Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moje avíza

07. 11. 2021
12
21
463

Díky, Písmáci...najdete se někteří?

Ahoj,

chvíli jsi nebyla na Písmáku,

čeká tě 112 avíz...

Tolik poezie,

tolik lidských pocitů,

tolik míst:

Modré bubliny (plné pidilidí)

Mlžná rána (plná krákajících vran)

Noční touhy i ranní procitnutí

Pruhované tramvaje

Virtuální prohlídky (aspoň se člověk někam podívá v teto divné době...)

Aleje dětství i zapadlé uličky kdesi v Praze

Nebeské odchody ve víře a naději (Jan musel být šťastný, tolik milován - snad to věděl!)

Krásu moravských děvčat, měst i vín

Setkání básníků - kde jinde než na Moravě

Puklé ořechy - ještě že ne hlavy!

......

Ahoj,

chvíli jsi nepsala,

čeká nás velký come back?

Ani ne.

Raději si přečteš

cizí dílka,

oni to umí stejně lépe napsat...

Baví tě vžívat se do těch

pocitů

říkat si: To znám, to žiju... proč si to nezapíšeš? Možná by to taky dobře znělo..

Tak třeba příště..

Venku je zas panáček,

je sychravo a ne-milo..

Dobrou (půl)noc!

-------------------

Brno-Vinohrady, 6.11.2021


21 názorů

To dám určitě, Alenakar. 

Kočkodane, ty publikuješ v komentářích a vždy sklidíš lajk (nejen ode mě).

Lodičky ani šaty jsem nenašla, tím oádem ani prince (svět je tak zlej)!  Ale snad mi to teda aspoň pálí, hehe. Užívám si čtení, lawender.


lawenderr
08. 11. 2021
Dát tip

... jj, našla - skoro mi puká ořech - že kde nic, tu nic (míněn ořech) - 112 je hezká řádka oříšků ... některé ořechy prý podporují myšlení:)) a z některých jsou fajn lodičky ... už jsou dlouhé večery a venku sychravo:) 112x se potopit pro ořech a 112x se neutopit :D ti přeji


Kočkodan
08. 11. 2021
Dát tip

 

Tvoje hezké dílko má jen jednu vadu… ano, nejsem v nem já. Ale já moc dobre vím, ze si za to muzu hlavne sám, protoze nic nezverejnuji. Je prece naprosto jasné, ze by pak avízo od strááásne oblíbeného Kockodana dorazilo a sup, uz by tady byl zmínen. ;-)


Alenakar
08. 11. 2021
Dát tip

112 avíz? To dáš! Tak nadvakrát nebo natřikrát. 

Vítám tě zpátky a věřím, že nás velký come back určtě čeká.

Písmák se částečně neustále proměňuje a právě tím je zajímavý. Nevstoupíš dvakrát do stejné řeky.


Opravila a zmínila v komentu, tedy nikdo nemůže říci křivého slova. A datum je občas důležité. 


Kamamura
08. 11. 2021
Dát tip

Jejda, tys to datum opravila, ale já už svůj komentář smazat nemůžu, tak to zas někdo použije proti mě, protože teď to vypadá, že jsem se mýlil.

Nicméně, výsledkem je přesnější tvorba, a pokud se tedy oba snažíme psát pokud možno lépe a lépe (já tedy rozhodně ano), tak není důvod k ničemu jinému než k radosti. 

Cheers!

P.S. - líbí se mi tvoje uživatelské jméno!


Chtěla jsem napsat něco vtipného o Mikuláši a koronaviru, ale je na to asi moc ráno a má mozková kůra ještě spí..tak jen opravím překlep (nemám rada psaní na telefonu) a budu se těšit na šampaňské. Mezi mými dílky jedno myslím taky najdeš. 


Kamamura
08. 11. 2021
Dát tip

Já se rozhodně najdu, ačkoliv tvoje konto je starší než moje, a aktivní jsem tu teprve od dubna 2021, takže tvůj debut jsem nezažil (you came before my time).

Ale napravím to, tvoje díla si přečtu, a když budeš chtít, tak ti k nim i něco napíšu, ale musím tě varovat - říká se, že jsem namyšlený snob, který plevelí do kritik. Tak je to na tobě. 

Za mě osobně ti nadšeně mávám, a šampaňské bouchneme snad až publikuješ tuhle báseň, protože je datována na šestého prosince tohoto roku, a to snad ještě nebylo, nebo jsem zas něco zaspal? Každopádně jsem neviděl ani jediného Mikuláše s čertem na ulici, a to bych si (budlikybudliky), snad všiml?!


Mě těší číst a děkuju. 


Marcela.K.
08. 11. 2021
Dát tip

Tak jsem se našla dvakrát, což mi lichotí. Vím, že si mě čteš a těší mě to.

Docela milý nápad ta tvá avíza a je mi ctí být mezi tvými oblíbenými ;-)


Těší mne to, Alegno i lenczo. 

2444 je vcelku hezky vypadající číslo, ale to už bych asi nedala! 


Alegna
07. 11. 2021
Dát tip

Vtipné, výstižné, poznávám se 


lencza
07. 11. 2021
Dát tip

Mně se tenhle nadhled líbí dost...


Benetka
07. 11. 2021
Dát tip

Mimochodem: momentálně mám 2444 nepřečtených avíz. Nezvládám to... Ty moje depky splíny dny plné nechuti a špíny...


Děkuji Theo a Benetko.. a omluva všem, kteří se tam nedostali.


Benetka
07. 11. 2021
Dát tip

Prima zamyšlení. Děkuji. Nacházím se...


To je fajne :)))


Morticia Adams
07. 11. 2021
Dát tip Gora

Oooo, děkuji, Goro.


Gora
07. 11. 2021
Dát tip

Náhodou, Morticie, napsáno pěkně... ne jen ti ostatní:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru