Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

týždeň 43

31. 10. 2021
11
9
358
Autor
pradlo_

 

 

Utorok

konečne výdych

slučky dymu rozmažú

okná naproti

 

Streda

ďalší podvečer

antény ukazujú

k čiernej oblohe

 

Piatok

stratený priestor

nepokojné kvilenie

ľudí, nábytku

 

 

 

 


9 názorů

a2a2a
01. 11. 2021
Dát tip pradlo_

První  dvě výtečné, jen pelové naznačení kontrastu a zároveň kofliktu, třetí už tu eleganci nemá, už třeba, krom jiného zdvojeným významovým popisem ...nepokojné kvílenie...

Autor cíleně tyto hříčky  nenazval haiku, ale první dvě nároky haiku splňují víc než výtečně.


Gora
31. 10. 2021
Dát tip

Ano, pro zbavení se balastních slov je haiku ideální, už jen na "procvičování" - vede ke kázni... zvažování...

 


pradlo_
31. 10. 2021
Dát tip

Gora, atkij...Áno, forma nie je náhodná. Občas ma baví si to takto ohraničiť, aby som sa zbavil nadbytočných výrazov. Ale do ďalších formálnych náležitostí haiku sa až tak nevyznám, tak neviem posúdiť kedy to haiku je a kedy nie.

Všetkým dik, za zastavenie. ;)


atkij
31. 10. 2021
Dát tip Gora

... je mi jasné ... náhody neexistují...


Gora
31. 10. 2021
Dát tip

Prostřední je podle mne haiku a forma není náhodná... pěkně!!


atkij
31. 10. 2021
Dát tip Benetka

V každé miniatuře je příběh - alespoň já jsem si ho vytvořila, neboť ty jednotlivosti vedou k finále. Zde je hodně smutné. Tři pohledy - zvenku dovnitř, zevnitř ven a poslední je pro mě dramatické vakuum. Analogie - vztahová rovina. 

Příště už napíšeš haiku, aniž si to budeš uvědomovat (anebo si to plně uvědomuješ a já jsem vedle), I když to není Tvůj cíl. Pátek je tak blízko (zpětně k dnešku)


Alegna
31. 10. 2021
Dát tip

pěkné, pátek se mi líbí nejvíc


MilanH
31. 10. 2021
Dát tip

:-)


dadadik
31. 10. 2021
Dát tip

ano


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru