Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vlastně cajk

09. 11. 2021
10
30
624
Autor
Dagmaram

průšvih je, 

když je jeden dost chytrej, 

aby pochopil, že je hloupej,

 

pohybuje se jen v rámci svý normy

a mimo normu, 

 

pak se dost hodí, 

že je jako divnej, 

 

pak je svůj a neměřitelnej

 


30 názorů

annnie
13. 11. 2021
Dát tip

Dílko v poho, to mě jen dostala ta konverzejšn :)


Dagmaram
13. 11. 2021
Dát tip

jsem ráda ann, že jsem ti poskytla mimořádnou možnost :-)

bo mimo toto dílko jsi bystrá :-)


annnie
12. 11. 2021
Dát tip

Tak nevím, ale na ty komenty tady jsem asi trochu hloupá :)

Ještě že jinak jsem nejchytřejší... z ohýlec ecnizálb :)


Dagmaram
12. 11. 2021
Dát tip

Beny, chytrá holka, dobrá volba. 

Ale i ty hloupé by měl někdo opečovávat :-) 


Dagmaram
12. 11. 2021
Dát tip

Alenakar díky za komentář I čtení :-) 


Dagmaram
12. 11. 2021
Dát tip

chjo Kamčo, dokážeš si vůbec představit, že tohle jsem psala spíše jako zpověď? A přiznávám i jako volání, jestli je na tom někdo stejně jako já. To by postavilo ten most.

PS: Jednu osůbku ve svém okolí takovou mám. Tam most vytvořila příroda. Pro sebe a pro ni si tu naději stavím. 

Proč mám potřebu o svých pocitech a cestách psát. Já nevím. Ty asi ano. Nejspíše bys řekl, že si honim ego. A víš co? Asi to tak bude. I v tom je nejspíše podstata pisálků. 


Kamamura
12. 11. 2021
Dát tip

PS - nevím, jestli se ti podařilo postavit nějaký most, Dagmar, ale na (nejen) mužská ega hraješ jako na harfu s obratností, která snad ani nepřísluší pozemšťanům - a to ti dám klidně písemně, kdyby tomu snad někdo nevěřil. Proto jsem rád, že jsem byl tentokrát s puntikem opatrný - v Paridově případě s tím jablkem (a ostatně i v jedné hodně staré zahradě), to taky nejdřív byla nevinná hra a škádlení, a nakonec to skončilo masakrem epických rozměrů. 

Proto ženským obecně moc nevěřím, a těm, co dobře vypadají, těm dvojnásob.


Kamamura
12. 11. 2021
Dát tip

Dagmaram - do mundánních zrcadel jsem se nedíval nikdy, a do toho vnitřního se dívám denně, takže tentokrát vedle jak ta jedle, ale můžeš to zkusit znovu. Bingo je to jen tehdy, když něco hodnotného vyhraješ, a já se bohatší necítím. Možná jsi myslela "heuréka!", ale ani tento výkřik se tentokrát nekoná. 

Možná jsme jako ti bráhmani ohmatávající stejného slona - pro jednoho je slon vysokým a tlustým sloupem, a pro druhého je špičatý a tvrdý. A možná jen jeden z nás vidí lépe než ten druhý. Těžko nás ale někdo rozsoudí, poměří, nebo postaví do latě, žijeme přece v relativistickém vesmíru a postmoderní době tekutých pravd. Nebo ne?


Kamamura
12. 11. 2021
Dát tip

Alenakar - o kom konkrétně mluvíš? O o sobě, o mně, o nějaké hypotetické množině lidí? Byla bys ty ochotná připustit, že jsi hloupá a píšeš blbě? Pokud ano, tak proč s tím něco neuděláš? A pokud ne, proč to chceš od ostatních?


Benetka
11. 11. 2021
Dát tip

Když jsem onehdy Lvici plakal na rameni že Jí asi? Nikdy? Nebudu stačit...! Bo... Su pohlupavec... A Ona je 2x Bc. Tak... Tak se mě marně snažila utišit. No ale prostě si nemůžu pomoct. Mám rád chytrý holky.

A hezký.

Jinak rada do života zní:

Chlapče - vyber si děvče s mozkem. Bo frndu má každá.

A vo vo votom to je!


Alenakar
11. 11. 2021
Dát tip Gora

Když je jeden dost chytrej na to, aby pochopil, že je hloupej, tak je to v cajku.

Je to stejný jako když jeden je dost chytrej na to, aby pochopil, že píše blbě. Mnohem horší je, když si ti, kteří píšou blbě o sobě myslí, že píšou skvěle. ...Ještěže si nikdo nekupuje jejich knížky.  Tip.


Jedině že by Penny kašlalo na Normu. A asi jo, protože na rozdíl od Penny Normu skoro nikdo nezná. 


Dagmaram
10. 11. 2021
Dát tip

Evženie, domácí sladký? ja včera pekla perník a dnes bábovku :-)


Dagmaram
10. 11. 2021
Dát tip blacksabbath

black to je taky pravda :-)


Dagmaram
10. 11. 2021
Dát tip

kočkouši, ty ses v tom fakt poznal? smajlík zpomaleně uhýbající před náboji


Dagmaram
10. 11. 2021
Dát tip

Morticie, Penny kašle na normy?


Každý je svým způsobem originál. A to je dobře.

Ale většina chlapů, co znám, má ráda sladké :-) A domácí :-)


Hele,Kamo,...to je na mě složitý...prostě pro mě je v cajku nenechat se ohraničit:-)))))


Kamamura
10. 11. 2021
Dát tip

blacksabbath - Podle slov našeho gymmnazijního matikáře je vesmír naopak konečný, avšak neohraničený, podoben trojrozměrnému povrchu čtyřrozměrné koule. Představ si, jako analogii, dvourozměrné bytosti nakreslené na povrchu kopacího míče - můžou se ve svých dvou rozměrech vydat, kam je libo ("neohraničenost¨), pouze nakonec dojdou zase tam, odkud vyšli, a můžou si bez problémů pojmenovat všechny fleky a škrábance na povrchu míče, protože jich je konečný počet. 


Kamo..nestraš......prostě se nesmíš nechat ohraničit.....vždyť prostor je koneckonců....nekonečný...:-)))


Kamamura
10. 11. 2021
Dát tip

blacksabbath - a co když se "bytí mimo normu" stane novou normou? 


každej má bejt prostě svůj.....mimo normu....*/********************************


Kočkodan
10. 11. 2021
Dát tip Gora, Kamamura

 

Dášo, klidně jsi mohla prozradit, že ta drahá osoba jsem já. Ono to stejně už dost lidí napadlo… (mrkot šílenou frekvencí)


Dagmaram
10. 11. 2021
Dát tip

Yes, tak teď jenom jestli se podařilo postavit ten most mezi. Ale myslím, že ses v tom zrcadle zahlédl, než jsi přes něj přehodil šál. Takže asi bingo? 

Pro Kamamuru Doširoka

usmívající se smajlík 


Kamamura
10. 11. 2021
Dát tip

Nobody is an island, dear friend! ;-D


Morticia Adams
10. 11. 2021
Dát tip Kamamura

Není nad to být někdy mimo a kašlat na normy. Víte, že to je obchod? Takový neznámý Penny.


Dagmaram
10. 11. 2021
Dát tip Kamamura, Benetka

Ahoj Kamčo, není to legitimní, jedeš přece sám za sebe a věřím, že nehodnotíš podle ostatních. 

Dílko je psané o mně a jedné mně drahé osobě. Není o tom, drbat někoho po egu, ale dát naději.

Pokud je na tom někdo stejně, nebo alespoň rozumí a dílko mu přidá blyštivý kamínek do jeho mozaiky, tak to by mi udělalo obyčejnou radost :-)

To je myslím smysl tady toho útvaru, tak trochu MIMO


Kamamura
10. 11. 2021
Dát tip

Asi počítáš, Dagmar, že se v tom dost chlapů pozná, báseňka je podrbe na egu, a nasypou ti tipů jako hvězd na obloze, co? ;-D

Tak já tentokrát tak týden dva počkám, budu to tu pozorovat, a podle toho, jak experiment dopadne, nebo ne, tak puntik hodím, nebo nehodím. 

Je to legitimní? ;-D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru