Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

reinkarnuješ se v slzách

02. 11. 2021
9
22
550

reinkarnuješ se v slzách

jako fetiš ještěra

utopenýho v pohovkách

 

seš věčnej hybatel ničeho

stín kosy co krájí den

aby se dal pozřít

 

seš jako zubatý kolo

puštěný z kopce

aby rozbilo zrcadla

 

reinkarnuješ se v slzách

ale nikdy nejsou po ruce

když je potřebuješ


22 názorů

Díky, páni redaktoři. Jsem rád, že vás báseň oslovila. 

Někdy to prostě sedne tak, jak má... Do poezie nepatří kostrbatost, vlastně do literatury obecně. Jenomže, někdy k ní sklouzáváme.

Přeji krásný, slunečný den


Bačkovský
09. 11. 2021
Dát tip

Neobvyklé metafory, text má svoji tvář. Určitě stojí za přečtení i kritiku. * 


opravdu, v slzách dochází k přeměně (proměně), pokud je to zvládnuté, tak ke kladné.

K růstu.

Růst je z emoce

jakou ji má hlína

dá-li vyrůst stromu?

 

To ni, to je jen asociace. Báseň má šmrnc, je dost neotřelá.


Aru
03. 11. 2021
Dát tip

no ano, podobný názorový proud slučuje takto dohromady spřízněné jedince


Tak já nevim, že jo, ale přišlo mi, že ten od Z. tomu Juliánovi přizvukuje více, než by bylo zdrávo...


Aru
03. 11. 2021
Dát tip

Zoroaster a julián jsou určitě dvě, neříkám že osobnosti, ale entity určitě, vsadím na to svou levou botu :))

spíš mi přišlo, že se k sobě názorově stáčejí, proto je možná zaměnitelnost


Kamamura
03. 11. 2021
Dát tip

Biskup - díky za upozornění, budu si dávat větší pozor. Zmátla mě ta přezdívka, Zoroastrismus mě aktivně zajímal a zajímá, Zarathustra sice není Nietzscheho nejlepší kniha (IMO), ale Nietzsche byl podle mě jedním z největších filozofů vůbec, pokud se tedy chceme pouštět do srovnávání (asi ne), ale proč sem leze Julián jako Zoroaster, když sem může lézt jako Julián?

Má to ale výhodu - Juliánovi jeho kraviny vyvracet nemůžu, protože mě všude zakázal, ale Zoroaster zatím ne! ;-)


dík moc... :-)


Já myslím, že to jsou jeden a ten samý člověk... ;-)


pro mě super....od druhý sloky wow....*/***********************


Kamamura
02. 11. 2021
Dát tip

Navíc chválí juliánovi ty jeho nebetyčné kraviny o Covidu, tak to je další ztracený případ. 


Kamamura
02. 11. 2021
Dát tip

Aha, tak on je to obyčejný budižkněčemu, a ten kostým si asi někde "vypůjčil". A tak je to dnes se vším. 


Ne, jsem makak.


Mám pocit, že mi sem nalezl mimozemšťan. Utěsněte všechny otvory a průduchy. Mám z těch VIP person nějakej jakože strach. Nebylo to nespisovně?


Kamamura
02. 11. 2021
Dát tip

Zoroaster - nejsi ty ten maník, co o něm psal Fridrich Nietsche, než zešílel poté, co ho Radovan Jiří Voříšek napříč hranicemi Multiverza obdařil "shovívavým pohledem"?

Nějak se tu slejzaj Ví Aj Pí perzóny poslední dobou. 


Čau, náhodou jsem to neviděl. Čekám na novýho Dextera.

A nebyl to náhodou dupot pavoučích nožiček a šelestění kostní moučky nebohých vesničanů?


Kamamura
02. 11. 2021
Dát tip

Czhe, to je náhodou tak dobrý, že jsem málem udělal zásadní chybu, kterou zkušený recenzent nikdy udělat nesmí - myslel jsem si, že píšeš o mě, ale pak jsem si vrazil pár facek a vzpamatoval se. Podle mě je to těmi zrcadly - chytrý trik, který okopčím, a někam vrazím. 

Hele, neviděl jsi náhodou seriál "Třicet stříbrných"? Chtěl jsem si tu o něm s někým popovídat, ale odpovědí mi byla jen ozvěna, dupot myších nožek v kostní moučce a šelestění netopýřích (doufám) křídel. 


Dík, kocoure. ;-)


Aru
02. 11. 2021
Dát tip

to je zajímavý, něco to má do sebe


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru