Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Scientistův sen

16. 11. 2021
6
28
488
Autor
Kamamura

Inspirováno Hitchcockovským podzimním splínem. 

 

         

                    

                            

                                     

                                              

                                                        

                                                                

  Ornitolog Pěnkava (toť v žití jeho osud)    

       zasnil se mezi exponáty vzácných ptáků.      

       Síla jež nese opeřence však uniká mu dosud;      

        "Jednou se vznesu též a sám se dotknu mraků."      

                                                                                                       

                           

                           

                           

                           

                           

                           

                           

                           

                           

                           

                           

                           

                           


28 názorů

Ptakopysk
04. 01. 2022
Dát tip

jasně su maladej a ty starče jšit nechápeš že světle žlutá není vidě na bílé a přeškrtnutí taky čtení zhoršuje

ani se mi tím pádem zestárnout nechce


ale kdepak, nejde o nic mezi námi. Jen mi připadá nedůstojné navážet se do účastníků diskuse kvůli jejich věku.


Aru
29. 12. 2021
Dát tip

čéče a co těch 6184 zdravotníků a 1867 doktorů co podepsali deklaraci k nátlaku na očkování, ti jsou podle tebe vzduch Kamamuro? já myslím že to je dost silný křídlo, divím se ti že na názor lidí co vystudovali medicínu naprosto kašleš. navíc ta vakcína narozdíl od všech ostatních nebyla testována 10 let, ani 5 let jako u všech předchozích, než ji vypustili do světa, ale rovnou ji zkoušejí na lidech. za mě byl skvěký příklad s očkováním proti TBC, které po 57 letech v tichosti stáhli, protože mělo příliš nežádoucích vedlejších následků - hnisání, záněty, sepse, u některých dětí se díky očkování rozvinula epilepsie, u jiných hyperaktivita, u dospělých duševní poruchy, zvýšení nesnášenlivosti, hádavosti, slovní i fyzické agrese.

doslova nikdo neví jaké se objeví nežádoucí účinky např. za 5 let proti očkování covidu, ale ty ho vehementně bráníš, navíc čím víc dávek budou lidi v sobě mít, tím je pravděpodobnější, že výskyt vedlejších účinků bude nejen vyšší, ale i častější, jestli i na tohle řekneš, že to je blbost, tak si neumíš dát 1+1 dohromady. to si jako vážně myslíš, že to skončí u 3 dávek, kde slibovali už před tím, že dvě jsou konečný, myslíš že teď se ten virus rozhodne dál nemutovat a že ten virus co přežil očkování a vždycky někdo přežije, že nebude stále silnější a rezistentnější na očkování, proč myslíš, že počet dávek roste?

jak jsem psal dřív, jdeš nejen proti medicíně, fakt se dřív neposílali lidi bez vyšetření lékaře domů, ale bráníš tady vakcínu o jejichž dlouhodobých následcích neví nikdo nic a přesto je už globálně zavedena od 5ti letých dětí


Kamamura
28. 12. 2021
Dát tip

Ale no tak, Aleši, o mé moudrosti ty víš kulové, jenom mě prostě nemáš rád, protože jsme se pohádali o Covidu, o kterém ty šíříš konspirační bláboly. Co bychom pak museli říci o tobě?

Vývrat na mezi

pod ním jezevčí brloh.

Jezevec nikde.

Nejdřív vyndej kravinec z mozku svého, a pak se starej o psí hovínka svých bratří, jak praví Dobrá kniha. Kvůli tobě budu ještě psát na stará kolena hajkule. 


Aru
28. 12. 2021
Dát tip

aleee, taky jsi je neměl rád? :))

hlavně ty dvě co stály spolu, byly dost otravný.

tady si ji můžeš připomenout, v našich srdíčkách zůstane navždy :D:D


aleš-novák
28. 12. 2021
Dát tip Aru, Kamamura, Radovan Jiří Voříšek

Kamamuro, říká se, že s věkem přichází moudrost. Zde ovšem přišel věk sám...


Kamamura
28. 12. 2021
Dát tip Aru

Jo, ty tetky v kloboucích byly děsivě brutální. Povedený design. 


Aru
28. 12. 2021
Dát tip Kamamura

V Undead Settlementu

tam Ptakopysk sedí u ohýnku.

Sní nad svačinou

svůj věčný sen.

Však ach,

tetka v klobouku

ji náhle sežrala

a nadto ho začarovala

v Crystal Lizarda

:))


Kamamura
28. 12. 2021
Dát tip Aru

Ptakopysk bude prvním samobalzamovačem. Založí slavnou brněnskou školu Automumifikátorů, a bude jejím věčným velmistrem. 

Kráčíš-li v ústrety Věčnosti,

mysli především na svůj zisk.

Levný formaldehyd a fáče na kosti,

vše nabízí Autobalzamovač Ptakopysk.

(Prospekty v přízemí, chlebíčky v patře,

šéf dneska nemůže, sluní se na Sumatře). 


Aru
28. 12. 2021
Dát tip

ve dvaceti být starcem, smutná vizitka Ptakopysku, co budeš dělat ve 40ti? :D


Kamamura
28. 12. 2021
Dát tip

Nevypadám, protože narozdíl od tebe mám dobré nápady, umím lépe psát, a hlavně nejsem zakyslý kokot. Tak páček shledáček!


Ptakopysk
28. 12. 2021
Dát tip

tohle bych poznal vod patnácti, kecám, od třinácti

nemávej občankou, možná jako trouba vypadat budu, ale kdovíesi nevypadáš jako trouba už teďkonc ty


Kamamura
28. 12. 2021
Dát tip

Ptakopysk - nojo, tobě je dvacet, to hodně vysvětluje. Obecně - nekritizuj něco, co jsi nepochopil, jinak budeš vypadat jako trouba. Capiche?

Literární kritik - kolik ti Písmák platí? Nic? Tak co tu děláš?


Literární kritik
28. 12. 2021
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Pozor na to, aby líbivý grafický design nezastínil sdělení básně. Buď se překvalifikuj na ilustrátora, nebo zapracuj na básni samotné. 


Ptakopysk
28. 12. 2021
Dát tip aleš-novák

chlapci chlapci, kdy přestanete s těma kokotinama -- přeškrtáváním, barvením pozadí, barvením na žluto, ......... aby se to nedalo skoro číst protože to není skoro vidět........................

to sme dělali na základce, vyrostete z toho?????????????


Kočkodan
16. 11. 2021
Dát tip

Nejsem nikterak sečtělý, ale nenapsal již něco podobného Honza Neruda a nerecitoval chudák Kroupa před Hrbolkem? ;-)


Benetka
16. 11. 2021
Dát tip

Milý příteli - smím-li Tě tak zvát jinak Pane kolego. Nemusí Ti to rvát srdce neb já jsem nikdo. Alias pan NOBODY. Jsem ten nejposlednější a nejpřízemnější lidský červ co si dovoluje číst Tvé verše! A ne dosti!! Ještě se odvažuje něco k nim připsati... :(


Kamamura
16. 11. 2021
Dát tip Aru

No bodejť, vždyť je to také Fukashi-no-Kiri-go jutsu, neboli umění skrývat šktané písmo. ;-DDDD

Ty ale moje triky už znáš, takže na tebe si prostě nepřijdu. 

A ty, Benetko, nebuď na sebe tak přísný. Mám tě rád a rve mi to srdce. 


Aru
16. 11. 2021
Dát tip

já žluté písmo přečet :D  stačí použít trik a text si celý označit :))


Benetka
16. 11. 2021
Dát tip

Je to záměr?

Chytrému napověz DEBILA kopni do ŘITI!


Kamamura
16. 11. 2021
Dát tip

No a nebude to, Benetko, třeba záměr? ;-D Je to starý typografický trik lidské oko neumí ostřit na rozdíl pouze v modré barvě (receptory pro modrou jsou nejméně vyvinuté), takže třeba žluté písmo na bílé, nebo modré na černé jde velmi těžko přečíst. 


Benetka
16. 11. 2021
Dát tip

To žuté sa nedá přečísnút... 


annnie
16. 11. 2021
Dát tip

Jednou se mu to jistojistě splní. Roztomilá trochu-víc-než-hříčka. Tip a.


Aru
16. 11. 2021
Dát tip Kamamura

Je lovecká sezóna,

zalehly kachny se samopaly,

myslivci se již blíží v bombardérech,

"Připravit protiletaldová děla!"

zavelí kachní velitel.

Je lovecká sezóna,

smrt a radiace se nese krajem.

:D


Lili.
16. 11. 2021
Dát tip Kamamura

Barvitě vylíčeno.


Kamamura
16. 11. 2021
Dát tip

Tak kdopak mi dnes první napíše, že "ornitolog pěnkava" sráží kvalitu básně z přízemí banálního obraziva kamsi do kanalizace našeho sdíleného nevědomí?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru