Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Housing

10. 11. 2021
3
17
390
Autor
Norsko 1

 

 

Housing 

 

Nikdy jsem nechtěl žít životem dobrodruha 

Jsem spíš domácí typ, přepínat kanály 

a převalovat se ze strany na stranu 

Na které by se mi leželo líp 

 

 

 


17 názorů

Kamamura
10. 11. 2021
Dát tip

fuska - to záleží na tom, od čeho máš zobák. Pokud jsou na něm cáry nějakých norských provincií, třeba radnice města Trondheim, tak se obávám, že to možné je. Pokud nikoliv, případně vůbec zobákem nedisponuješ, tak bych se neobával. Podle mě jsi docela mírumilovná fuska, tedy podle toho, co jsem zatím měl tu čest vypozorovat.


Kamamura
10. 11. 2021
Dát tip

Norsko - ha dorazil jsem právě včas, abych popatřil na smutný výjev, ve kterém supiska ("culture vultures") ohlodávají tvůj mátožný kadávr.

Chceš helfnout, nebo se složíš sám do nějaké supožravé podoby?


Zaujalo, příjemně minimalistické. V závěrečném verši bych dala na začátku malé "N"

 


Norsko 1
10. 11. 2021
Dát tip

Nebudu tě do ničeho nutit


Norsko 1
10. 11. 2021
Dát tip

Jistě, vždyť to nic neváží


Norsko 1
10. 11. 2021
Dát tip

Ale zaujalo tě, a zaujal tě i Prosecký, a to se počítá


Prosecký
10. 11. 2021
Dát tip

Ne, Majaksi, touto představou netrpím. Naopak, vždycky mi vadí, když se někdo na autorském čtení zeptá: "A kolik z toho je realita a kolik smyšleného?"

Tady jsem ale chtěl vyjádřit dojem, že to ve mně zanechává pouze tuto informaci. Možná už nejsme schopne vnímat poezii. Co sis z toho odnesl ty, Majaksi?


Norsko 1
10. 11. 2021
Dát tip

Máš víc takových hieroglifů ?


Prosecký
10. 11. 2021
Dát tip

Potvrzuji. Je to čtyřverší.


Norsko 1
10. 11. 2021
Dát tip

Čtyřverší, kamaráde. Čtyřverší


Prosecký
10. 11. 2021
Dát tip

Děkujeme za informaci o tvých preferencích.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru