Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Roztržitá

04. 11. 2021
12
12
321

Vyberám Petru z vozíka, naučeným spôsobom ju opriem o dvere, sme ako vinník a policajt, čo ho ide prešacovať, či nemá pri sebe zbraň. Vozík nechávam v pozadí, podložím jej kolieskovú stoličku, chytím ju pod pazuchy a usadím. Doveziem ju do dielne, prisuniem k stolu. Vozík odložím do kúta, aby nezavadzal a odchádzam. Dnes sa to zvrtlo inak. V úzkej chodbičke cítim za chrbtom keramikárku. Otočím hlavu, na tácke nesie zvončeky, čerstvá hlina, pôjdu do pece.

„Nie, že to na mňa vyklopíš!“

„To by ich bola škoda,“ reaguje.

Pokračujem v rituáloch, keď Petra vzdychne: „Bože, mama!“

„Čo moja? Veď som ťa jemučko posadila,“ prihováram sa jej.

„Ale naspäť do vozíka!“

A má pravdu. Vyhodená z rytmu, stoličku nechávam v kúte a ona je znova vo vozíku.

Zábava veliká.

„Tak som vám ju prišla ukázať a zasa pôjdeme,“ vtipkujem.

„Najkratšia zmena v živote Petry,“ komentuje keramikárka.

Asistenta Marika sa iba usmieva.

Tak ešte raz. Postaviť, oprieť, podložiť stoličku...


12 názorů

bixley
05. 11. 2021
Dát tip

Když člověk začne během nějakého stereotypu myslet na něco jiného, tak se podobný přehmat stane hned. Já jsem jednou chtěla jít "na záchod"do komory...

Petřin povzdych chápu. :-)


už aj toto zvalíme na počasie??? :) určite, Evženie, za všetko môže počasie, takto sa dohodneme :)


To bude tím počasím :-)))


:-))))))))))))))))))))).......roztržitá:-)))))))))))))))))


black, prvé, čo mi napadlo, že som ju nejako nešetrne uložila, ale že inde, mi nenapadlo :)


„Bože, mama!“.......veľmi sa mi páči to tvoje„Čo moja?"


áno, Alegna, rada ľudí pobavím aj svojou nešikovnosťou, či roztržitosťou

hanka, Petra mi čoraz častejšie hovorí - dnes ti ide karta! samozrejme, ironicky


8hanka
04. 11. 2021
Dát tip

no neviem, či podobné chybičky nebudú čoraz častejšie, stačí málo, čo  vyruší a už sme mimo zabehnutého rytmu...teda aspoň ja stále častejšie...a čo sa pritom nachodím:)


Alegna
04. 11. 2021
Dát tip 8hanka

chyby, které neuškodí a druhé pobaví, spestřejí život :)


kočkodan - tip za komentár

tiež sa učím, Andělka, vďaka


Kočkodan
04. 11. 2021
Dát tip 8hanka

 

Chci verit, ze ten druhý pokus byl jiz opravdu poslední.

Pri této príhode jsem na tom byl s mimickým svalstvem podobne jako Marika.

Chci verit, ze ten druhý pokus… jé, prepác, jsem dnes nejak roztrzitý… ;-)


Andělka1
04. 11. 2021
Dát tip 8hanka

Super...moc rozumím, je v tom velké velké moudro. Jak neumíme být tady A TEĎ...stále se učím...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru