Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Phantasia X.

30. 10. 2021
13
11
318
Autor
Benetka

Zajímavostí tohotu snu je to že v době kdy se mi zdál jsem si uvědomil že se mi jednou zdál už dříve a že jsem tedy opět na známém místě...

 

https://www.youtube.com/watch?v=aGfG7HwR-7o&ab_channel=Miroslav%C5%BDbirka-Topic

Jsem na vrcholku obrovské kopule která je celá upravena jako vodní skluzavka. Slunce příjemně hřeje a voda je teplounká jako čajíček. Pomalounku ve vlnkách splývá z kopce dolů a já začínám klouzat. Svah není nikterak prudký a skluzavka je vytvarována tak aby nebyla úplně hladká ale aby čas od času poskytla mírné zhoupnutí. Povrch je vyhlazený zelenožlutošedý kámen. Přesně uprostřed svahu je kolem dokola udělána umělá řeka kde voda zvolna proudí. Zastavím se na hraně a pak skočím. Voda mě obejme jako milenka a já mám pocit neskutečného štěstí a volnosti. Uvolněně bezstarostně plavu když v tom někdo skočí do vody předemnou. Je to nějaká žena a je zcela nahá. Při tom si uvědomím že i já jsem nahý. Plave pár metrů v předu a já zrychlím svá tempa. Snažím se ji dohnat. Vidím jak ve vodě svítí její bílé nohy a ruce. Přestože se usilovně snažím vzdálenost se nezkracuje...

 

Probudím se a na hodinách svítí 6:14 

Ve všední den bych byl právě na cestě do zaměstnání.

Je to fajn když jeden nemusí vstávat a když budík prostě nezvoní nezvoní nezvoní...

 

A protože z předchozího snu ze stejného místa vím že prostor dole pod kopcem je jeden velký aquapark se spoustou bazénů tobogánů vířivek a já newim čeho všeho ještě_

Tak možná tam. Tam na mě čeká_


11 názorů

annnie
03. 11. 2021
Dát tip Benetka

Slávku, doufám, že ji dohoníš ve skutečném životě!!! Tip a.


Benetka
31. 10. 2021
Dát tip

Děkuji Vám všem! :)

 


Jamardi
31. 10. 2021
Dát tip Benetka

To je příjemné takhle si ve snu užít skluzavku a plavání. Žena se dá dohnat jindy. :)


Dales
31. 10. 2021
Dát tip Benetka

Hodně štěstí v příštím kole. Pokud vyloženě nebude chtít, tak ti neuplave. 


Andělka1
30. 10. 2021
Dát tip Benetka

Též se mi opakují s tématem stejným...


Evženie Brambůrková
30. 10. 2021
Dát tip Benetka

Moc ti přeji tak krásný sen. Vím, že sny mohou na sebe navazovat, nebo se opakovat s možností výběru, kam se vydáš. Tak zvol dobře :-)))


dievča z lesa
30. 10. 2021
Dát tip Benetka

tu je dnes pohodička na všetkých stranách ... aj piesenka je milá***


bixley
30. 10. 2021
Dát tip Benetka

Krásný sen! Chce to trénovat, bays ji příště dohonil...


Kočkodan
30. 10. 2021
Dát tip Benetka

Hlasový klid budíku a možnost zůstat v lůžku, toť pro mne vskutku sen. Na Písmáku patřím jasně mezi špičku. Tedy mezi uživateli, kteří nejméně rádi vstávají. Ráno bych dřív nevylezl z pelechu, dokonce i kdybych věděl, že na mě na Písmoni čeká tvoje nové dílko. ;-)


blacksabbath
30. 10. 2021
Dát tip Benetka
Skluzavka vidět ji: neplýtvejte časem
Kopule vidět ji ve slunci se lesknout: velkomyslnost přítele
voda koupat se v ní: očistíte se od nějaké výtky
neznámou ženu vidět nebo s ní mluvit: dělat si známosti
Tak možná tam....něco čeká...*/*********************

Gora
30. 10. 2021
Dát tip Benetka

Sny se občas plní...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru