Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

třetí povolební úvaha

03. 11. 2021
18
13
381
Autor
aleš-novák

aby nová vláda ukázala

jak dokáže šetřit

vznikne nové

Ministerstvo pro úsporná opatření


13 názorů


Kamamura
15. 11. 2021
Dát tip

1. Kůrovce jsi neměl, protože tenkrát ještě změny klimatu nepostupovaliy takovým tempem. 

2. Staré vyšeptané poučky o austeritě a šetřivosti patří na smetiště dějin, společně s Klausem, Kalouskem, Fialou, a celou tou takzvanou českou pravicí, která za roky své vlády předvedla, že umí hlavně krást a tunelovat - je ale pravda, že v tom nemají v regionu konkurenci. Kalousek měl svou složenku poslat především Klausovi, protože jeho zpackaná privatizace srazila náš stát na kolena hůř, než prohraná válka. 


Markel
15. 11. 2021
Dát tip

*


:)


Prosecký
04. 11. 2021
Dát tip Gora

1. Tak kůrovec ukázal, že stát není schopen rozumně hospodařit ve svých lesích. měl by je vrátit původním vlastníkům. Já jsem zdědil po české babičce lesík, věnuji mu týden ročně, mám tam odpradávna smíšený porost s buky, duby a javory, modříny, smrky, olšemi a osikami a vůbec žádného kůrovce.

2. Tahle vláda nám, bohužel, nic neukáže, protože lidé nechtějí snižovat veřejný dluh, nezajímá je, že to zaplatí jejich děti. CHtějí za co nejméně námahy co nejvíce peněz. Vláda bude nahrazena Babišovci za čtyři roky a Babišovci vydrží tak dluho u moci, dokud náš dluh endosáhne toho řeckého nebo italského.


Kočkodan
03. 11. 2021
Dát tip

Pokud projeví vvláda velkou vytrvalost, hrozí i vznik Ministerstva pro úporná opatření.


snake_01
03. 11. 2021
Dát tip lencza, aleš-novák, Kočkodan, Gora

A aby se ušetřilo i ve slově úspora, mohlo by prostě vzniknout 

Ministerstvo pro sporná opatření


Nami 99
03. 11. 2021
Dát tip

Má prý vzniknout i "Ministerstvo pro věci zbytečné."


Norsko
03. 11. 2021
Dát tip

Ty jsi vizionář !


Je ještě naděje? Tedy že bych byla ministr.


annnie
03. 11. 2021
Dát tip Aru, supizmus, aleš-novák, Nami 99, Kamamura, snake_01, Gora

Dnes ovšem nejvíce šetří policie - jistě jste si též všimli, že přestupky, přečiny a zločiny se dnes nevyšetřují, nýbrž šetří... Taky to podle toho vypadá...


Kamamura
03. 11. 2021
Dát tip

Vláda nám ukáže ještě další věc,

(už se to zkoušelo, nevyšlo to):

rozprodá vše (což bude pekelec)

co nesežral dřív Kožený kůrovec,

a kdo dokáže říct, co bude potom?

 


výsledek bude naprosto neočekávaný...nezklamou


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru