Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Phantasia XI.

05. 11. 2021
12
7
412
Autor
Benetka

Člověk

Ze zoufalství

Snadno

Pomate se... 

Poslední dobou se u něj "vyskytují" řádově cca. stovky a stovky snů. Nicméně po probuzení z nich zůstávají jen mlhavé útržky a nebo ještě hůř pouhé stíny. Toho co zbývá víceméně "srozumitelného" je jen co by se za nehítek vešlo...

 

https://www.youtube.com/watch?v=J6NiUWu3LSg&ab_channel=MonikaProdz

Utíkáme. Já a má parťačka z tajných služeb. Jsme něco jako Mulder & Scully. Já tak mužný a ona tak... Sexy? Blond vlásky jí svítí do tmy... A smysl pro povinnost je nám nadevším. Musíme splnit misi. Ale jsou nám v patách. Kdo jsou Oni?! To nevíme. Ale neštítí se ničeho! Nalevo od nás vykvetl ohnivý hřib. Nukleární výbuch!

Střih.

Unikáme. Cítím však že jsou nám v patách stále. Musíme si pospíšit. Jsme v úzkých uličkách starého špinavého betonového města. Tady! Říkám. Před námi je široká mřížovaná vpusť do kanalizace. Musíme dovnitř!  Zvedám mříž a skáču dolů. Před námi je něco jako tunel. Napřed jdeme vzpřímeně potom po čtyřech a nakonec se plazíme. A najednou je tma jako v pr... ranci. Ale Scully jako zázrakem od někud vytáhne baterku a rozsvítí! Téda! Parťačko! To jsi mne tedy ale mile překvapila! Usměje se na mě a řiká: Ale běž! A to myslím smrtelně vážně!! Jsou nám v patách!!! Vší silou se snažíme plazit dál ale nejde to. Prostor je natolik úzký že by se protáhla leda tak žížala...

A zezadu se ozve: Máme vás!

 

Slávek se probudil nad ránem zalitý potem... To po tom běhu? A nebo proto že je v pasti...?


7 názorů

:)


AFRODITA
07. 11. 2021
Dát tip Benetka

byla jsem tam s nimi, moc dobře se to čte a snadno prožívá***


Už žádné sny, ráno je vymaže, 

a já mám lék na svatý klid a mír.


Bene....uf.....(radím...dej si na noc mléko s medem......sny by měli býti klidnější...prý)


Jamardi
05. 11. 2021
Dát tip Zeanddrich E.

Tak potmě vám to šlo skvěle a sotva rozsvítíte, tak to nejde. :)


Alegna
05. 11. 2021
Dát tip blacksabbath

 Sláva probuzení ......


čekal jsem kvůli Mejlovejm veršům v prologu spíš tento odkaz: https://www.youtube.com/watch?v=5F0BBmUL-I0

ale ten tvůj taky není špatnej


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru