Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Samota

Výběr: Bačkovský, Gora
01. 11. 2021
19
15
481
Autor
supizmus

Vzýval jsem samotu

akátových keřů

trnité větvičky

pokryté zaschlou krví

vítr jimi procházel

nezraněn

vše suché a mrtvé

shazoval na zem

 

Vzýval jsem samotu

akátových keřů

stopy trnů jeho větviček

na mých rukách

kapky krve coby svědkové

blízkého přátelství

jeho samoty

a mé bolesti


15 názorů

Iwana
29. 11. 2021
Dát tip

Líbí se mi to opakované rozvíjení jednoho tématu. Bolest fyzická, která pomáhá utišit tu druhou? Kdopak by to neznal? 


To se ti povedlo.


Kamamura
02. 11. 2021
Dát tip supizmus

supizmus - můžem uzavřít tudletu poetrickou huhlianci. Když uvidíš, že jsem zpychnul, dáš mi herdu do zad, vší silou, až ze mě pýcha vypadne. Když uvidím já, že jsi zpychnul, dám herdu já tobě, a tak nás pýcha nedostane - o smrtelný hříšek méně! Teď ještě, co vymyslet na to obžerství...

A ne abys to vzal jako záminku, že mě umlátíš k smrti, to bych tě pak chodil strašit, to mi věř, jsem z Kutný hory kouzelníkův syn, náš rod se ve strašení vyzná. 


supizmus
02. 11. 2021
Dát tip Gora, blacksabbath

Ty jo, moc děkuju za ocenění. Výběr od Bačkovského a tip od Kamamury, to si jeden musí dávat herdek bacha, aby nezpychnul. Velmi si cením vaše slova ocenění.


Abakus
02. 11. 2021
Dát tip

keď tŕne tak od ruží, bolí a vonia zároveň.


MilanH
02. 11. 2021
Dát tip

Moc hezké :o)


Pěkně jsi to dal, kolego mnichu... ;.-)


Bačkovský
01. 11. 2021
Dát tip Gora, supizmus

Kolikrát jsem šel kolem a nevšiml jsem si. Neviděl jsem tu samotu akátových keřů. 


Kamamura
01. 11. 2021
Dát tip

Je to prostě drama! Ovšm hluboké, pěkně produchovnělé drama, osvědčené rekvizity, stigmata na dlaních pěkně odkapávají jako glukózový roztok v pacientově kapačce, klid, kóma, žádný rušivý shon. Deus Vult!

Svrbí mě ruka a musím dát tip!


Čudla
01. 11. 2021
Dát tip

/*


Gora
01. 11. 2021
Dát tip blacksabbath

Citlivě podané, supíku!! 


Kočkodan
01. 11. 2021
Dát tip Gora, supizmus, Abakus, 8hanka

Krev a přátelství – to mi připomnělo scéenu z prvního dílu Vinnetoua.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru