D


netWoore.....díky za (na)kouknutí:-))))


Aru....a větronoši se ti nelíbí????....:-)))))))))))))).....díky


Aru
27. 10. 2021
Dát tip

iví, ty jsi studnice novotvarů, nejdřív kukýnka, teď rozhélání :))


Norsko 1
27. 10. 2021
Dát tip

Jo, ty to máš schválně. To rapidně mění situaci. Není dobré už v názvu mást vnímavé čtenáře


mně se líbí:-))) ....co všechno tohle jedno nedokonavé sloveso dokáže vyjádřit.....rozléhat se .....šířit se... hlaholit ....ozývat se.... znít.


Norsko 1
27. 10. 2021
Dát tip

Rozhélat se, není hezké slovo


Norsko věru nevím...jak se na lopatě sedí


Nani.....jsi rychlík.....na Plodný kopec posílám úsměv a díky:-))))))


Norsko 1
27. 10. 2021
Dát tip

Měla byses rozléhat. Roz-lé-hat


Nami 99
27. 10. 2021
Dát tip

Moc hezká.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru