Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Theia na cestách nových

09. 11. 2021
7
23
596
Autor
Aru

Padá mnoho hvězd

v chaosu

Přesto trhám okovy

nové i staré

Skončí se blouznění

v ranních červánkách

na cestách

které jsou bez bohů

a skrývajících se entit


23 názorů

Aru
08. 11. 2021
Dát tip

no, alternativní název je Theia bez Thei, ale ještě nepřišel ten správnej čas ;)

díky ti :)


bixley
08. 11. 2021
Dát tip

Na cestách Tě doprovázej Bůh - pardon, Theia!


blacksabbath
07. 11. 2021
Dát tip Aru

:-)))))))....tak (se)uvidíme....


Aru
07. 11. 2021
Dát tip

určitě, spálený kuře, převrženej stromek a ukradený dárky, Vrtiška by měl hned co vyšetřovat :D


ale to by muselo být vločkově-sněžně jemné!!!!!


Aru
07. 11. 2021
Dát tip

mohli bychom napsat speciální vánoční díl jak Vrtiška tráví vánoce s Lindou a jejich drobkem, to víš děti rostou jako z mlíka :))


blacksabbath
07. 11. 2021
Dát tip Aru

Dobrá....počkáme....až dítě povyroste:-))))))))))))))))))))


Aru
07. 11. 2021
Dát tip

Vrtiška je sťastně ženatej a čeká s Lindou dítě!!! už nevyšetřuje :D:D


To by chtělo povolat Vrtišku, aby to vyšetřil:-)))))))))))))))))))))))


Aru
07. 11. 2021
Dát tip

ale teď když jsi tady, tak je úterý i v neděli :D:D


NOJO, ale...já tě mám v oblíbených...a tak je neděle jako když vyšije:-))))))))))))))))


Aru
07. 11. 2021
Dát tip

díky iví, ale tady a teď je úterý :D:D


blacksabbath
07. 11. 2021
Dát tip Aru

Aru.....krásně mi to zapadlo do mé nedělní chvilky poezie...*/*************


Aru
07. 11. 2021
Dát tip

podle datumu je vlastně úterý, takže i když bych se vlastně mohl nedělně válet, tak už si spokojeně mohu říct, že máme pondělí za sebou :D:D


Aru
07. 11. 2021
Dát tip

no jo, svoji múzu si musíš opečovávat a konejšit, i když je jaká je. mě ta tvoje múza přijde docela čiperná ;)


Kamamura
07. 11. 2021
Dát tip

POZOR!!! Dílo má vyjít teprve za dva dny!

Prosím všechny účastníky literárního provozu, aby přizpůsobili rychlost tvorby aktuálnímu stavu časoprostorového kontinua, abychom se vyhnuli temporálním kolapsům!

F.M.R.C. - já jsem s můzami celkem spokojen, nikdy jsem se nedopočítal, kolik jich vlastně je, nekouří, pijí tak, aby jim to nepřekáželo v psaní, a když se do toho dají, tak jsem většinou spokojen. Nějak spolu vycházíme, stejně jako se ženou. (Wink-wink, nudge-nudge)


Lili.
07. 11. 2021
Dát tip

Theia,samozřejmě.Vznešené jméno.Uctivě se ji klaním.

To ta moje múza hodně pije,teď už začala i hulit a je naprosto líná.Přidělili mi jí,už jim tam smrděla dost dlouho a nikdo ji nechce.Už musí do léčebny,nedá se nic dělat,než ještě začne brát perník nebo podobné věci.

Tak čekám,až mi pošlou jinou.

Prej nejsou kvůli covidu.

Báseň jsem si dal znovu,protože za to stojí.


Aru
06. 11. 2021
Dát tip

je to Theia ;)

přesto se obávám, aby před ranními červánkami nepropuklo čiré šílenství, když se tak rozhlížím, jak někteří smýšlejí...

díky ti ;)


Lili.
06. 11. 2021
Dát tip

Jak se jmenuje ta múza,která tě líbá na čelo?Ta tě má asi hodně v lásce,když pak píšeš tohle.Tak jo...asi tip,ne?Rozhodně.


Aru
05. 11. 2021
Dát tip

tož můj odbiv tobě Kočkodane (lehce se usmívající smajlík v obdivu, jak už bylo řečeno s mrknutím v závorce)


Kočkodan
05. 11. 2021
Dát tip

 

Co já jsem si uz odrezal koulí (zelezných), tech by se prvnácek se svými matematickými znalostmi ani nedopocítal. (rovnez sibalský smajlík cloveka, jehoz povahovým rysem není rebelantství ci heroismus)


Aru
05. 11. 2021
Dát tip

ty ses vytrhával z okovů Kočkodane? (lehce se šibalsky usmívající smajlík s dobráckým mrkáním)


Kočkodan
05. 11. 2021
Dát tip blacksabbath

 

Trhání okovů je pro řadu lidí příjemnější než trhání zubů. (smajlík s protetikou v závorce)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru