Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Novinky 25.5.02

25. 05. 2002
6
0
8566
Autor
Olda

Pár změn

  • V diskuzích u klubů funguje listování po částech, tedy čtení nebude tak zdlouhavé. Diskuze se plně přiblížily dílům, tedy je možné pouzívat avíza, atp. Do klubů se dá přídat diskuzí více, ale o tom již v nápovědě pro správce klubů.
  • Po přihlášení naleznete vedle nových sbírek i seznam nejaktivnějších klubů. Zobrazí se pět klubů, které v posledních 30ti dnech vykazují nejvíce dění.
  • Novinky v klubech se dají zpětně listovat, nejste tedy omezeni na posledních 15.
  • Založeny nové kategorie děl. Miniatury a aforizmy (před pár týdny i překlad).
  • Odkaz uložit u každé zprávy.
  • Při založení nové sbírky se zašle avízo autorům, u kterých jste v seznamu oblíbených.
  • Sbírky je možné mazat a je opraveno zobrazovení data a kategorie.
  • V úpravě děl ošetřeno neúmyslné prodlužování prologu.
  • Zobrazení děl nových od posledního přihlášení opraveno tak, aby se při přihlášení dříve než za den zobrazila skutečně nová díla.
  • Opravena funkce zobrazení posledních kritik autora volaná z jeho informační stránky.
  • Chyby v Pokecu. Obnovuje se již i v prohlížeči Mozilla. Mělo by zmizet i tlusté písmo, které se občas chybou zobrazovalo.

Výpadky

 

třetím květnovém týdnu došlo ke dvěma výpadkům Písmáka. Za poslední rok byly v součtu nejdelší. Úterní způsobil nedostatek místa na disku a přetrval až do středečního poledne, ve čtvrtek se zase firma, u které je počítač s Písmákem umístěn rozhodla pro klíčové stěhování do nových prostor, tedy jej po dvakráte odpojila.

Obojí dokazuje platnost „zákona schválnosti“, protože v podstatě celý rok jsem schopen na výpadky reagovat, tento týden jsem byl uvězněn v nemocnici a docílit nápravy po telefonu stálo jisté úsilí.

 

Po tři čtvrtě roce bez výpadku a následných dvou měsících to bylo tedy vážnější škobrtnutí, pokud máte nárazově pocit, že Písmák nefunguje, je to z velké části způsobeno buď neprostupností linky na vaší straně, popř. nárazovým velkým vytížením. V denní špičce (mezi 13-16 hodinou) je na počítač připojeno několik stovek uživatelů najednou (i z dalších projektů, které vedle Písmáka stroj obývají), což může způsobit pomalejší odezvu.


Narvah
13. 12. 2002
Dát tip
Oldo, jen me napadlo, je nejaka funkce, kde bych si mohl na sve strance ulozit jmena tech, co si chci precist? To mi tu strasne chybi. Nebo neco na poznamky k textum. Je tu neco takoveho? Planuje se neco?

Jarodějka
27. 06. 2002
Dát tip
ja som tu šťastný tvor, aj keď mi nevyhovuje, že od istej doby uskakujú odkazy na ľavom menu, veľakrát sa dostanem kde nechcem je to pomalým počítačom, a mojou nedočkavosťou, lebo klikám, aby som nečakala na rozbaľovanie menu, lenže klikám tým pádom často vedľa, lebo sa to práve rozbaľuje no problém jedného pomalého počítača nie je pre ľudstvo žiaden problém, a 0ldovi ďakujem, že Písmáka zveľaďuje :o)

Olda
06. 06. 2002
Dát tip
Mpj+bodlák; za chvilku opravím, dík ;-)

Bodlak
01. 06. 2002
Dát tip
Mám stejný problém jako Mpj...jinak je to fajn...alespoň to, co já k životu potřebuji mi vyhovuje. Moc děkuji..)

dablik008
30. 05. 2002
Dát tip
hlavne ze Pismak jede dal, chleb nas vezdejsi ;o)))))

Yeziiinka
29. 05. 2002
Dát tip
Pěkné, pěkné... Díky! :)

Seregil
29. 05. 2002
Dát tip
Dobré zprávy... vítám....

suva
29. 05. 2002
Dát tip
hůůůůůůůůůů držím pařátky i pro další padáčky... :c)

Nuitík
29. 05. 2002
Dát tip
hele, má to hloubku a šťávu, dávám tip....*

Mpj
28. 05. 2002
Dát tip
Automatický rozbalování levýho menu je pěkný, jen mám jeden malý problémek: Když jdu na nabídku autoři, tak ne a ne se dostat na jiný písmenka než G, N, U, Z. Jinak souhlasím se všema ostatníma, že změny jsou pěkný :-)

Bacil
27. 05. 2002
Dát tip
8 8 8 krát !!!!!!!!! :-)))) A tip! :-)))))

Olda
27. 05. 2002
Dát tip
* na osobní stránku každého autora vede odkaz: http://autori.pismak.cz/přezdívka
* jako zpráva se autorovi doručí email odeslaný na adresu přezdívka@autori.pismak.cz
(obojí zatím pro autory bez češtiny v přezdívce!)

Bacil
27. 05. 2002
Dát tip
Ještěže jsem BACIL :-))))

Olda
27. 05. 2002
Dát tip
Ještě dodávám, že to je ve fázi testování, takže problémy prosím hlaste ;-)

Wopi
27. 05. 2002
Dát tip
:) skvělý :))

Wopi
27. 05. 2002
Dát tip
Akorát - u mailu neni vidět, odkud přišel. Pokud se dotyčný podepíše, je to o.k. Pokud mi napíše: Wopi, seš naprostej magor J. tak nevim, na čem jsem :)

Olda
27. 05. 2002
Dát tip
Wopi; fajn, uz je v zahlavi i odesilatel a subjekt ;) dik. O.

Wopi
27. 05. 2002
Dát tip
Ď. Nerad bych působil dojmem rejpala. :o) Abys věděl, tak na tomhle serveru trávim víc času než na všech těch miliardách ostatních internetových míst dohromady. ;o)

Pise se "zobrezeni data" nikoliv "zobrazeni datumu" Tfuj... :o)

Quanti
27. 05. 2002
Dát tip
ufff, ty "Miniatůry" me vydesily... nastesti je to jen tady, a ne v kategoriich ;-) jinak zmeny vypadaji pekne :-)

Atalanta
27. 05. 2002
Dát tip
!~*~°~*~!

Xebeče
27. 05. 2002
Dát tip
25.6.? :) ale funguje to uz doufam i ted?

Olda
27. 05. 2002
Dát tip
wopi; rozhodně ne!! děkuju za poznámku ;) TrapanŠmírák; dík, opraveno Quanti; už i tady ;) Xebeče; dobrý!! opraveno, dík!! ;-)))

gd
27. 05. 2002
Dát tip
jen drobnůstka... správně se píše miniatura, aby to bylo v názvu kategorie správně.

Olda
27. 05. 2002
Dát tip
gd; děkuji, opraveno.

MrSasa
26. 05. 2002
Dát tip
Mozilla je šit... Links RULEZ!

rire
26. 05. 2002
Dát tip
a už je Olda zdravej a pryč z nemocnice, žejó? :) děkujůůů :) zvlášť za tu Mozillu :)

Krel
26. 05. 2002
Dát tip
super...:-))

ofčátko
26. 05. 2002
Dát tip
:-*

Gastarbajtr
26. 05. 2002
Dát tip
es lebe Olda! :-)

Kami
26. 05. 2002
Dát tip
3x sláva Oldovi :o)

hermit
26. 05. 2002
Dát tip
8krát!!! :o) 8 8 k r á t !!!!! !:-)!

Litochowitz
25. 05. 2002
Dát tip
Olda, danke..........se bjé...von Litochowitz (já)

Lyryk
25. 05. 2002
Dát tip
!!!!!!!!!!!!!********************

Wopi
25. 05. 2002
Dát tip
sqělé************************

Wopi
25. 05. 2002
Dát tip
to víš, bez jídla se dá chvíli vydržet, bez Písmáka bylo ouvej ;-))

Wiki
25. 05. 2002
Dát tip
Oldo, hlavně, že jsi zase doma .-)))))

JosefTupý
25. 05. 2002
Dát tip
:o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru