Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyšla sbírka básní Luz adentro

Výběr: Gora
02. 11. 2021
19
23
857
Autor
Santi€

23 názorů

Zbora
02. 12. 2021
Dát tip Santi€

Gratuluju! 


Santi€
05. 11. 2021
Dát tip Gora, a2a2a, Alegna, Lnice

Sbírku Polynésie od Mariky Mariewicz (Markéty) nyní čtu a jsem také zvědavá na další debutantky z nakladateství Dauphin s písmáckou zkušností - Lucii Kubalíkovou A spánek je ztáta času (Luzz) a Kláru Vaníčkovou Prosvítám (Morgana.le.Fay).


Santi€
05. 11. 2021
Dát tip

Moc si vážím všech reakcí a od Jiřího obzvlášť!


a2a2a
05. 11. 2021
Dát tip Santi€, Gora, Alegna

Doporučuji, pokud jste tak náhodou neučinili, rozkliknout odkaz nad upoutávkou (obálkou) knihy. Už jen těch 6 ukázek potvrzuje, že bude co číst, a zejména ve sbírce se verše zaskví mnohem zřetelněji než jako jednotlivé zde na Písmáku. Lze jen konstatovat, jak skvělé básnířky vyrostly nejen na Písmáku, ale samozřejmě především ze svého talentu, např. naposledy atkij, o něco spíše Markéta, ještědříve Dana Dvořáčková - Malá, a nyní Santie. Všechny jsou ozdobou tohoto serveru.  Zdeničko, blahopřeji, sklízíš poctivé plody poctivého zaujetí.



Lnice
04. 11. 2021
Dát tip Santi€

Zdeni,  moc gratuluji, snad bude v Brně křtění:-)


Silene
03. 11. 2021
Dát tip Santi€, Gora, lawenderr

Musím říci, má moc krásné pyžamko, tahle knížka.

Autorce přeji, aby z ní měla dlouho radost.


fialka...
02. 11. 2021
Dát tip Santi€

Blahopřeji


vesuvanka
02. 11. 2021
Dát tip Santi€

Gratuluji! Ať se knížka prodává a líbí :-)))


Thea v tramvaji
02. 11. 2021
Dát tip Santi€

Skvělé! Taky blahopřeji! :)


Alegna
02. 11. 2021
Dát tip Santi€

Tobě i knize přeju hodně spokojených čtenářů, blahopřeju,  je to skvělé


guy
02. 11. 2021
Dát tip Santi€

Gratuluji!


blacksabbath
02. 11. 2021
Dát tip Santi€

Připojuji se ke gratulantům.....:-)


annnie
02. 11. 2021
Dát tip Santi€

Blahopřeju! Ať se čte a líbí a.


Janina6
02. 11. 2021
Dát tip Santi€, Gora

Gratuluji, ať se knížka prodává a hlavně čte a čte... :-)


Dan TM
02. 11. 2021
Dát tip Santi€, Gora

Skvělé! Gratuluji! A vidím, že váa doprovodila Terezka Šustková - klobouk dolů! Rád si knihu koupím...


Gora
02. 11. 2021
Dát tip Santi€

Zdeni, mám ze tvé sbírky opravdovou radost... podle toho, co jsem měla zatím možnost vidět, ji cením vysoko. Určitě velmi mile překvapí! Přeji mnoho spokojených čtenářů a tobě pocit dobře završeného poetického úsilí. 


aleš-novák
02. 11. 2021
Dát tip Santi€

gratuluji... a posílám do klubu, s dovolením...:o)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru