Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Velké Archivy

05. 11. 2021
10
19
437
Autor
Aru

Tajemství věků

střeží

Velké Archivy

Je to svět

sám pro sebe

z jehož moudrosti

nikdo nečerpá

Jsou zde

i temné vědomosti

jež uchvátí tě

i ty skryté za věky

z dávných dob

známé jen vyvoleným

Kiri-go jutsu


19 názorů

Aru
08. 11. 2021
Dát tip

ne ne :D

v tohmle světě je nenajdeš ;)

díky :)


bixley
08. 11. 2021
Dát tip

A safra, nejsou toarchivy StB?


Aru
05. 11. 2021
Dát tip dievča z lesa

Velké Archivy nejsou tak úplně skutečné, proto to zní tajemně, díky dievča ;)


tajomné a nabádajúce k hľadaniu*


Aru
03. 11. 2021
Dát tip

díky moc, je to jenom taková hříčka ;)


Lili.
03. 11. 2021
Dát tip Aru

Tentokrát si dávám pozor,nepletu si muže a ženy a jablka a hrušky,naopak čtu tvojí báseň znovu a znovu a uděluji ti ti...chci říct ti tip.Jsi vytvořil zase jednou velkou parádu.Co jednou!


Aru
03. 11. 2021
Dát tip blacksabbath

iví, ve Velkých Archivech se doporučuje nosit na hlavě vosk,... kvůli ochraně před knihami :D

díky ;)


skryté pod nánoserm prachu....náležitě se připravit a fůůůů.....a hin sa hukáže......


Kamamura
03. 11. 2021
Dát tip

Aru, Kočkodan - pro temno mám zvláštní slabůstku, ale to už přece víme ;-)


Aru
03. 11. 2021
Dát tip

ó jistě, víno je ten pravý lék ;)


Kočkodan
03. 11. 2021
Dát tip

 

Lidé mají možná větší zájem o archivní vína. A při přehnaném čerpání může nastat v hlavičce také temno…


Aru
03. 11. 2021
Dát tip

proto se věci skryvají, aby mohli nalákat :))

díky Milane ;)


Aru
03. 11. 2021
Dát tip

Kamamuro, ve Velkých Archivech je přece mnoho knih, což jsi zapomněl? také jsi tam chodíval a někde tam může ležet i toto starobylé umění, které přece pochází z dálného východu ;)) 


MilanH
03. 11. 2021
Dát tip

Skryté věky vždy lákají :o)


Kamamura
03. 11. 2021
Dát tip

Annie - taky jsem strnul jako Indiana Jones při chůzi mezi takovými těmi nášlapnými bodáky, a koukám, odkud se na mě vyvalí taková ta obrovská kamenná koule, abych se mohl dát na útěk, i když z chramlavým kolenem daleko nedoběhnu. 

A hele, Kiri-go jutsu poznávám, i když ho někdo přeškrtl, vždyť to jsem si přece kdysi sám vymyslel, nebo se mi to jen zdálo?chci říci, Kiri-go jutsu je přece "Umění škrtaného textu", neboli technika umožňující publikovat nepublikovatelné, vyslovit nevyslovitelné a dělat si šoufky i z lidí, kteří si nemohou z různých důvodou dovolit ani dřevěný pohár na vodu, natož šoufek! Tak co to dělá u Arua v "Dávném archivu"???


Aru
03. 11. 2021
Dát tip Kamamura

to ne Evži, hlavně pozor na knihy, které vytahují drápky, čtení se nedoporučuje :))

díky Evži ;)


Aru
03. 11. 2021
Dát tip annnie, Kamamura, blacksabbath

díky annie, do Velkých Archívů je nebezpečno vstoupit nepřipraveným :))


Evženie Brambůrková
03. 11. 2021
Dát tip annnie, Kamamura

To nebude nabídka z katalogu na dovolenou.


annnie
03. 11. 2021
Dát tip Kamamura, blacksabbath

Úúúú... Opatrně! Stůj, noho! Posvátná místa jsou kamkoli kráčíš...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru