Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sex stáří

05. 11. 2021
11
12
473
Autor
R. Kedar

 

Stále statné svíce

slábne svit

Sílí smutek - sice

sestoupila (skryta stínem)

souložit

samota sem se svým synem


12 názorů

Kamamura
09. 11. 2021
Dát tip R. Kedar

Komu se ve stáří postaví,

je čiperný a méně churaví.

Já si dám raději do nosu

rum z Jamajky a mléko z kokosu.


Alenakar
08. 11. 2021
Dát tip

Buď rád, že už nežijeme v časech inkvizice.  Přišili by ti sukubu a to by bylo zlé.

Za ten humor, se kterým se dnes dá psát o podobných tématech, tip.


Sex stáří je lepší než v mládí,

kdo se dobře učil, dobře ví,

že pravidelné opakování

se prostě a jednoduše vyplatí.


Kamamura
06. 11. 2021
Dát tip R. Kedar

Ještě nezbytná parafráze, jak míváme s Kočkodanem ve zvyku (každý zvlášť, samozřejmě, s patřičným rozestupem, jak se sluší a patří).

Sex stáří,

si užijí hlavně

sektáři. 

Když kráska objeví

nový kult,

zní z kazetelny:

DEUS VULT!!!

 


Benetka
05. 11. 2021
Dát tip

Toš... Vo danem tematu nemam zhola tucha bo ja to mam akurát na čurání..


Aru
05. 11. 2021
Dát tip

mě samota nevadí, rozdíl je pokud je člověk sžírán samotou, já měl takovejch let depresivní stavy, že nějaká samota mnou těžkou otřese :D:D


R. Kedar
05. 11. 2021
Dát tip Aru, cvrcka, Hamar

Děkuji všem za skvělé rozbory:)) 

Ono, kromě toho incestu, je to vlastně i znásilnění, neboť syn nechce, ale je samotou nucen. 

Jistou paralelu lze najít v dějinách s revolucemi, které  své děti zase požírají, takže se zde jedná o kanibalismus.

Ale zpět k našemu synovi, jehož plamen života povážlivě zkomírá. Takové oslabené jedince si vybírá často ona samota a pod záminkou staré známosti se jim vetře do přízně, a ano, někdy jim (zejména sklerotikům, senilním atd.) dokáže namluvit, že je jejich matkou. Poté už bývá pozdě zabránit nejhoršímu! 

Autor si tímto rozsáhlým a rafinovaným dílem klade za cíl poutavou formou poukázat na tento negativní jev,  upozornit širokou veřejnost na hrozící nebezpečí a tím působit preventivně  na široké masy....:))


Aru
05. 11. 2021
Dát tip R. Kedar

samota to může dělat s kým chce a pořád to bude ta samota :D

zajímalo by mě koho může mít samota za syna, opuštění? :))


Kamamura
05. 11. 2021
Dát tip Aru, R. Kedar, Benetka

Mě napadají i jiné možnosti, než ta incestní. Zmíněné "soulože" se možná účastnil "majitel stále statné svíce" (korpus delicti číslo 1) a "samota" (korpus delicti číslo 2). 

Zmíněný samotin syn se soulože nutně nemusel účastnit, mohl fungovat pouze jako doprovod, hlídat, zda někdo nejde, a poskytovat účastníkům soutěže, pardon, chci říci soulože post-koitální péči nejrůznějšího druhu - hygienickou, zdravotní, terapeutickou, cateringovou, a další. 

Vše se mohlo odehrát, jak se říká, ve vší počestnosti. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru