Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lehké erotično

09. 11. 2021
11
21
505

Šuplíkové taje při přebíraní lejster...

Jako ve snách

ulehám do peřin

a s nepopsatelnými

fantaziemi

se nechávám vynést

do výšin

.....

A v zápětí padám

dolů...

To když do dveří

vcházíš ty

s realitou všedních dní

v zádech...

 

Dobrou noc,

mí imaginární milenci

snové milenky...

 

Dobrou noc,

nesplněné sny...

--------

Brno-Královo Pole 2009


21 názorů

Alenakar
12. 11. 2021
Dát tip Morticia Adams

Mívala i vlastní stránku na internetu. Magnesiu dostala za sbírku Chůze po dunách.  Kritika, včetně současných básníků, se kterými jsem kdysi vedla on line dialog (zvláště to byl Milan Šedivý) ovšem nejvíce oceňovala sbírku Ludwig. ...Možná měl Šedivý pravdu alespoň v tom smyslu, že jsem na Ludwiga čekala ve vědecké knihovně dva měsíce. Takový byl o něho zájem.


Najde si. Je pravda, že čtu spíš neznámé autory, takze se ráda dovzdělám. 


Alenakar
12. 11. 2021
Dát tip

To rozhodně ne.

Je to ale jedna z nejznámějších současných básnířek, nositelka ceny Magnesia litera za poezii. ...Je známá často skandálním obsahem svých básní.


Diky za hvězdičku, SlečnoM.



Morticia Adams
11. 11. 2021
Dát tip annnie

Díky, annie. 


annnie
11. 11. 2021
Dát tip

Ať sny se plní, a nejen ty erotické :)

Tip a.


Neznám, najdu ji zde? 


Alenakar
11. 11. 2021
Dát tip

To, jak přiznáváš, že jsi "pod obojí" mi připomíná Kateřinu Rudčenkovou. Tip.


Mám to stejně, Alegno. Nejlepší je, když si vzpomenu kde/proč/komu jsem to psala. Někdy naopak nevím, ale i to má něco do sebe.

Taky je dobré podívat se, jak jsem tehdy psala. ... Díky za zastávku.


Alegna
10. 11. 2021
Dát tip

miluju šuplíky a hlavně to znovuobjevování .....


rebecca13/CM
10. 11. 2021
Dát tip Morticia Adams

Morticia Adams - aha, vidím, tedy i viděla jsem, ale absolutně mi to nedocvaklo - tak omluva :)


Kamamura
10. 11. 2021
Dát tip

Morticia Adams - Pan Šneček je tu nový. Nechci ti ho ale vnucovat jen proto, že je to můj kamarád - každý máme jiný vkus, a každý vidíme svět jinak. Pro mě osobně je to důvod k radostným poznávacím výletům, ale někoho to třeba rozčiluje. 


Je tam datum...takže ano.


hmm, no...  takový začátečnický - ale jako piš a piš a piš dál.


Dobrou dobrou, děvče.. :)


Safra Kamamuro, teď jsem dočetla Kukýnkz a ještě se tu potujuje pan Šneček někde??? 

Diky za porozumění, Benetko...

Čas je často nepřítel, Evženie...


dobrú noc  ...*


Na to musí mít člověk víc času.


Benetka
09. 11. 2021
Dát tip

Po lehounku polehávám

Na poduškách

Potichounku souzním

A rozumím všem Popoluškám


Kamamura
09. 11. 2021
Dát tip

Hmm.... hmmm... říkám si v duchu, co by na to řekl pan Šneček? Nezná se on náhodou s některým z těch tvých imaginárních milenců? Možná spolu chodívají po šichtě na pivo - každý potřebuje nějakou tu formu rekreace...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru